Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





110 berichten | Pagina 1 van 8 | Ga naar pagina: 1, 2, 3 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Spellenspektakel 2016
BerichtGeplaatst: wo 21 sep 2016, 13:56 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
SPELLENSPEKTAKEL 2016

12 & 13 november – Beursgebouw Eindhoven


Afbeelding

Spelletjesfanaten kunnen hun hart ophalen, want op 12 en 13 november vindt weer het Spellenspektakel plaats in het Beursgebouw van Eindhoven. De grootste en leukste spellenbeurs van Nederland wordt alweer voor de 23e keer georganiseerd en is voor zowel kinderen als volwassenen het bezoeken waard! Tijdens dit tweedaagse evenement worden de nieuwste spellen gepresenteerd, krijg je speltips van echte profs en neem je het tijdens een toernooi op tegen andere spelletjesliefhebbers. Kids kunnen lekker spelen op het Kinderplein, terwijl hun ouders een uniek tweedehands bordspel op de kop tikken. Het Spellenspektakel is een waar spelletjes walhalla voor jong en oud. Let the games begin!

Het spelen van spelletjes is nog steeds een ongekend populair tijdverdrijf. We hebben het dan niet over gamen op een spelcomputer, maar over een spannend bordspel of grappig gezelschapsspel. Velen trekken op een regenachtige zondagmiddag de spelletjeskast open en dobbelen of kaarten er lustig op los met familie of vrienden. Ben je een beetje uitgekeken op je eigen spelletjes? Tijdens het Spellenspektakel maak je kennis met de nieuwste spellen die dit najaar uitkomen, zodat jij straks precies weet welk spel je tijdens de volgende spelletjesmiddag op tafel moet zetten.

Daag andere spelletjesliefhebbers uit tijdens een spannend toernooi. Maak bijvoorbeeld kans op grote prijzen bij het Magic: the Gathering toernooi of schuif aan bij één van de miniature wargames. Benieuwd naar de geheimen van de echte spelletjesprofs? Kijk dan de beste trucjes af tijdens één van de kampioenschappen. Voor de jonge bezoekertjes is een speciaal Kinderplein ingericht waar ze de hele dag onder professionele begeleiding kunnen spelen. Zo kunnen ze hun eigen speelgoed ontwerpen, lekker knutselen, een toren bouwen van Minions en natuurlijk toffe spelletjes spelen met andere kinderen. Ouders kunnen met een gerust hart de kids laten spelen op het Kinderplein en zelf een workshop bijwonen of een kopje koffie drinken op het naastgelegen terras. Op zoek naar een nieuw lievelingsspel? Op Spellenspektakel vind je een overvloed aan unieke spelletjes die je tweedehands of met een leuke korting kan kopen.

Grote en kleine uitgevers uit binnen- en buitenland zijn ook dit jaar weer aanwezig om jou van de laatste informatie op spelletjesgebied te voorzien. Op dit moment hebben Smart Games, The Game Master, White Goblin Games en 999 Games hun deelname al bevestigd, maar deze lijst wordt de komende tijd aangevuld.

Informatie

12 en 13 november 2016
Openingstijden: 10:00 – 18:00 uur
Beursgebouw Eindhoven
€ 10,50 voor volwassenen en € 4,- voor kinderen t/m 12 jaar
Kinderen tot 4 jaar gratis toegang
Spellenspektakel biedt ook speciale gezinstickets en passe-partouts aan

Kijk voor meer informatie, het programma en de kaartverkoop op http://www.Spellenspektakel.nl

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2016, 18:01 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
Naar alle waarschijnlijkheid zal 999 Games onderstaande spellen demonstreren op het Spellenspektakel:


Komt allen!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2016, 18:30 
10. Pandemie (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
pleunie.william schreef:


Mooie lijst spellen William. Hoop nog even bij je te kunnen aanschuiven (neem aan dat je er als demonstrateur staat toch?) als ik erbij ben.

SpellenSpektakel valt dit jaar in hetzelfde weekend als de aankomst van Sinterklaas, dus moet nog even kijken of wij uberhaupt naar Eindhoven komen dit jaar :S


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2016, 19:43 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
Flash schreef:
pleunie.william schreef:


Mooie lijst spellen William. Hoop nog even bij je te kunnen aanschuiven (neem aan dat je er als demonstrateur staat toch?) als ik erbij ben.

SpellenSpektakel valt dit jaar in hetzelfde weekend als de aankomst van Sinterklaas, dus moet nog even kijken of wij uberhaupt naar Eindhoven komen dit jaar :S

Tuurlijk kom jij naar Eindhoven Wesley; Sinterklaas is er op 14 november ook nog....

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 23 okt 2016, 20:07 
4. Schaken (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
pleunie.william schreef:
Tuurlijk kom jij naar Eindhoven Wesley; Sinterklaas is er op 14 november ook nog....


Hahaha, dat klopt helemaal hoor, maar de kinderen vinden de intocht (die er de 14de niet meer is ;-)) wel erg leuk. En ik moet mijn toekomstige bordspelmedespelers toch een beetje te vriend houden :-)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 24 okt 2016, 11:02 
2. Wingspan (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 2903
Woonplaats: Noord-Brabant
Na afloop kun je ook nog naar GLOW gaan. Net zoals andere jaren valt dit lichtkunstspektakel in Eindhoven weer tegelijk met SpSp.

Als je geocacher bent is er zaterdag zelfs ook nog een event van GLOW.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2016, 11:41 
Joker
Avatar gebruiker

Berichten: 5
Flash schreef:
pleunie.william schreef:
Tuurlijk kom jij naar Eindhoven Wesley; Sinterklaas is er op 14 november ook nog....


Hahaha, dat klopt helemaal hoor, maar de kinderen vinden de intocht (die er de 14de niet meer is ;-)) wel erg leuk. En ik moet mijn toekomstige bordspelmedespelers toch een beetje te vriend houden :-)


Heb ik even goed nieuws voor je, de intocht is live te bekijken in de kinderhoek op het Spellenspektakel! Sterker nog, de eerste 80 kinderen die zich hiervoor (van tevoren) aanmelden krijgen ook nog eens een fantastisch spel van HABA kado. Straks pas op de Spellenspektakel website, nu al op Bordspelmania.eu! :shock: :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2016, 11:44 
Standaard moderator

Berichten: 779
Woonplaats: Leiden
Hee, dat is een leuk initiatief :clap:

Meteen een oplossing voor alle ouders die naar het SpSp willen en hun kinderen de intocht niet willen onthouden.

_________________
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2016, 12:42 
3. Ticket to Ride: Europe (2005)

Berichten: 1442
Woonplaats: Woudenberg
Kun je mooi de kids daar "parkeren", lijkt me win-win :thumbup:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2016, 14:23 
10. Pandemie (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Spellenspektakel schreef:
Flash schreef:
pleunie.william schreef:
Tuurlijk kom jij naar Eindhoven Wesley; Sinterklaas is er op 14 november ook nog....


Hahaha, dat klopt helemaal hoor, maar de kinderen vinden de intocht (die er de 14de niet meer is ;-)) wel erg leuk. En ik moet mijn toekomstige bordspelmedespelers toch een beetje te vriend houden :-)


Heb ik even goed nieuws voor je, de intocht is live te bekijken in de kinderhoek op het Spellenspektakel! Sterker nog, de eerste 80 kinderen die zich hiervoor (van tevoren) aanmelden krijgen ook nog eens een fantastisch spel van HABA kado. Straks pas op de Spellenspektakel website, nu al op Bordspelmania.eu! :shock: :D


Leuk initiatief!!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2016, 16:11 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
WTULTC schreef:
Na afloop kun je ook nog naar GLOW gaan. Net zoals andere jaren valt dit lichtkunstspektakel in Eindhoven weer tegelijk met SpSp.

Als je geocacher bent is er zaterdag zelfs ook nog een event van GLOW.

Dit is inderdaad een echte aanrader !!
Hier ga ik zeker terug heen !!

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 27 okt 2016, 15:38 
8. Rozenkoning (1997)

Berichten: 210
Woonplaats: Friesland
De intocht te volgen........

Hoe kan ik mijn kinderen aanmelden???

:D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 27 okt 2016, 15:49 
9. Carcassonne (2000)

Berichten: 210
Woonplaats: Friesland
Beate schreef:
De intocht te volgen........

Hoe kan ik mijn kinderen aanmelden???

:D


Gevonden en opgegeven :mrgreen:

We twijfelden nog of we zouden gaan of niet.
Maar het is nu definitief een ja geworden.
Nu nog even kaarten bestellen met AH uitjes actie :clap:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 27 okt 2016, 16:29 
9. Carcassonne (2000)

Berichten: 210
Woonplaats: Friesland
pleunie.william schreef:


Geen Odin? :(


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 27 okt 2016, 16:35 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
Beate schreef:
Geen Odin? :(


Welnee, die kiloknaller is van de Goblins. :lol:

(Begrijpelijk misverstand, het is soms lastig te volgen waar Uwe actueel verblijft).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
110 berichten | Pagina 1 van 8 | Ga naar pagina: 1, 2, 3 ... 8  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenspektakel  
 Feed - Onderwerp - Spellenspektakel 2016  

Gebruikers die deze topic waarderen

Oxyligen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

SpSp 2016, Spellenspektakel 2016



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®