Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




25 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018, 23:50 
21 10 20 10

Berichten: 356
Woonplaats: Klein plekje in een grote wereld
Ik pak er even een bak popcorn bij. :mrgreen:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018, 09:54 
1. 7 Wonders (2010)
Avatar gebruiker

Berichten: 2901
Woonplaats: Noord-Brabant
Ik vind het ook jammer, dat niemand anders zo maar nieuws hier mag posten. Mijn stuk over 7 Wonders: Armada heb ik daarom maar bij bordspellen geplaatst. Ik weet 100% zeker dat Erwin die niet heeft gespeeld en daar dus eigenlijk geen mening of verdere nieuws over kan geven. Toch had ik het stuk liever in deze peiler geplaatst want daar hoort het wel thuis. Het spel moet immers nog uitkomen en is in mijn optiek daarom dus wel nieuws.

On-topc: Azul gaat winnen bij de familiespellen (alle drie gespeeld en ik vind die het leukste van de 3). De expertspellen heb ik niet gespeeld, dus geen mening daarover.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018, 11:06 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
WTULTC schreef:
Ik vind het ook jammer, dat niemand anders zo maar nieuws hier mag posten. Mijn stuk over 7 Wonders: Armada heb ik daarom maar bij bordspellen geplaatst. Ik weet 100% zeker dat Erwin die niet heeft gespeeld en daar dus eigenlijk geen mening of verdere nieuws over kan geven. Toch had ik het stuk liever in deze peiler geplaatst want daar hoort het wel thuis. Het spel moet immers nog uitkomen en is in mijn optiek daarom dus wel nieuws.


Voor alle duidelijkheid: ik heb geen invloed op wie hier al dan niet nieuws mag posten. Daar ga ik niet over. Dit is het domein van de sitebeheerders/globale moderatoren.

Sterker nog, ik zou het leuk vinden wanneer anderen hier het nieuws verzorgen. Lijkt me voor BSM ook fijn, in de loop van 2019 gaat mijn nieuwsfeed namelijk op zwart.

Twee vraagjes uit nieuwsgierigheid:
1) hoe kan jij 100% zeker weten dat ik Armada niet heb gespeeld?

2) waarom zou je iets gespeeld moeten hebben om er een nieuwsbericht over te plaatsen? Als dat een voorwaarde zou zijn, kun je immers nooit nieuwe spellen aankondigen. Lijkt me niet handig voor een nieuwsrubriek. :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018, 15:39 
10. The Crew: The Quest for Planet Nine (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 2901
Woonplaats: Noord-Brabant
Het is geen aanval op jou Erwin. Ik vind het in het algemeen gewoon jammer, dat er niet meer nieuws gepost kan worden door anderen.

De andere 2 punten ga ik verder niet op in, want dan gaan we teveel off-topic.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018, 19:54 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
Laten we vooral weer on-topic gaan en het netjes houden. Dank. Er zijn andere forumonderdelen hiervoor.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018, 15:38 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
BaSL schreef:
Laten we vooral weer on-topic gaan en het netjes houden. Dank. Er zijn andere forumonderdelen hiervoor.

Precies! Ik blijf het een mooie lijst vinden. Ik ben benieuwd naar de overeenkomsten en verschillen met de nominaties voor de NSP die komende zaterdag bekend gemaakt worden. :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018, 16:06 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Dierik schreef:
BaSL schreef:
Laten we vooral weer on-topic gaan en het netjes houden. Dank. Er zijn andere forumonderdelen hiervoor.

Precies! Ik blijf het een mooie lijst vinden. Ik ben benieuwd naar de overeenkomsten en verschillen met de nominaties voor de NSP die komende zaterdag bekend gemaakt worden. :D


Mooi, ik laat de onbedoeld insinuerende opmerking over 'netjes' voor wat het is en ga graag met je mee terug naar het topic. Ik verheug me ook op de vergelijking met de Nederlandse zusterprijs. Dat leverde vorig jaar een breed en mooi Nederlandstalig aanbod aan speelse smaken op. Ik hoop stiekem dat ze dit jaar ook niet te veel op elkaar lijken. We gaan het zien.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018, 18:32 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2953
Woonplaats: Deerlijk
Over de expertspellen kan ik heel weinig zeggen: Altiplano kwam bij ons nooit behoorlijk van de grond en we bleven achter met een onvoldaan gevoel. Gaia Project lijkt mij wat te zwaar waardoor het nog niet op tafel kwam en Pixie Queen spreekt mij thematisch niet zo aan.

De drie spellen van de familieprijs vielen hier heel goed in de smaak. Maar ik twijfel er niet aan dat Azul het wint.

Svennos, zijn het weer de clubs die stemmen voor de uiteindelijke winnaar?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018, 11:11 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 322
Woonplaats: BE Hulshout
Mijn voorkeur voor de familieprijs is makkelijk. Maar de expertprijs vind ik moeilijk.

Altiplano moet ik nog spelen maar ik vrees voor te weinig spelersinteractie om goed te scoren bij mij. Gaia project is terra mystica maar (nog) beter. Pixie queen vind ik ook geweldig en heeft enkele toffe dingetjes waardoor het zich onderscheidt van de standaard worker placement. Lastige keuze!

_________________
Wij spelen elke 2e zaterdag van de maand in Heist-op-den-Berg vanaf 16u30. Meer info https://www.facebook.com/forumheist/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018, 19:11 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2666
Woonplaats: Etten-Leur
Vind de familieprijs ook spannend. Zowel Azul als Berenpark zijn erg goede spellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
25 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenprijzen  
 Feed - Onderwerp - De Gouden Zes van 2018  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

999 Games, Altiplano, Azul, Blue Orange Games, De Gouden Ludo 2018, Gaia Project, Game Brewer, Geronimo Games, Pixie Queen, Plan B Games/Asmodee Benelux, Queendomino, White Goblin Games, nominaties, spellenprijs, spellenprijzen



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®