Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





49 berichten | Pagina 2 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 10 nov 2019, 22:54 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1977
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Citaat:
Volgend jaar hal 7 erbij ;) :p

Hal 7 ipv hal 8 dan.

12.924 m2 ipv 7.024 m2 zou al veel beter zijn.

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 10 nov 2019, 23:21 
Avatar gebruiker

Berichten: 84
Woonplaats: Dordrecht
We zijn 2 keer in Eindhoven geweest (2 jaar geleden met onze kinderen en vorig jaar zonder)
En vandaag weer gezellig met het hele gezin (ik, vrouw, zoon (8) en dochter (5).

Hebben een heerlijke dag gehad. Aantal spelletjes kunnen spelen met z'n viertjes, 3 spelletjes gekocht en veel nieuwe indrukken rijker.

Beetje een verslagje van onze dag:

We liepen direct toevallig tegen Menara aan, kenden het allemaal niet, gelijk gaan zitten. Speelde leuk, deden het een beetje volgens 70% van de regels, meer om de kinderen het te laten ervaren. Heel leuk spel, uiteindelijk ook gekocht.

Daarna voor wat meer kinderspelletjes gaan kijken. Het Magische Labyrint geprobeerd. Het idee sprak ons heel erg aan, maar dit was voor onze 5-jarige beetje te lastig om te volgen. Onze dochter wilde daarna graag De Betoverde Toren spelen, maar daar was helaas maar 1 exemplaar van te spelen... en we stonden iets te bescheiden te wachten, waardoor er iemand voorkroop en wij maar afdropen.

Toen een beetje over de beursvloer gedwaald. We speelden SlideQuest en vonden het allemaal heel erg leuk. En toen via de sjoelbakken naar het kinderplein. Onze dochter daar even achter de knutseltafel geparkeerd en wij (m'n vrouw, zoon en ik) probeerden Avonturenland. Door de uitstekende uitleg van Jimmy ( :D ) konden we het spel prima uitproberen, leuk gespeeld en uiteindelijk op 80% maar afgehaakt ivm de tijd. Hebben er wel een goede indruk van gekregen.

Vervolgens onze dochter weer opgehaald, broodje (zelf meegebracht) genuttigd. Helaas waren toen alle picknick-tafels bezet, dus maar even tussen de Haba- en de Smart-games stands gestaan.

Aangezien we om de hoek van de Smart-games stonden, daar eventjes gekeken. Maar daar was het wel heel erg chaotisch. De speluitleg stond niet bij de juiste spellen en uiteindelijk hebben we daar weinig nieuws/leuks gezien. Jammer, voorgaande jaren was de stand iets ruimer opgezet en hebben we daar vaak wel nieuwe spelletjes opgepikt.

Onze dochter wilde nog steeds graag de prinses bevrijden (De Betoverde Toren), dus daarnaar terug gelopen en toen maar iets opzichtiger gaan staan wachten op onze beurt. Gelukkig was het potje bijna afgelopen en konden we snel de prinses gaan bevrijden. De kinderen vonden het een leuk spel, m'n vrouw en ik iets minder bijzonder.

De volgende stop was Dennis de Draak, met allerlei schatten in z'n buik. Groot succes bij de 5-jarige, de rest vond het wel mwa/ok. Naast de stand met de draak lag een grote berg met LaQ (bouwsteentjes), waar onze kinderen mee aan de slag gingen. Was nieuw voor ons, maar zeker iets meer mee te gaan doen.
M'n vrouw en zoon keken nog even bij Team3, maar vonden het te ingewikkeld uitzien.
Ik liet me nog Hive Pocket uitleggen (samen met m'n vrouw), direct een van m'n favorieten van de dag. Daarna schoof m'n zoon aan en heb ik het hem uitgelegd en 2 potjes gespeeld. Fantastisch spel!

Direct naast Hive lag Bandido, welke we met z'n 4tjes speelden. Uiteindelijk waren de meningen verdeeld. M'n zoon en ik vonden het super leuk, m'n dochter was halverwege alweer ergens anders met d'r aandacht en m'n vrouw vond het domino-aspect niet heel aansprekend.

Toen weer verder. Maar ja, waar naartoe?
"Mogen we dat spel met die ridder op rolschaatsen weer doen?!" vroegen de kinderen beide ongeveer in koor. Dus ja, terug naar de Asmodee stand, weer m'n dochter op een (speciaal voor haar gehaalde) stoel gezet en wederom een paar 'levels' SlideQuest gespeeld. De grote favoriete van de kinderen, dat was wel zeker.

De dag (en voornamelijk dan de energie van de kinderen) zat er een beetje op, dus we besloten om nog even bij de winkel van 4YourGames te gaan kijken voor wat moois. Na wat gespeur en uitstekend advies van het winkelpersoneel vertrokken we even later met Menara, SlideQuest en MineDeeper.

Kort samengevat:
- het was een heerlijke dag.
- De gratis (en schone) toiletten waren een positieve verrassing.
- De gehele opzet kwam een beetje rommelig over, misschien kwam dat inderdaad door het gebrek aan orientatie-punt. Meestal heb ik wel een goed orientatie-vermogen, maar hebben nu zelfs op een gegeven moment gevraagd waar precies de uitgang was. Had het gevoel dat in Eindhoven het allemaal iets overzichtelijker in elkaar zat ofzo.
- De catering hebben we geen gebruik van gemaakt, dus kunnen we ook niet over oordelen (al zagen de broodjes kroket er wel lekker uit)
- Er was bijzonder veel te doen voor kinderen. Uiteraard het prima verzorgde kinderplein, maar ook de reusachtige Carcassone, de hoek met Brio-treinen, de TipToi (?) zitzakken met boekjes en koptelefoons en uiteraard de vele spellen voor kinderen.
- Ben het eens dat er van de omroep-installatie weinig kaas te maken viel en dat het inderdaad soms best rumoerig kon zijn
- Weet niet of de Bring&Buy-stand de grote tweedehands-winkel vervangen had of dat we die nou zijn misgelopen. Ik weet dat in Eindhoven er een hele wand vol met tweedehands spellen waren het altijd wel leuk was om even doorheen te neuzen. Nu was er een klein hoekje van de Bring&Buy waar heel veel mensen omheen drommen en heb dus weinig tweedehands spellen gezien.
- Parkeren was wel prijzigggg


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 11 nov 2019, 00:18 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
Bridget schreef:
Citaat:
Volgend jaar hal 7 erbij ;) :p

Hal 7 ipv hal 8 dan.

12.924 m2 ipv 7.024 m2 zou al veel beter zijn.


Volgens mij heeft hal 7 geen aparte ingang als ik het zo zie of heeft elke hal een eigen ingang?

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 11 nov 2019, 00:25 
la Vida
Avatar gebruiker

Berichten: 498
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen
Zondag de beurs bezocht. Nieuwe locatie is goed. Parkeerkosten helaas buitensporig.
Had het idee dat het drukker was dan de jaren er voor in Eindhoven. Alle tafels constant bezet. Wedstrijdjes om bij de 'lege' tafels te komen. Maar wij hebben ons goede verliezers getoond :)
Helaas geen stand van Portal Games en The Game Master, maar voor de rest goede bezetting.
Volgende spelen laten uitleggen: Undo, Timebomb Sherlock, Barpig, Exit game, Draghan (door auteur), The Warp (door auteur), Fuji Koro en Roll Player.
Vooral The Warp kon onze groep goed bekoren. Veelbelovend spel.
De catering in de hal was wel OK, maar niet bijster veel keus. De gratis toiletten was een verademing.
De verkoop-stands hadden helaas niet echt mooie aanbiedingen naar onze zin. De middenstand daarom deze keer dus iets minder bedeeld dan voorgaande jaren.
Al met al een gezellig dagje uit.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 11 nov 2019, 01:07 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
Bridget schreef:
Op een oppervlakte van 7.074 m2 ???
Sprakeloos, en ik zet er vraagtekens bij.


Waarom vraagtekens?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 11 nov 2019, 01:11 
Condottiërre
Avatar gebruiker

Berichten: 932
Woonplaats: Utrecht
Viva schreef:
Helaas geen stand van Portal Games en The Game Master


The Game Master liep zaterdag wel 'gewoon' als bezoeker rond.
Had geen stand omdat hij geen nieuwe/grote release heeft.
Hij hoopt op Zuiderspel weer aanwezig te zijn met een nieuwe titel.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 nov 2019, 01:39 
Kwak!
Avatar gebruiker

Berichten: 90
Woonplaats: Oudewater (Utrecht)
Zaterdag hebben wij het SpellenSpektakel bezocht. Nu het praktisch naast de deur lag, konden we niet níet gaan. Enniewee, 's morgens kwamen we met z'n tweeën stipt om 10.00 uur aan bij de jaarbeurs. 10.30 uur waren we ook daadwerkelijk binnen. In eerste instantie leken er 2 rijen te staan, maar het bleken er 3, waarvan er een invoegde in "onze" rij. Daardoor (en door enkele voorpiepers) duurde het erg lang om binnen te komen. Opvallend was dat mensen die ter plekke nog een kaartje moesten kopen, wel praktisch meteen naar binnen konden. Ach ja.

Na de uiteindelijke binnenkomst hebben we natuurlijk meteen het rally-formulier opgepikt en zijn we een oriënterend rondje over de beursvloer gaan lopen. Uiteindelijk hebben we ons Undo laten uitleggen bij BGG, maar dat was niet echt ons spel, vooral vanwege de totaal afwezig zijnde herhalingswaarde. Bij de Rovers van de Noordzee was inmiddels al een kleine rij gevormd, waardoor we besloten om maar de andere kant op te gaan. Bij Geronimo hebben we Kingdomino Duel gespeeld, maar ondanks dat ik groot fan ben van Kingdomino (vooral omdat ik dat ook op tafel krijg bij onze niet-veelspelende vrienden en familie) viel die een beetje tegen.

Na wat rondlopen bleek het nog steeds mega-druk bij zo'n beetje alle spellen die we wilden proberen. Inmiddels had mijn vrouw zich aangesloten en waren we met z'n drieën. Omdat er een tafeltje leegkwam en we toch wel íets wilden spelen, kwamen we terecht bij Flip-A-Zoo, een kinderspel dat een soort push-your-luck-variant was op Memory. Toen we daarmee klaar waren, konden we meteen aanschuiven bij het prototype van Climate Oasis, maar vanwege de extreme drukte in die hoek en het meer dan irritant wordende geroezemoes, zijn we daar vrij snel afgehaakt. Het was simpelweg te veel informatie in zo'n rumoerige setting.

Na even een snelle hap (2 broodjes unox + 1 ijsthee: € 11,90, ka-ching) zijn we op jacht gegaan naar de laatste paar spellen die we nog moesten voor de Rally (we liepen net als veel anderen vast op Olé Olé, bleek later), ondertussen in de gaten houdend hoe druk het was bij Rovers van de Noordzee en Crystal Palace. Te druk om aan te schuiven, bleek, al hebben we nog wel even staan meekijken en -luisteren bij de uitleg van die laatste. Ook FITS was niet te spelen, maar na even meegekeken te hebben, hebben we die wel aangeschaft. Bijna elk spel van Reiner Knizia wordt hier thuis met luid gejuich onthaald, dus dat durfden we wel aan.Tot slot hebben we Virus nog even gespeeld en aangeschaft.

Al met al hebben we een redelijk leuke dag gehad, al hadden we wel wat kritiekpuntjes:
- De tweedehandsstand was te klein of te veel in de hoek, in ieder geval konden we er met geen mogelijkheid bij komen;
- 4 your games hanteerde weer absurde prijzen. Na vorig jaar de boot te zijn ingegaan, besloten we deze keer vóór het kopen even te googlen op op prijzen. Azul stond nog op de verlanglijst, maar die hebben we niet aangeschaft, aangezien deze € 36 moest kosten, tegenover Bol.com € 30. En zo waren er meer spellen die boven de gemiddelde retailprijs werden verkocht. Op een beurs verwacht ik aanbiedingen, geen hogere prijzen dan in de winkel.
- Het lawaai/de drukte. Misschien een persoonlijk dingetje, aangezien daar mijn zwakke punt zit, maar het leek drukker, benauwder en rumoeriger als in Eindhoven. Dat hoort m.i. ook een beetje bij beurzen, dus daar zal ik niet te veel over zeuren.

De drukte is eigenlijk alleen maar positief, wellicht is het aantrekkelijk om het volgend jaar een grotere of extra hal te houden, of dat de vrijdag terug komt! Dat zou ik fantastisch vinden.

_________________
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 11 nov 2019, 10:32 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1977
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Erwin schreef:
Bridget schreef:
Op een oppervlakte van 7.074 m2 ???
Sprakeloos, en ik zet er vraagtekens bij.


Waarom vraagtekens?


Omdat ik vraagtekens zet bij 7.000 mensen op 7.074 m2.
Het zal wel kloppen want er was geen doorkomen aan. Zijn medewerkers meegerekend? Er liep wel 100 man aan personeel en vrijwilligers al voor 10.00 uur.
Ik zet vraagtekens om oa de veiligheid. Ik wil de sfeer niet verpesten maar...
Ik zet vraagtekens of er dan niet een stop moet bij de kassa. Max aantal bezoekers. Alleen met voorverkoop werken? Hoe dit op te lossen? Zondag was al aangenamer, wel druk maar goed te doen.

Ik juich meer bezoekers alleen maar toe, ik maak graag reclame voor de goede zaak!

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 nov 2019, 10:38 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2669
Woonplaats: Etten-Leur
Is zeker wel mogelijk.

Sowieso heb je mensen die om 10 uur komen en om 12 uur weer gaan.

Anderzijds ook mensen die pas om 12.00 komen.

Als er een rij bij de Bring and Buy staat staan daar wellicht 80 mensen op 12 vierkante meter.

Zelfde aan speeltafel. Een gebied met 4 demotafels is bijvoorbeeld 3 bij 3 met 4 tafeltjes.

Als daar 16 mensen spelen en 2 demoërs staan is het toch goed te doen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 11 nov 2019, 10:50 
kooiker

Berichten: 707
Emus schreef:
- 4 your games hanteerde weer absurde prijzen. Na vorig jaar de boot te zijn ingegaan, besloten we deze keer vóór het kopen even te googlen op op prijzen. Azul stond nog op de verlanglijst, maar die hebben we niet aangeschaft, aangezien deze € 36 moest kosten, tegenover Bol.com € 30. En zo waren er meer spellen die boven de gemiddelde retailprijs werden verkocht. Op een beurs verwacht ik aanbiedingen, geen hogere prijzen dan in de winkel.


Dat lijkt me een beetje kort door de bocht. Natuurlijk is het slim om prijzen te vergelijken. 4 your games is overall niet de goedkoopste spellenwinkel maar ze hadden zeker wel ook spellen voor leuke prijzen! Getaway driver voor 17,50, is bij bol.com 24,95 bijvoorbeeld, dat is nogal een verschil. of bijv. Mandala voor 18 euro, en zo heb ik er nog heel wat meer gezien


Laatst bijgewerkt door helena op ma 11 nov 2019, 11:56, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 11 nov 2019, 10:58 
8. Mysterium (2015)
Avatar gebruiker

Berichten: 2903
Woonplaats: Noord-Brabant
De tweede dag stond ik voornamelijk bij LoTR: journay to the middle earth te demoën.
Ik was zelf aangenaam verrast door de app en het spel. Ook al werd er telkens met dezelfde karakters en rollen gespeeld het spel en landschap dat verkend moest worden werd telkens anders opgebouwd door de app. Achter de app moet dus een knap staaltje techniek zitten, want dezelfde campagne is dus zo zelfs letterlijk geen enkele keer precies hetzelfde. De reacties van het publiek waren voornamelijk positief op het spel.
Daarnaast heb ik ook nog een enkele keer Ishtar en Nyctophobia uitgelegd. Met name voor de nieuwe titels was veel vraag naar. Obscure, Ishtar en Deep Blue etc... en eigenlijk alle tafeltjes heb ik tijdens de drukke tijden constant bezet gezien. Ishtar was zaterdag zelfs uitverkocht geraakt.

De zondag was voor mijn gevoel wat rustiger dan de zaterdag, maar de tafels waren als nog goed bezet. Een keer hebben mensen zelfs een reservering bij mij gemaakt zodat ze zeker waren van een tafel aan LoTR.

Zondag stonden ze overigens wel te controleren aan de 'achterkant' waar je als crew met bandje om wel naar binnen kon, door deze te laten zien.

Zelf heb ik elke dag een kwartiertje over de beurs heen gelopen en over het algemeen zien de meeste stands er elk jaar thematisch steeds beter uit. Zelf vond ik de 'vakken' bij White Goblin erg vernieuwend en mooi uit zien waar onder andere grotere versies van Qwixx lagen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 11 nov 2019, 13:02 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1977
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Edwin84 schreef:
Is zeker wel mogelijk.
Sowieso heb je mensen die om 10 uur komen en om 12 uur weer gaan.
Anderzijds ook mensen die pas om 12.00 komen.
Als er een rij bij de Bring and Buy staat staan daar wellicht 80 mensen op 12 vierkante meter.
Zelfde aan speeltafel. Een gebied met 4 demotafels is bijvoorbeeld 3 bij 3 met 4 tafeltjes.
Als daar 16 mensen spelen en 2 demoërs staan is het toch goed te doen?

Ik begrijp dat het zo gaat, maar gemiddeld gezien incl mensen die er werken zeker 1 pers per m2 vind ik een kippenhok.

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 nov 2019, 13:45 
Kwak!
Avatar gebruiker

Berichten: 90
Woonplaats: Oudewater (Utrecht)
helena schreef:
Emus schreef:
- 4 your games hanteerde weer absurde prijzen. Na vorig jaar de boot te zijn ingegaan, besloten we deze keer vóór het kopen even te googlen op op prijzen. Azul stond nog op de verlanglijst, maar die hebben we niet aangeschaft, aangezien deze € 36 moest kosten, tegenover Bol.com € 30. En zo waren er meer spellen die boven de gemiddelde retailprijs werden verkocht. Op een beurs verwacht ik aanbiedingen, geen hogere prijzen dan in de winkel.


Dat lijkt me een beetje kort door de bocht. Natuurlijk is het slim om prijzen te vergelijken. 4 your games is overall niet de goedkoopste spellenwinkel maar ze hadden zeker wel ook spellen voor leuke prijzen! Getaway driver voor 17,50, is bij bol.com 24,95 bijvoorbeeld, dat is nogal een verschil. of bijv. Mandala voor 18 euro, en zo heb ik er nog heel wat meer gezien


Oh dat zal best, maar in vergelijking met de Rode Pion en eerdere verkopers (nog van vóór Zwolle), mis ik bij hen gewoon de mooie beursaanbiedingen. Dat geeft verder niet, en er zijn zat mensen die hun spel wel daar kopen, gezien de enorme drukte rond hun stand de hele dag, maar voor mij is het een tegenvallertje. Ik zou dan ook graag meerdere verkopers zien op het SpSp. Voor mij was het vroeger een sport om de mooiste aanbiedingen te scoren op de beurs, ook al betekende dat dat ik soms iets meer voor een spel betaalde (doordat ze een mooie actie hadden met een gratis spel bij besteding van € 70, bijvoorbeeld).

Dus voor mij persoonlijk vond ik het wat teleurstellend, al begrijp ik ook dat als ze toch voldoende omzetten, waarom zouden ze dan lager in de prijs gaan zitten?

_________________
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 11 nov 2019, 14:12 
Avatar gebruiker

Berichten: 84
Woonplaats: Dordrecht
Emus schreef:
Oh dat zal best, maar in vergelijking met de Rode Pion en eerdere verkopers (nog van vóór Zwolle), mis ik bij hen gewoon de mooie beursaanbiedingen. Dat geeft verder niet, en er zijn zat mensen die hun spel wel daar kopen, gezien de enorme drukte rond hun stand de hele dag, maar voor mij is het een tegenvallertje. Ik zou dan ook graag meerdere verkopers zien op het SpSp. Voor mij was het vroeger een sport om de mooiste aanbiedingen te scoren op de beurs, ook al betekende dat dat ik soms iets meer voor een spel betaalde (doordat ze een mooie actie hadden met een gratis spel bij besteding van € 70, bijvoorbeeld).

Dus voor mij persoonlijk vond ik het wat teleurstellend, al begrijp ik ook dat als ze toch voldoende omzetten, waarom zouden ze dan lager in de prijs gaan zitten?


Heb zelf niet heel veel ervaring met bordspel-beursen, dit was onze 3e keer. En dan ook alleen maar Spellenspektakel. Snap dat als je vergelijkt met een online-winkel dat je daar goedkoper uit bent, maar dat is met vrijwel alles zo. Is niet helemaal fair imho.

Daarnaast heb ik bij de stand van 4YourGames wel aantal acties gezien met een stapel spellen voor 50 / 70 / 100 euro ofzo. Daar zaten echt wel mooie spellen tussen.

Maar ja, het is ook lastig. De een is op zoek naar een beurs-koopje (wat je wellicht dan eerder bij de licht-beschadigde of tweedehands hoek kan vinden). Een ander is er meer voor inspiratie opdoen en 1-2 spellen kopen die eruit sprongen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 11 nov 2019, 15:14 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2220
Woonplaats: Den Haag
Citaat:
Heb zelf niet heel veel ervaring met bordspel-beursen, dit was onze 3e keer. En dan ook alleen maar Spellenspektakel. Snap dat als je vergelijkt met een online-winkel dat je daar goedkoper uit bent, maar dat is met vrijwel alles zo. Is niet helemaal fair imho.


Ga maar eens kijken bij Spel in Antwerpen!
Adriaansen gooit daar volgens mij nog 10% korting bovenop de webprijzen en heeft altijd ook een aantal speciale aanbiedingen. Shoppen is daar een feestje! Zelfs als je niets koopt. En je hoeft niet Letse een hele stapel spellen te kopen ;).

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door mazinho op ma 11 nov 2019, 15:17, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
49 berichten | Pagina 2 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenspektakel  
 Feed - Onderwerp - Impressies Spellenspektakel 2019 - graag jullie reacties  

Gebruikers die deze topic waarderen

Oxyligen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Spellenspektakel 2019, spellenbeurs, spellenbeurzen



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®