Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





8 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2018, 16:27 
Sojaboon
Avatar gebruiker

Berichten: 26
Bijlage:
De bijlage Poster 2018.jpg is niet langer beschikbaar.


Je houdt van bordspellen. Gewoon, omdat het gezellig is. Een klassieker als scrabble, een recente hit of een crowd-funded, splinternieuwe titel.
Maar soms vindt je enthousiasme voor je favoriete spel gewoon geen weerklank bij familie of vrienden, of heb je meer mensen nodig en je komt er net één te kort, of je hebt niet iemand om met regelmaat mee te spelen, of je hebt gewoon zin om bordspellen te spelen met nieuwe mensen?
Bij ons ben je aan het goede adres: Welkom bij Aan Z!

Elke laatste zaterdag van de maand organiseren Willem en Joe een gezellige bordspellenavond in Denksportcafé Theseus aan de bredaseweg 167 te Tilburg. Er komt inmiddels een vaste groep van ruim een dozijn spelers, de rest varieert naar gelang het weer, vrije tijd of verplichtingen.
Schuif aan bij een groepje, of neem je eigen spel mee! Als je iets graag wilt spelen wat je zelf niet hebt, of nieuwsgierig bent naar een titel, kun je altijd een spelverzoek achterlaten op facebook.com/verenigingaanz of via info@verenigingaanz.nl. De kans is groot dat iemand het spel in zijn verzameling heeft.

Iedereen is welkom, van jong tot oud, van nieuwsgierige beginner tot die-hard veteraan. Het is bij ons vooral belangrijk dat het gezellig is en we onze passie voor bordspellen kunnen delen met gelijkgestemden. Kom gerust eens kijken, drink een drankje en voel of het iets voor je is. Je bent altijd van harte welkom om aan te schuiven!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 21 jan 2018, 13:08 
Meeple

Berichten: 17
Ik heb er weer veel zin in (het is weer veel te lang geleden). Ik zal Pixie queen meenemen en uitleggen aan de geïnteresseerde. Tot zaterdag.

Ik neem ook nog andere bordspellen mee.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 21 jan 2018, 16:21 
Stidjen Plays Solo
Avatar gebruiker

Berichten: 1448
Woonplaats: Hapert
Leuk, weer eentje om te volgen op Facebook. Even de komende dagen opgeslagen in de agenda, hopelijk ben ik er een keertje bij!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Recent speelde ik...

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 21 feb 2018, 22:49 
Sojaboon
Avatar gebruiker

Berichten: 26
Ook aanstaande zaterdag 24 debruari is het weer zover, een van de gezelligste bordspellenavonden van Tilburg gaat weer van start!
Vanaf 19:30u is iedereen van harte welkom in Café Theseus, bredaseweg 167 te Tilburg.
Neem je favoriete spel mee of schuif aan bij een van de velen spellen die gespeeld worden!
En zoals altijd is de toegang gratis!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Pech vandaag
BerichtGeplaatst: za 28 jul 2018, 20:01 
PIONier

Berichten: 3
Ben speciaal naar Tilburg gereden vanavond omdat er in de Blaam een spellenavond gepland staat in de onlineagenda.

Wat jammer dat bij aankomst ik bij een gesloten deur de volgende poster te lezen kreeg.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Pech vandaag
BerichtGeplaatst: za 28 jul 2018, 23:58 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 127
Woonplaats: Antwerpen, BE
Verenigingen zijn zelf verantwoordelijk voor het up to date houden van de gegevens in de kalender. Bij wijzigingen kan het al wel eens gebeuren dat er iets vergeten wordt.
Best altijd nog eens via een ander kanaal proberen te verifiëren zoals google of facebook.

De club speelt nu op een nieuwe locatie sinds enkele maanden volgens hun website: http://verenigingaanz.nl/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Pech vandaag
BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2018, 00:31 
PIONier

Berichten: 3
Die les heb ik vandaag idd geleerd

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Pech vandaag
BerichtGeplaatst: do 02 aug 2018, 08:28 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6328
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
MattiasD schreef:
Verenigingen zijn zelf verantwoordelijk voor het up to date houden van de gegevens in de kalender. Bij wijzigingen kan het al wel eens gebeuren dat er iets vergeten wordt.
Best altijd nog eens via een ander kanaal proberen te verifiëren zoals google of facebook.

De club speelt nu op een nieuwe locatie sinds enkele maanden volgens hun website: http://verenigingaanz.nl/

Bordspelmania biedt verenigingen de mogelijkheid aan om in dit forumdeel én in de BSM-kalender hun activiteiten aan te bieden aan een ruim en geïnteresseerd publiek. Dan is het inderdaad erg vervelend dat er vergeten wordt om gewijzigde informatie aan te passen zoals je zelf ervaren hebt. Temeer daar de verandering al enkele maanden van toepassing is.

_________________
Recent gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
8 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenclubs  
 Feed - Onderwerp - Bordspellenavond Aan Z Tilburg - 2018  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®