Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
999 Games

9199 berichten | Pagina 614 van 614 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 612, 613, 614
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 12 apr 2019, 12:33 
Zwarte piet

Afgelopen weekend speelde ik Claustrophobia 1643:

Tweede scenario, met de human warriors. Door op een zeker moment mijn aanval op de demon te richten ipv van een trog, had ik een deel van mijn warriors vastgezet. Was na de mislukte aanval nog outnumbered en kon niet meer verplaatsen :oops:. Dat was het keerpunt in een tot dan toe goede streak. De nekslag kreeg ik door een flinke portie pech met de tiles: m'n tegenspeler kon een lus vormen waardoor ik niet direct verder kon exploreren. Met dodelijke afloop.

:ster: :ster: :ster: :geenster: :geenster:

Laatst bijgewerkt door sjorsa op vr 12 apr 2019, 19:10, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  BoardGameGeek    

BerichtGeplaatst: vr 12 apr 2019, 12:43 
Zwarte piet

Oh, en daarna nog een klein potje 7 Wonders: Duel:

Dit keer was ik succesvoller. Mijn tegenspeler sloeg weinig acht op mijn militaire voorsprong. Met wat geluk kon ik op een gegeven moment nog een laatste rode kaart bemachtigen. Dat was niet meer te keren door mijn tegenspeler en kon zo eenvoudig de militaire overwinning pakken.

:ster: :ster: :ster: :ster: :geenster:

BerichtGeplaatst: wo 17 apr 2019, 12:46 
Zwarte piet

The Island of El Dorado

We speelden deze 2e editie (kickstarter) afgelopen weekend voor de eerste keer. Met z'n tweeën. Ik als Tizoc The Gatherer, mijn tegenspeler als Stella The Adventurer. Het spel kent een flinke geluksfactor, met dobbelstenen voor movement, resources én combat. En dat leek in het begin van het spel meteen de lol eraf te halen toen ik door betere worpen snel ver voor kwam, met 3 van de 4 'shrines' onder mijn controle en 'Stella' geen enkele. Maar toen ontdekten we 'the cave'. En die verandert alles. Nu kwam het toch aan op een goede strategie om de winst binnen te slepen. De strategie van Stella was beter en ondanks mijn ogenschijnlijke voorsprong moest ik mijn tegenspeler na afloop feliciteren.

Er zit meer in dit spel dan de eerste speelminuten doen vermoeden. Vermoedelijk nog leuker met meer dan twee spelers. Dus komt binnenkort nog eens op tafel.

:ster: :ster: :ster: :halfster: :geenster:

BerichtGeplaatst: wo 17 apr 2019, 12:56 
Zwarte piet

Pandemic

Gewoon de oorspronkelijke versie. Deze vond ik onlangs bij een kringloopwinkel en zodoende probeerden we dit weekend vier ziekten te genezen met gekleurde kaarten. Op een tryout met de introductieregels na - die we vrij gemakkelijk wonnen - was dit ons eerste spel. Nu met 3 spelers ipv 2. En op de normale moeilijkheidsgraad. En dat was toch andere koek. Niet gehaald, maar smaakt naar meer.

:ster: :ster: :ster: :ster: :geenster:

9199 berichten | Pagina 614 van 614 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 612, 613, 614

Opties

Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 

Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellencafé  
 Feed - Onderwerp - Gisteren speelde ik...  

Gebruikers die deze topic waarderen

11 april, Dierik, Elenitza, Mel25, pleunie.william, rvlieshout, Shaolin, vdberg1