Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





1 bericht | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 31 jan 2020, 17:46 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 115
Woonplaats: Wageningen
Mede dankzij het advies dat we vorig jaar van jullie kregen zijn de Wageningen Board gamers weer een stapje vooruit. Zie deze post als een open uitnodiging om langs te komen voor een spelletje, of om met ons samen te gaan werken.

Onze hoofdactiviteiten zijn de maandelijkse open spellenavonden in de stadswoonkamer THUIS van wageningen. Deze vinden plaats op avond van de 4e donderdag en de middag van de eerste zondag met een fijne bak koffie. Aangezien we een lekker internationale spellengroep hebben zijn onze evenementen tweetalig.
We hebben dankzij BorisK één van de mooiste bordspelwebsites van Nederland. Met name de uitgebreide bordspelagenda en de uitstekend geredigeerde artikelen zijn we trots op: https://wageningenboardgamers.com
- 2x per jaar hebben we een bordspellenweekend in een groepsaccomodatie. Er zijn nog wat plekken beschikbaar voor het valentijnsweekend.
- We gaan jaarlijks met ongeveer 30 man naar Essen SPIEL in een hostel. Helemaal prachtig.
- Ook prachtig zijn de T-shirts die we pas hebben gedrukt met ons logo erop :)
- Ad hoc worden er via onze facebook waarin zo'n 700 mensen zitten spellenavonden geregeld, je kan via deze link lid worden van de groep: https://www.facebook.com/groups/1568305196758127/
- Er is een toegwijd groepje heavy gamers op onze discord, denk aan 18xx en food chain magnate. wegens spambots kan ik hier niet zomaar een link posten, stuur een PB en ik voeg je toe, of kijk in de pinned post op Facebook.
- sinds kort kan je ons liken op Facebook voor als je gewoon op de hoogte wilt blijven van alle grote dingen die we doen. https://www.facebook.com/Wageningen-Board-Gamers-106160470843303/

Wat we willen:
- Meer verbinding met de nederlandse bordspelgemeenschap. Kom vooral je spel demo-en of stel een leuke samenwerking voor.
- We gaan een leden-systeem optuigen zodat we nog structureler aan de gang kunnen. De droom is een spellen-bibliotheek voor leden waar we bijvoorbeeld campaign games als time stories collectief aankopen.
- Mijn persoonlijke droom is om een lokale bordspel-conventie op te zetten. WaggieCon. Ik zie het al helemaal voor me, de WUR campus vol bordspelfanaten, maar daar moeten we toch nét wat groter voor zijn.
- Maar vooral: meer tijd om al die mooie bordspellen te spelen! alle tips zijn welkom.

En dit is een groot gedeelte van de harde kern: Een foto van het afgelopen Wageningen Board Gamers Weekend
Afbeelding

_________________
Afbeelding
Een regionale bordspelagenda, blogs en meer: WageningenBoardGamers


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
1 bericht | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenclubs  
 Feed - Onderwerp - Wageningen Board Gamers - 4e Donderdag &1e Zondag vd maand  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®