Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




103 berichten | Pagina 6 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2012, 17:15 
www.rollthedice.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1792
Woonplaats: Geldrop
Zienet op facebook dat de voorverkoop van start is gegaan. Niet alleen online maar ook bij alle Primera-winkels in Nederland.

€ 10.50 vanaf 12 jaar
€ 4.00 voor 4-12 jaar

http://www.spellenspektakel.nl/?p=tickets

_________________
Groeten Pieter
www.rollthedice.nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2012, 17:16 
Avatar gebruiker

Berichten: 43
Oei, het is alweer even geleden dat we onze neus hier hebben laten zien! Drukdrukdruk zeg maar :D

Ik kan bevestigen dat we met Adriaensen een vruchtbaar gesprek hebben gevoerd. De precieze uitkomst daarvan kunnen we binnenkort openbaren. Goodiebag hadden we zelf al bedacht, deze is nu al erg goed gevuld (maar met wat, dat blijft natuurlijk nog geheim.. ;) )

Gezinstickets hebben we met onze andere evenementen veel ervaring mee, vooral negatieve aangezien veel mensen buiten de 'twee ouders, twee kinderen' samenstelling vallen. We hebben besloten het kinderticket gewoon nog een euro (20%) te laten zakken, om het zo voor een gezin zo aantrekkelijk mogelijk te maken om langs te komen.

Daarnaast wil ik graag jullie aandacht vragen voor de zojuist geopende voorverkoop :D Je kan je tickets nu met korting verkrijgen via de Spellenspektakel webshop! Let op, er worden door Paylogic kosten berekend per totale bestelling, niet per ticket. Dit hebben we bedongen om gezinnen opnieuw zo veel mogelijk te ontzien. Wil je helemaal gratis naar het evenement, dan raad ik aan om de Facebook pagina eens te checken. :P

_________________
Spellenspektakel
4 & 5 november 2023 - Jaarbeurs Utrecht
https://spellenspektakel.nl/
21 & 22 oktober 2023 - Flanders Expo Gent
https://nl.spellenspektakel.be/


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 00:42 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
SpSp schreef:
Oei, het is alweer even geleden dat we onze neus hier hebben laten zien! Drukdrukdruk zeg maar :D

Da's leuk en aardig, maar PR op de gangbare websites (dit forum, BGG, misschien zelfs Spielbox) hoort toch ook een beetje bij het drukdrukdruk-gebeuren?

Citaat:
Wil je helemaal gratis naar het evenement, dan raad ik aan om de Facebook pagina eens te checken. :P

Komen er ook nog acties voor mensen die niet op de site van dat stel privacywolven zitten? Of is iedereen verplicht inzage te geven in marketingtechnisch interessante sociale netwerkprofielen om mee te mogen doen voor een, ik noem maar wat, loterij voor gratis kaarten?

Andere vraag: jullie zijn erg hard bezig met allerhande extra's. Er is een goodiebag, er is een hotelarrangement, er is kaartvoorverkoop tegen gereduceerd tarief. Dat soort dingen kost veel geld, en wordt goedkoper naarmate er langduriger contracten worden afgesloten. Zijn er al meerdere SpSp's in de planning, of is de komende editie een try-out van jullie nieuwe formule die vooralsnog eenmalig is maar eventueel kan worden herhaald als het aantal bezoekers en de verkoopcijfers goed zijn?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 00:55 
www.decktet.com
Avatar gebruiker

Berichten: 1490
Woonplaats: Soesterberg
cymric schreef:
Citaat:
Wil je helemaal gratis naar het evenement, dan raad ik aan om de Facebook pagina eens te checken. :P

Komen er ook nog acties voor mensen die niet op de site van dat stel privacywolven zitten? Of is iedereen verplicht inzage te geven in marketingtechnisch interessante sociale netwerkprofielen om mee te mogen doen voor een, ik noem maar wat, loterij voor gratis kaarten?

Kom, dit is best een goede actie van ze en je bent absoluut niet verplicht om mee te doen. Je opmerking klinkt nu een beetje 'Calimero' (al is het wellicht niet zo bedoeld).

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 00:59 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
cymric schreef:
Da's leuk en aardig, maar PR op de gangbare websites (dit forum, BGG, misschien zelfs Spielbox) hoort toch ook een beetje bij het drukdrukdruk-gebeuren?


PR op BGG lijkt mij bijna zinloos. Een succesvol Spellenspektakel moet het vooral hebben van PR in Eindhoven en omstreken. Daarnaast kan het kietelen van de Nederlandse en Vlaamse hobbyscene geen kwaad.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 02:11 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
Seabie schreef:
Kom, dit is best een goede actie van ze en je bent absoluut niet verplicht om mee te doen. Je opmerking klinkt nu een beetje 'Calimero' (al is het wellicht niet zo bedoeld).

Volgens mij heb jij mijn probleem met deze manier van PR bedrijven niet begrepen. Het gaat NIET om de verplichting om mee te doen. Het gaat er WEL om dat mensen in ruil voor meedoen allerhande privémarketinggevens afstaan ook al krijgen ze daar niets voor terug. Voorheen waren dat alleen minimale NAW-gegevens om de prijswinnaars te kunnen berichten. Vind jij het normaal dat jij een bedrijf voor nop—of, beter gezegd, een kleine kans op een klein geldbedragje—inzage geeft in hoe jouw vriendenkring eruit ziet en wat je verder doet en dan al helemaal op een website als Facebook die keer op keer de grenzen van het toelaatbare opzoekt en overschrijdt?

Noem het Calimero, noem het ouderwets, noem het niet met de tijd meegaan, noem het gezeur over privacy die op Internet zogenaamd niet bestaat, noem het 'je hebt toch zeker niets te verbergen?': een organisatie achter het SpSp heeft per definitie niets te zoeken in mijn privégegevens, zeker niet voor een wedstrijdje of een loterij die is opgezet als PR-stuntje en dus volledig uit hun zak dient te worden betaald. Laat de organisatie dan eerlijk zijn en zeggen: 'U maakt ons vriendjes op Facebook, wij geven u korting op de toegang', omdat dan duidelijk is dat jouw gegevens waardevol zijn voor het bedrijf en je daarvoor wordt beloond met een klein geldbedrag. En als de waarde van je gegevens zo laag is dat pas in samenwerking met anderen in een loterij een financiële waarde aan die gegevens worden toegekend, is de omweg via Facebook dus ook niet nodig.

Praktisch voorbeeld: ken je de pot met blokjes, meeples, whatever, die Spielmaterial.de/Mücke Spiele altijd bij hun standje op Spiel neerzet? Mag je raden hoeveel erin zitten, en als je het goed hebt, krijg je een klein prijsje (meestal een kortingsbon te besteden in hun webwinkel). Ik doe altijd mee, heb zelfs één keer een bon van geloof ik 25% gewonnen. Zoek ze op als je ze nog niet kent, het is sowieso een leuk standje. Hoe dan ook, de procedure is dat je je gok opschrijft, je NAW-gegevens achterlaat, en klaar. Nu gaat Spielmaterial.de met de tijd mee, en willen ze naast jouw gok dat je ook even opschrijft wat je verder zoal doet, wie je vrienden zijn, en wat die doen. Het zou ook leuk zijn als even een blik kon worden geworpen op de laatste vakantiefoto's en awwww, je bent net trotse papa geworden, gossiegefeliciteerd, ook aan moeders natuurlijk! Je zou ze toch vierkant in hun gezicht uitlachen als ze dat allemaal wilden weten? Waarom klink ik dan opeens als Calimero als ik deze onzin aan de kaak stel?

Erwin schreef:
PR op BGG lijkt mij bijna zinloos. Een succesvol Spellenspektakel moet het vooral hebben van PR in Eindhoven en omstreken. Daarnaast kan het kietelen van de Nederlandse en Vlaamse hobbyscene geen kwaad.

Ik had ook geen grote campagnes in gedachten. Daarentegen zijn gewoon een paar simpele berichten met praktische informatie op de juiste subfora toch zeker ook niet teveel gevraagd? Ik weet van tenminste een aantal Britten die het best jammer vonden dat het SpSp ter ziele was gegaan omdat ze een bezoekje meestal konden combineren met een business trip of iets dergelijks. 'Nee' heeft de organisatie in ieder geval.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 08:04 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1976
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Je zou natuurlijk..... een facebookaccount kunnen aanmaken, je profiel vrijwel niet invullen, geen vrienden aanmaken, je hoeft er geen foto's op te zetten.....
En die account gebruik je dan enkel en alleen om op de hoogte te blijven van allerhande commerciële instanties en prijsvragen en zo...
Dat kan toch wel denk ik?

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 10:04 
www.decktet.com
Avatar gebruiker

Berichten: 1490
Woonplaats: Soesterberg
Bedankt voor de uitgebreide reactie, Maarten. De term 'Calimero' was natuurlijk ook bedoeld om een beetje te provoceren, maar ik kan je standpunt nu een stuk beter begrijpen dan eerst.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 13:13 
Party Animal

Berichten: 473
Woonplaats: Heiloo
Jammer dat het voor ons gezin nog steeds tamelijk prijzig wordt...
Met drie kinderen van 13, 14 en 15 val je overal buiten.
Het verder ontzien van gezinnen zie ik dus niet zo.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 18:04 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
cymric schreef:
Ik had ook geen grote campagnes in gedachten. Daarentegen zijn gewoon een paar simpele berichten met praktische informatie op de juiste subfora toch zeker ook niet teveel gevraagd? Ik weet van tenminste een aantal Britten die het best jammer vonden dat het SpSp ter ziele was gegaan omdat ze een bezoekje meestal konden combineren met een business trip of iets dergelijks. 'Nee' heeft de organisatie in ieder geval.


Ik dacht niet aan zulke 'exotische' bezoekers, maar was meer met de grote groep bezig. Ik ben het met je eens, een paar gerichte berichtjes voor buitenlandse veelspelers zijn nuttig en klantvriendelijk.

Ik realiseer me trouwens dat ik nog nooit persinformatie over dit Spellenspektakel heb ontvangen. Ben benieuwd wat ze aan PR in de Nederlandse hobbyscene gaan doen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 18:43 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
delia schreef:
Jammer dat het voor ons gezin nog steeds tamelijk prijzig wordt...
Met drie kinderen van 13, 14 en 15 val je overal buiten.
Het verder ontzien van gezinnen zie ik dus niet zo.


Pleunie en ik hebben geen kinderen, dus wij krijgen nergens korting voor.
Vanaf nu elke dag € 0,66 "sparen" en je hebt je entree voor 5 personen bij elkaar. Voor zoiets leuks moet dat lukken toch?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 18:54 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
delia schreef:
Jammer dat het voor ons gezin nog steeds tamelijk prijzig wordt...
Met drie kinderen van 13, 14 en 15 val je overal buiten.
Het verder ontzien van gezinnen zie ik dus niet zo.


Leuk dat iemand van 15 nog mee wil, ik ging toen naar Lowlands of andere festivals maar niet met mijn ouders spellen spelen. Daarnaast had ik op die leeftijd bijbaantjes om geld te verdienen om dingen die ik leuk vond te kunnen betalen.

Denk dat jullie de uitzondering op de regel zijn. Misschien vervelend voor jullie maar als iets echt leuk is mag het best wat kosten, bovendien zijn de kaarten goedkoper als kaarten voor een dagje naar het Dierenpark bijvoorbeeld.

_________________
Mijn geleuter!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 18:54 
Grote Dienaar
Avatar gebruiker

Berichten: 124
Woonplaats: Wetteren
Tickets afgedrukt!! Ik zoek best al een plekje aan het beursgebouw :P


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 20:39 
Party Animal

Berichten: 473
Woonplaats: Heiloo
Tuurlijk mag zoiets best wat kosten, maar 5 treinkaartjes zijn ook niet goedkoop!
Tijd voor een NS-combo :wink:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 20:48 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
delia schreef:
Tijd voor een NS-combo :wink:


Dat lijkt me nog eens een goed idee!

_________________
Mijn geleuter!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
103 berichten | Pagina 6 van 7 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 5, 6, 7  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spellenspektakel  
 Feed - Onderwerp - Spellenspektakel 2012  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

SpSp 2012, Spellenspektakel



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®