Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





103 berichten | Pagina 5 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2012, 08:25 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Het gaat nu hard want ook White Goblin Games heeft definitief toegezegd te komen:

Citaat:
Met White Goblin Games kunnen we weer een populaire Nederlandse uitgever aan de deelnemerslijst toevoegen! Hun spellen worden regelmatig bekroond met nationale en internationale prijzen. Op het Spellenspektakel demonstreren ze de allernieuwste releases, hun stand mag je dan ook niet missen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2012, 12:01 
6. Puerto Rico (2002)
Avatar gebruiker

Berichten: 753
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Dierik schreef:
Het gaat nu hard want ook White Goblin Games heeft definitief toegezegd te komen.

Tja, als er één schaap over de dam is...
Een goede ontwikkeling, ook voor eventuele onderhandelingen met andere uitgevers. Het is toch altijd prettig om te weten dat er een interessant aanbod voor de bezoekers is.
En voor het publiek natuurlijk ook leuk: weet je dat je die datum nu toch écht in je agenda moet noteren! :mrgreen:


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2012, 15:02 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
Dierik schreef:
Iedereen heeft wel eens met LEGO gespeeld, ze kunnen dan ook niet ontbreken op het Spellenspektakel! Ga met je vrienden op avontuur tijdens één van de LEGO Heroica demonstraties. De jongere LEGO-fans kunnen terecht bij de kinderhoek, waar ze naar hartenlust met de gekleurde steentjes kunnen bouwen!

Oud bericht, maar : :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: . Nu Haba nog. En als het kon Drei Magier Spiele, maar die hebben geloof ik geen vertegenwoordiging in de Benelux.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2012, 15:55 
Regenmaker
Avatar gebruiker

Berichten: 282
Drei Magiër Spiele wordt in Nederland door 999 games gedistribueerd en is in de handel verkrijgbaar onder de naam, jawel, Drie Magiers Spelen. Ze hebben ook een eigen webstek.

_________________
Het voordeel van slim zijn is dat je gemakkelijk kunt doen of je dom bent. Het omgekeerde is veel moeilijker.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2012, 15:57 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
I stand corrected. Ik kon niets op hun Duitse website daarover vinden. In dat geval: die ook op het SpSp :) .


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2012, 06:29 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 683
alrick schreef:
Drie Magiers Spelen. Ze hebben ook een eigen webstek.


Kijk eens onderaan de webpagina wie de rechten heeft.

999games

_________________
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2012, 08:22 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
NielsZW schreef:
Kijk eens onderaan de webpagina wie de rechten heeft.
999games


Alrick schrijft al dat 999 Games deze spellen distribueert. Jouw openbaring is geen verrassing. :wink:

999 Games heeft met Selecta spellen nog een andere kinderspellenlijn in huis.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: di 08 mei 2012, 07:56 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Nog een toezegging van een belangrijke partij: :clap:

Citaat:
Het vroegere PS Games staat ook op het Spellenspektakel! Magic, WoW, D7D en nog veel meer. Bergsala Enigma is dé Nederlandse cardgame expert, met populaire spellen als Magic: The Gathering, World of Warcraft en Yu-Gi-Oh! in het assortiment. Op het Spellenspektakel kan je aanschuiven bij één van de vele speeltafels en demonstraties. Ook Dungeons and Dragons komt op een bijzondere manier aan bod, dus kom langs en laat je verrassen bij hun stand!
door: Spellenspektakel


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 10 mei 2012, 13:18 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
En Identity Games:


Citaat:
Identity Games brengt niet alleen elke huiskamer tot leven, maar zal ook het Beursgebouw in Eindhoven opluisteren met zijn aanwezigheid. Bij de stand van Identity Games vind je topspellen voor het hele gezin!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2012, 14:01 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Ook Sensalot is definitief van de partij:

Citaat:
Hoe probeer je uit te leggen dat je een extra kaart wil, als je alleen maar in dierengeluiden mag praten? Dat is de uitdaging bij Tetteretet, een kaartspel waarbij mensentaal verboden is. De Nederlandse bordspeluitgeverij Sensalot zorgt er op deze manier voor dat spelers hun zintuigen op een creatieve manier gebruiken.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 16 jun 2012, 22:14 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
Ik zie veel uitgevers, maar zijn er ook nog verkopers/winkels die op de beurs komen.
Zou graag Adrieansen er willen zien :D En misschien een 2de hands stand of bring and buy (eventueel in samenwerking met BSM?).

Verder misschien een tip voor de gezinnen volgens mij zijn er bij bepaalde beurzen familietickets te koop, misschien hier ook een idee???? Twee kinderen, 2 ouders/begeleiders? Of 1 begeleider/ouder en 2 kinderen oid???

Komt er voor de entreeprijs ook nog een leuk promo tasje bij zoals in die goede oud tijd :roll:

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 16 jun 2012, 22:53 
Professor Pimpel
Avatar gebruiker

Berichten: 202
Woonplaats: Apeldoorn
+1 voor het gezinsticket. En +3 als ik ook voor de rest van mijn gezin mag stemmen :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2012, 09:37 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
aicirtap schreef:
Zou graag Adrieansen er willen zien :D En misschien een 2de hands stand of bring and buy (eventueel in samenwerking met BSM?).


Adrieansen in combinatie met die geweldige speluitleen van Forum, dat was vroeger een gouden Vlaamse combinatie. Het Spellenspektakel zit nu weer in de regio en bovendien een maandje voor Spel.

Er zijn ongetwijfeld tweedehandsverkopers.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 21 jun 2012, 21:47 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
Ja de spellenuitleen / speel-o-theek kan. Maar daarvoor kan je bijvoorbeeld ook roll the dice of phoenix oid vragen.

Gaat mij meer op een goede en goedkope verkoper met leuke aanbiedingen. Ondanks mijn beperkte bestedingsbudget kom ik van spel altijd wel met een stapeltje spellen thuis.

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2012, 08:47 
www.rollthedice.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1792
Woonplaats: Geldrop
aicirtap schreef:
Ja de spellenuitleen / speel-o-theek kan. Maar daarvoor kan je bijvoorbeeld ook roll the dice of phoenix oid vragen.


Roll The Dice zal er zeker zijn met een speluitleen!

_________________
Groeten Pieter
www.rollthedice.nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
103 berichten | Pagina 5 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenspektakel  
 Feed - Onderwerp - Spellenspektakel 2012  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

SpSp 2012, Spellenspektakel



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®