Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





110 berichten | Pagina 7 van 8 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 15 nov 2016, 15:53 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 229
Woonplaats: Nieuwegein
Mij is hetzelfde overkomen. Er was een pin storing. Ik betaalde 11,50 cash en ging het poortje zonder mijn kaartje te gebruiken open. Grrr grrrr.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 15 nov 2016, 16:52 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1350
Woonplaats: Doetinchem
yvof schreef:
Mij is hetzelfde overkomen. Er was een pin storing. Ik betaalde 11,50 cash en ging het poortje zonder mijn kaartje te gebruiken open. Grrr grrrr.

O ja nu je het zegt, wij hadden inderdaad ook een pinstoring. En toen... toen hebben we maar cash betaald :wave:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 15 nov 2016, 17:02 
Professor Pimpel

Berichten: 247
Woonplaats: Roosendaal
yvof schreef:
Mij is hetzelfde overkomen. Er was een pin storing. Ik betaalde 11,50 cash en ging het poortje zonder mijn kaartje te gebruiken open. Grrr grrrr.


Maak je geen zorgen, je hebt terecht betaald...
De parkeergarage werkt met nummerbord herkenning (je nummerbord stond ook op je kaartje). Dus bij uitrijden herkent het systeem, dat je hebt betaald en doen ze de poort alvast voor je open.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2016, 13:55 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Piet schreef:
Iemand die een idee kan geven van de toppers in de Roll the Dice ranglijst? Ik ging naar het einde stemmen, maar ik heb niet de hele lijst van scores bekeken.


Hier vind je de einduitslag: http://www.rollthedice.nl/2016/11/15/sp ... ag-top-30/

De aan- of afwezigheid van bepaalde titels is mij niet helemaal duidelijk. Van de genomineerde spellen voor de NSP zie ik geen enkel spel terug (volgens mij kon daar ook niet op gestemd worden) terwijl Mombasa, Karuba en Pandemie Legacy wel op de lijst staan. Voor mijn gevoel zijn dat ook spellen uit de vorige jaargang maar ik kan het mishebben.

RtD weer enorm bedankt voor jullie inzet, dat er over gepraat wordt is altijd een goed teken. :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2016, 18:00 
2. Hanabi (2010)

Berichten: 433
Woonplaats: Veldhoven
Voor iedereen die de parkeerkosten in het centrum te hoog vinden, kan ik de P+R Meerhoven aanraden. Daar parkeer je voor 2 euro en koop je een buskaartje voor € 0,50 per persoon. Er komt ongeveer elke 10 minuten een bus (lijn 18, 401 en 402) en het is dan een paar minuten wandelen naar het beursgebouw.

Verder heb ik op zaterdag vooral Odin uitgelegd op de stand van Roll The Dice. Er leuk en toch wel wat onverwacht, omdat het toch een vrij zwaar spel is, maar er waren gegadigden genoeg.

Op zondag met de familie geweest en ook weer een heel leuke dag gehad. Erg veel gespeeld, weliswaar vooral kinderspellen, maar erg genoten.

Wellicht leuk om volgend jaar op de zondag ook wat zwarte pieten te laten komen?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2016, 18:24 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2230
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
Ook een tip is P1 op de Professor Doctor Dorgelolaan. 4.50 per dag, 5-10 minuten lopen. En de jaren dat ik geweest ben altijd ruim voldoende plek.

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2016, 18:27 
Grote Dienaar

Berichten: 129
Woonplaats: Heerenveen
En kun je daar ook voor uit betalen als je er meerdere dagen bent? Of moet je zondag ochtend de meter bijvullen?

Duiker schreef:
Ook een tip is P1 op de Professor Doctor Dorgelolaan. 4.50 per dag, 5-10 minuten lopen. En de jaren dat ik geweest ben altijd ruim voldoende plek.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2016, 18:37 
9. It's a Wonderful World (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 2903
Woonplaats: Noord-Brabant
Zaterdag heb ik bij de stand van Enigma met name Sequence uitgelegd en een enkele keer For Sale en Exploding Kittens. Eigenlijk ben ik toen constant bezig geweest zo druk was het. Na afloop ben ik naar GLOW geweest. Het was daarbij wat minder druk dan andere jaren. Ook vond ik het dit jaar tegenvallen tov andere jaren.

Zondag stond ik bij Roll the Dice en heb ik verschillende spellen uitgelegd, maar het vaakst daarvan was toch wel Kingdomino. Er was nu (komt pas in 2017 uit bij White Goblin) nu al vraag naar en het is een heerlijke filler, dus ik denk dat de Goblins daarmee wel weer eens hitje mee te pakken hebben voor 2017. Ook de Escape Room ontmaagding voor mij was erg leuk. Zeker ook omdat we de snelste tijd van het weekend neer hebben gezet zonder hulp, maar goed ik was dan ook met 2 ervaren Escape Room bezoekers.

Tip voor parkeren: parkeer hem richting Woensel als je een kwartiertje lopen over hebt kun je hem daar kwijt of parkeer hem buiten de betaalzone en neem de bus. Zelf koop ik ondanks dat ik een ov-chipkaart heb altijd een dagkaartje (dalurenkaartje) van 6 euro, waarmee je door heel Noord-Brabant op een dag kunt reizen. Is nog goedkoper dan heen en weer met de ov-chipkaart. Dit ondanks dat de chauffeur dan contant geld moet aannemen of je moet in de bus kunnen pinnen (kan niet op alle lijnen namelijk). Ik verbaas mij daar echt over dat een kaartje kopen zo dus goedkoper kan zijn dan met de ov-chipkaart te gaan.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2016, 19:09 
Standaard moderator

Berichten: 773
Woonplaats: Amersfoort
Wij parkeren ook altijd vlakbij de beurs in een woonwijk. Kosten 4,50 euro per dag. Wel contant geld meenemen, want je kunt niet pinnen en er wordt regelmatig gecontroleerd.

Van daaruit is het de tunnel onder de randweg doorlopen en je bent bij de beurs. Ideaal.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2016, 21:38 
2. Survive: Escape from Atlantis! (1982)
Avatar gebruiker

Berichten: 593
Woonplaats: Hove
Duiker schreef:
Ook een tip is P1 op de Professor Doctor Dorgelolaan. 4.50 per dag, 5-10 minuten lopen. En de jaren dat ik geweest ben altijd ruim voldoende plek.


Hier heb ik zondag ook gestaan en dat is me prima bevallen. Niet te veraf en helemaal niet duur voor een hele dag.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2016, 23:03 
Bye bye man
Avatar gebruiker

Berichten: 364
Woonplaats: Harderwijk
Samen met mijn vriendin naar ss geweest. We hebben een erg leuke dag gehad.
We hebben 3 spellen gespeeld:

-T zolkin, we waren aangenaam verrast! Wat een ontzettend leuk spel is dit!
Ik vond sowieso the stand van The game masters prettig. Ruim en genoeg mensen om je op gang te helpen.
- Codenames, een teleurstelling. Ik had al veel van deze game gehoord dus ik had hoge verwachtingen. Deze game heeft erg weinig body om interessant te kunnen zijn voor ons.
- Dead of Winter the Long night, een bevestiging dat semi-coop echt niet mijn ding is. Het spel ziet er zeker goed uit en heeft interessante mechanismes, maar het feit dat je met elkaar, tegen elkaar met elkaar tegen een eventuele mol speelt vind ik onlogisch...

Minpunten van deze beurs waren de hoge kosten. 40cent voor de wc, per keer! Of een euro!! Voor meerdere keren. 12,50 entree. 1€ per jas voor de gadarobe en dan zetten ze daar ook nog eens de meest Chagarijnige mensen neer. 14€ voor parkeren etc. Etc...
Daarnaast vond ik het jammer dat er een aantal grote titels niet te koop waren. Legendary Civil War had ik echt verwacht...

Voor de rest een prima beurs

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2016, 23:18 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2230
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
K_Nudde schreef:
En kun je daar ook voor uit betalen als je er meerdere dagen bent? Of moet je zondag ochtend de meter bijvullen?

Duiker schreef:
Ook een tip is P1 op de Professor Doctor Dorgelolaan. 4.50 per dag, 5-10 minuten lopen. En de jaren dat ik geweest ben altijd ruim voldoende plek.


Ik selecteerde 'dagkaart'. Dus zal wel voor 1 dag zijn en de volgende dag nog een keer. Maar ik sliep ondertussen in m'n eigen bed dus met zekerheid kan ik dat niet zeggen.

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 17 nov 2016, 01:01 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1977
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Die op de Fuutlaan is met slagboom, dus daar laten staan en bij uitrijden voor 2 dagen denk ik? Eenvoudig betaalkaart voor houden bij inrijden en weer bij uitrijden en klaar. Visa of mastercard oa.

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 17 nov 2016, 10:22 
Stamhoofd
Avatar gebruiker

Berichten: 528
Woonplaats: Maassluis
WTULTC schreef:
Zondag stond ik bij Roll the Dice en heb ik verschillende spellen uitgelegd, maar het vaakst daarvan was toch wel Kingdomino. Er was nu (komt pas in 2017 uit bij White Goblin) nu al vraag naar en het is een heerlijke filler


Er is toch al een Nederlandse versie van Kingdomino, van Blue Orange?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 24 nov 2016, 01:35 
Grote Dienaar

Berichten: 124
Woonplaats: Helmond
Ik wilde in de parkeergarage betalen maar dat werkte niet. Toen kwam 'de man van de parkeergarage' kijken. Hij zei: 'oh, doet ie ut weer niet? Dan mag je zo naar buiten rijden'
:D
Mijn auto rook overigens helemaal muf vanwege de stoffen tas die ik bij Queen games had gekregen bij mijn Fresco BigBox. Brrr... Uit welke zompige kerker kwam die?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
110 berichten | Pagina 7 van 8 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 6, 7, 8  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenspektakel  
 Feed - Onderwerp - Spellenspektakel 2016  

Gebruikers die deze topic waarderen

Oxyligen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

SpSp 2016, Spellenspektakel 2016



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®