Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  

17 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 28 maart 2024, 10:07 
Hidden Role Fanaat

Afbeelding

Hallo iedereen! Op BordspellenCafe.nl staat nu een interview met oprichter Frank, van het Spellenspektakel! Hij vertelt wat nieuwtjes over de komende editie, en deelt wat toffe verhalen over eerdere edities.

"Vorig jaar hadden we voor het eerst ook een afdeling voor speelgoed. Dat is goed bevallen en zal dit jaar ook terugkomen. Ook de Trading Card Games gaan een belangrijkere rol krijgen. De toernooien komen terug. We willen dit jaar ook uitgevers en demonstraties een prominentere plek geven. Een beetje zoals Lorcana had in 2023, maar dan ook voor Pokémon, YuGiOh, One Piece en Magic. Als het aan ons ligt, kun je alles vinden wat je voor de hobby nodig hebt; boosters, accessoires, singles…"

Lees het hele interview hier:
https://www.bordspellencafe.nl/intervie ... nk/249119/

Dit is Flip! De Mascotte van https://www.BordspellenCafe.nl

Offline Profiel     

BerichtGeplaatst: do 28 maart 2024, 14:48 
2. Wingspan (2019)

Leuk! De foto is niet genomen in Utrecht, maar in de tijd dat SpellenSpektakel nog in het beursgebouw in Eindhoven plaatsvond.

Offline Profiel  BoardGameGeek    

BerichtGeplaatst: do 28 maart 2024, 17:16 

WTULTC schreef:
Leuk! De foto is niet genomen in Utrecht, maar in de tijd dat SpellenSpektakel nog in het beursgebouw in Eindhoven plaatsvond.

Die locatie vond ik persoonlijk vele malen beter, dan wat het nu is. :(

BerichtGeplaatst: do 28 maart 2024, 18:01 
Grote Dalmuti

Wat was er beter dan?

In mijn beleving was het de laatste jaren echt te klein en hutje mutje lopen. En de wc's waren een stuk viezer dan Utrecht.

Laatst bijgewerkt door Edwin84 op do 28 maart 2024, 19:53, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel     

BerichtGeplaatst: do 28 maart 2024, 19:30 
..........

MadeMeSmile schreef:
Hallo iedereen! Op BordspellenCafe.nl staat nu een interview met oprichter Frank, van het Spellenspektakel!

Leuk artikel, heb het met plezier gelezen.

De oprichter is uiteraard Michael Bruinsma (die de eerste twee Spellenspektakels met mij en een ander toenmalige Ducosim bestuurslid heeft georganiseerd).

Voor belangstellenden in de historie van de beurs: https://bordspeler.nl/2018/11/01/op-weg ... ktakel-25/

Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   

BerichtGeplaatst: do 28 maart 2024, 19:35 
..........

Edwin84 schreef:
Wat was er beter dan?

In mijn beleving was het de laatste jaren echt te klein en hutje mutje lopen. En de wc's waren een stuk viezer dan Utrecht.

Vermoedelijk helemaal niets. De nieuwe locatie is op alle fronten een verbetering.

Maar uiteraard heeft Wim recht op zijn dierbare herinneringen aan de oude beurzen. Die heb ik ook.

Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   

BerichtGeplaatst: vr 29 maart 2024, 18:24 

Erwin schreef:
Edwin84 schreef:
Wat was er beter dan?

Vermoedelijk helemaal niets. De nieuwe locatie is op alle fronten een verbetering.

Maar uiteraard heeft Wim recht op zijn dierbare herinneringen aan de oude beurzen. Die heb ik ook.

Dat klopt Erwin. :clap:

BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2024, 17:50 
Hidden Role Fanaat

Erwin schreef:
MadeMeSmile schreef:
Hallo iedereen! Op BordspellenCafe.nl staat nu een interview met oprichter Frank, van het Spellenspektakel!

Leuk artikel, heb het met plezier gelezen.

De oprichter is uiteraard Michael Bruinsma (die de eerste twee Spellenspektakels met mij en een ander toenmalige Ducosim bestuurslid heeft georganiseerd).

Voor belangstellenden in de historie van de beurs: https://bordspeler.nl/2018/11/01/op-weg ... ktakel-25/

Mooi artikel! Leuke toevoeging. Ik ga 'm toevoegen aan het artikel als leesvoer!

Offline Profiel     

BerichtGeplaatst: di 02 apr 2024, 17:19 
Party Animal

Ik ben vele malen in Eindhoven geweest. De huidige locatie is zeker beter, maar de opzet met maar 1 verkoper is dat niet bepaald. Toentertijd stonden er veel verschillende verkopers, zoals Adriaensen, en was het leuk om overal koopjes te scoren.

BerichtGeplaatst: di 02 apr 2024, 22:36 
Grote Dalmuti

delia schreef:
Ik ben vele malen in Eindhoven geweest. De huidige locatie is zeker beter, maar de opzet met maar 1 verkoper is dat niet bepaald. Toentertijd stonden er veel verschillende verkopers, zoals Adriaensen, en was het leuk om overal koopjes te scoren.
Dat was dan heel lang geleden. Heb juist ervaring dat er 1 verkoper was in Eindhoven. De Rode Pion als ik het goed herinner.

In Utrecht heb je nog redelijk wat uitgevers die zelf ook verkopen.

Offline Profiel     

BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2024, 00:51 
1. 7 Wonders (2010)

Ben je niet in de war met Zuiderspel wat eerst op Strijp S in Eindhoven plaatsvond? Dat stonden wellicht meer verkoop stands.

Beursgebouw in Eindhoven vond ik destijds fijner, maar dat kwam ook omdat destijds mijn ex zo ongeveer op Stratumseind (uitgaansstraat) woonde en ik dus letterlijk even door die straat en de winkelstraat hoefde te lopen om op de beurs te komen. Was ideaal ruim 10 jaar geleden.

Utrecht is mooi centraal, maar parkeren bij de Jaarbeurs is als je geen demoer bent enorm duur.

BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2024, 07:29 
Grote Dalmuti

WTULTC schreef:
Ben je niet in de war met Zuiderspel wat eerst op Strijp S in Eindhoven plaatsvond? Dat stonden wellicht meer verkoop stands.

Beursgebouw in Eindhoven vond ik destijds fijner, maar dat kwam ook omdat destijds mijn ex zo ongeveer op Stratumseind (uitgaansstraat) woonde en ik dus letterlijk even door die straat en de winkelstraat hoefde te lopen om op de beurs te komen. Was ideaal ruim 10 jaar geleden.

Utrecht is mooi centraal, maar parkeren bij de Jaarbeurs is als je geen demoer bent enorm duur.
Ook als je demoër bent is het duur hoor.

Offline Profiel     

BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2024, 07:34 
2. Wingspan (2019)

Ligt er maar net aan bij welke uitgever je staat denk ik. De vergoedingen etc wisselen daarbij nogal.
Meestal heb ik niet echt een voorkeur voor welke uitgever ik sta bij een beurs, maar voor SpellenSpektakel heb ik dat wel.

BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2024, 10:55 
Party Animal

Citaat:
Dat was dan heel lang geleden. Heb juist ervaring dat er 1 verkoper was in Eindhoven. De Rode Pion als ik het goed herinner.

In Utrecht heb je nog redelijk wat uitgevers die zelf ook verkopen.

Het was zeker lang geleden, eind jaren 90, begin 2000.
Dit was nog voor de verplaatsing naar Zwolle, waar zelfs een keer een kinderboerderij bij de beurs was…
De terugkeer naar Eindhoven (rond 2011?) had inderdaad ook maar 1 echte verkoper.

BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2024, 17:12 
Hidden Role Fanaat

Hm, zoals ik me Spellenspektakel kan herinneren, zijn er wel meerdere verkopers aanwezig. White Goblin, 4 Your Games, 999 Games, er was een outlet, dan heb je nog het Bring & Buy gedeelte en de talloze kleine uitgevers die hun eigen spellen ook aanbieden (zoals Jolly Dutch bijvoorbeeld).

Ik kan me juist niet voorstellen dat er maar één verkoper actief is :p

Offline Profiel     

17 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende

Opties

Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 

Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenspektakel  
 Feed - Onderwerp - Een interview met de oprichter van het Spellenspektakel!