Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





9973 berichten | Pagina 590 van 665 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 589, 590, 591 ... 665  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 31 dec 2017, 11:45 
Jakkiebak!

Berichten: 64
Woonplaats: Gent - Drongen
realm of wonder : :ster: :ster: :ster: :halfster: :geenster:
smallworld : :ster: :ster: :ster: :halfster: :geenster:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 31 dec 2017, 11:49 
Grote Dienaar

Berichten: 102
Gister de eerste keer charterstone gespeeld. We hebben gespeeld met 6 spelers. Misschien niet helemaal de juiste groep voor dit spel. Veel regels, veel uitleg, uiteindelijk vallen de regels mee maar als er wat minder doorgewinterde spelers mee doen is het toch lastig om in te komen.

Uiteindelijk duurde het eerste spel dik 2 uur inclusief alle story telling. Einde was oke, vermoeiend voor de groep om nog veel dingen te lezen als het spel is afgelopen. Dat doen ze bij pandemic legacy beter, daar open je spullen voor de start van spel 2. Dat was hier ook handig geweest.

Op naar spel 2


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jan 2018, 15:20 
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Avatar gebruiker

Berichten: 3029
Woonplaats: Nijmegen
Goed spelweekend gehad:

Vrijdag:
Caverna cave vs cave
Majesty
2x Escape room the game (break out en virus, beide gewonnen met 20+ minute nog op de klok, volgende keer moeilijkere niveau's!!)
2x las vegas

Zaterdag:
2x Hero realms
Wendake
Clans of Caledonia

Oudjaar:
3x keer op keer
11 nimmt
Memoar!!!
Las vegas

En direct het nieuwe jaar in (om 01.00 uur):
Majesty

vandaag overdag:
De ark is vol
Savannah Tails
Burger up!

Oude jaar dus fijn afgesloten en nieuwe jaar goed weer in ;)

_________________
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jan 2018, 16:23 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Met oudjaar 30 Seconds gespeeld, en voor de verandering wilde ik eens níet dat ik dood was.

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jan 2018, 17:11 
7. "Black-out" (1939)
Avatar gebruiker

Berichten: 318
We hebben het oude jaar afgesloten met Goa. 2p. We hadden het nooit eerder gespeeld dus het uitzoeken van de regels was even een klusje, maar als je eenmaal aan het spelen bent is het heel overzichtelijk. Vooral het veiling element maakt het leuk. Lekker hard tegen elkaar bieden. Vanochtend nog een potje gedaan. 2x verloren maar wel Echt een top spel!



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jan 2018, 20:32 
Jakkiebak!

Berichten: 74
Woonplaats: Haldenstein CH
De afgelopen week bezoek gehad van vrienden.... en we hebben aardig wat spellen gespeeld:

Dixie Queen: :ster: :ster: :halfster: :geenster: :geenster: (ik zie het leuke van het spel niet, ondanks dat ik het spel 1x gewonnen heb...)

Keltis: :ster: :ster: :halfster: :geenster: :geenster:
Majesty: :ster: :ster: :ster: :geenster: :geenster: (leuk spel, makkelijk te spelen, B-zijde is interessanter)
Kingdomino: :ster: :ster: :ster: :geenster: :geenster: (is ok, maar je moet wel een beetje de kans krijgen tactisch te spelen)

Vanuatu: :ster: :ster: :halfster: :geenster: :geenster: (ook hier moet ik nog even aan wennen, spelregels zijn nog steeds niet al te duidelijk uitgelegd)

Morgen kommt der Weihnachtsmann: :ster: :ster: :halfster: :geenster:
Costa Rica: :ster: :ster: :ster: :geenster: :geenster: (leuk spel, beetje risico nemen, maakt het interessant)
Droomhuis: :ster: :ster: :ster: :geenster: :geenster: (vind ik er leuk uitzien, is grappig, mooi uitgevoerd spel)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jan 2018, 20:49 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4026
roel40 schreef:
Dixie Queen: :ster: :ster: :halfster: :geenster: :geenster: (ik zie het leuke van het spel niet, ondanks dat ik het spel 1x gewonnen heb...)

Is dat die uitbreiding waarin de Pixie Queen op een Dixi zit in plaats van op haar troon :P?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 01 jan 2018, 22:53 
Condottiërre

Berichten: 908
Met Oudjaar hebben we 5 uur Gloomhaven gespeeld? TOP!!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 02 jan 2018, 23:54 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 1030
Woonplaats: Nijmegen
Tijdens Kerst + Nieuwjaar:

Pandemic Legacy :ster: :ster: :ster: :ster: :geenster: Ondanks dat ik niet echt een liefhebber ben van coop, valt PL toch wel in de smaak.

VCK incl. Flames & Frost :ster: :ster: :ster: :ster: :geenster: De F&F uitbreiding maakt het spel beduidend beter. Vooral door toevoeging van de agents.

Clans of Caledonia :ster: :ster: :ster: :ster: :ster: Geweldig spel, komt direct mijn top 10 binnen, is here to stay, topper binnen z'n segment

Archipelago :ster: :ster: :ster: :halfster: :geenster: Had hier persoonlijk hele hoge verwachtingen van, die maar deels werden ingelost. 1 x 2 player en 1 x 4 player. Spel duurt vooral erg lang voor wat het is...

Halali! :ster: :ster: :ster: :halfster: :geenster: Heel vermakelijk 2 player spel, in het begin grote geluksfactor, maar ontwikkeld zich gaande weg tot een variant van schaak

La Cosa Nostra incl exp Guns for Hire :ster: :ster: :ster: :ster: :geenster: Had geen hoge verwachtingen, maar wat een gaaf spel qua interactie. Heel andere mechanismen als doorsnee en tactisch psychologisch veel diepgang mogelijk

_________________
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door Noviomagum op wo 03 jan 2018, 03:39, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018, 02:55 
Condottiërre

Berichten: 908
Vanavond kwamen Aye Dark Overlords en Manhattan Project Energy Empire op tafel. 2 Spellen die ik top vind!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 04 jan 2018, 17:01 
5. Concordia (2013)

Berichten: 1442
Woonplaats: Woudenberg
Near and Far :ster: :ster: :ster: :ster: :halfster:
Roll for the Galaxy :ster: :ster: :ster: :ster: :geenster:
Ubongo :ster: :ster: :ster: :ster: :geenster:
Eclipse :ster: :ster: :ster: :ster: :geenster:
Majesty :ster: :ster: :ster: :halfster: :geenster:
For Sale :ster: :ster: :ster: :halfster: :geenster:
First Martians :ster: :ster: :ster: :geenster: :geenster:
Karuba: Het Kaartspel :ster: :ster: :ster: :geenster: :geenster:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 04 jan 2018, 18:15 
Blije Bordspeler

Berichten: 1124
Woonplaats: Rotterdam
Wij speleden Alchemists. Was zeker niet de eerste keer. Des te groter was onze verbazing toen we aan onszelf merkten dat we nu behoorlijk 'turned off' waren door het multiplayer-solitaire karakter van het spel :eh: Aan de ene kant gaat het me te ver om dit spel nu meteen op de verkooplijst te zetten, aan de andere kant vraag ik me ten zeerste af of het nog op tafel gaat komen. En dan hebben we vanuit ons initiële enthousiasme nog de uitbreiding gekocht ook...


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 08 jan 2018, 12:55 
Blije Bordspeler

Berichten: 1124
Woonplaats: Rotterdam
Hier kwam Pandemic Legacy season 1 weer eens op tafel. Waarom die zo lang op de plank is blijven liggen, is me na het spelen ervan een raadsel. Wat een prachtig spel blijft dit toch! We hadden deksels veel moeite met de maand mei, die hebben we 2 keer gespeeld en verloren. Mooi dat we komend weekend verder spelen, nou wil ik 'm uit spelen ook en op naar season 2!


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2018, 09:40 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 127
Eindelijk tijd gehad voor Tzolk'in.

Ik heb een tijd geleden Stenen Tijdperk de deur uit gedaan, omdat daar niet genoeg diepgang in zit. Tzolk'in is een perfecte vervanger.

Eenvoudige regels maar zeer diepe strategie en het ziet er ook nog eens leuk uit op tafel. Het thema slaat prima aan bij het vrouwtje, omdat we wel eens een road trip door Mexico hebben gedaan en de meeste locaties hebben bezocht.

M'n favoriete worker placement is nog steeds Viticulture EE, maar Tzolk'in komt daar vlak achteraan.Afbeelding

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 13 jan 2018, 08:28 
Joker

Berichten: 7
Woonplaats: Coevorden
Gisteren met anti-spellenman een potje het snelle kaartspel van Catan gespeeld.
Nu in afwachting tot Pandemic binnenkomt!


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
9973 berichten | Pagina 590 van 665 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 589, 590, 591 ... 665  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellencafé  
 Feed - Onderwerp - Gisteren speelde ik...  

Gebruikers die deze topic waarderen

11 april, Dierik, Elenitza, Mel25, pleunie.william, Pura Vida, rvlieshout, Shaolin, vdberg1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®