Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





107 berichten | Pagina 6 van 8 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017, 00:01 
Munchkin
Avatar gebruiker

Berichten: 1613
Woonplaats: Weert
maxitaxi777 schreef:
Xildur schreef:
Het jaarlijkse uitje was weer geslaagd.

Volgorde van foto’s: Promo’s enz, tweede hands spellen, nieuwe spellen (inclusief KS) en van alles wat.

Waar heb je die First Class/Russian Railroads vandaan? Die heb ik gemist :(. De Kingdomino toren, kon je die gewoon los krijgen?


Gekocht in de auction. Via BGG wordt hij door best wat mensen aangeboden voor een schappelijke prijs.

Toren is idd van Queendomino, zat bij de pre-order.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017, 00:02 
4. Paladins of the West Kingdom (2019)
Avatar gebruiker

Berichten: 225
Woonplaats: Assen
In vergelijking met voorgaande jaren, zeer bescheiden gehouden (ondanks dat we 2 dagen zijn geweest dit jaar ipv 1):
- Alien Artifacts
- Thunderbirds (+ Above & Beyond, Tracy Island, The Hood en Devious Schemes promo’s)
- Caverna: Het Duel
- Carcassonne: het festival
- Carcassonne: Japanse tempels
- Carcassonne: het doolhof
- Kingdom Builder: Capitol
- Dice Tower van Broken Token

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017, 00:38 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
Xildur schreef:
maxitaxi777 schreef:
Xildur schreef:
Het jaarlijkse uitje was weer geslaagd.

Volgorde van foto’s: Promo’s enz, tweede hands spellen, nieuwe spellen (inclusief KS) en van alles wat.

Waar heb je die First Class/Russian Railroads vandaan? Die heb ik gemist :(. De Kingdomino toren, kon je die gewoon los krijgen?


Gekocht in de auction. Via BGG wordt hij door best wat mensen aangeboden voor een schappelijke prijs.

Toren is idd van Queendomino, zat bij de pre-order.

Aha, oké, dus toch niet te krijgen op Spiel. Had het bij HiG nog wel nagevraagd namelijk :P. Moet ook eens op zoek gaan dan, of gewoon wachten op de BGG-store (als die daar komt).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017, 01:07 
Tidal Blades

Berichten: 39
Woonplaats: Bant
Dit was mijn eerste ervaring met Spiel. 1 dag gegaan met de dochters. Omdat ik meedoe met een groepspledge voor Petrichor wilde ik die stand graag zien. Ziet er echt supermooi uit!
Ik ben gegaan voor aantal spellen die volgems mij makkelijk te krijgen zijn maar die ik wel graag wilde.
Mijn allereerste Essen buit!
- Enchanters + playmats
- Dead of Winter - the Long Night
- Small World Sky Islands expansion (gekregen)
- Clacks (gekocht voor een vriendin)
- Doctor Who - the time of Daleks (op smeekbede van de dochters)
- This War of Mine
- Century Golum Edition + playmat (ik had voor de zaterdag het laatste exemplaar te pakken!)

Door Clacks en op verzoek Doctor Who, geen budget meer over voor Azul.

Oh ja, ook nog gesproken en op de foto gegaan met Rodney Smith van Watch it Played. Super toffe gast!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017, 02:10 
Just my luck
Avatar gebruiker

Berichten: 1063
Woonplaats: Groningen
Het was een prima Essen ervaring dit jaar, maar ik ben qua nieuwe releases eigenlijk nergens zo verliefd op geworden dat ik het ook tegen de gangbare prijzen wilde kopen. Twee knievallen heb ik wel gedaan; De Scythe uitbreiding en de reprint van London.

Het was te kort om alle favorieten te spelen en een aantal spellen zijn helemaal niet gelukt, zoals Wendake , Noria en Transatlantic. Maar die zijn allemaal binnen de vriendengroep afgeschaft, dus dat komt nog wel.

Spellen als Pioneer Days, Heaven and Ale en Otys waren allemaal solide titels, maar allemaal zevens op basis van één keer spelen. Misschien belanden ze ooit hier in de kast, of nooit. Ik heb weinig echt slechte spelen gespeeld, maar voor het geld dat er voor gevraagd werd, heb ik het meeste laten liggen. 30 Euro voor de mooie plaatjes van Indian Summer of 40 euro voor de snoepige tegeltjes van Azul? Nah.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017, 08:21 
Tidal Blades

Berichten: 39
Woonplaats: Bant
Wij hebben niet eens tijd gehad om te spelen 8) Met 2 jonge dochters die net aan een mondje Engels beginnen te leren is dat ook vrij lastig. Het was ook vrij rumoerig dus bij een spel kijken dat werd uitgelegd ging ook niet echt. Ik was zelf ook niet echt fan van een aantal nieuwe releases. Aantal spellen wilde ik liever eerst meer gameplay zien, zonder de drukte van Essen. Komt misschien dan nog wel, of niet. Azul zag ik trouwens liggen voor 35 euro?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017, 09:09 
Body & Soul
Avatar gebruiker

Berichten: 1149
Woonplaats: Vorselaar
moonmoonpie schreef:
Wij hebben niet eens tijd gehad om te spelen 8) Met 2 jonge dochters die net aan een mondje Engels beginnen te leren is dat ook vrij lastig. Het was ook vrij rumoerig dus bij een spel kijken dat werd uitgelegd ging ook niet echt. Ik was zelf ook niet echt fan van een aantal nieuwe releases. Aantal spellen wilde ik liever eerst meer gameplay zien, zonder de drukte van Essen. Komt misschien dan nog wel, of niet. Azul zag ik trouwens liggen voor 35 euro?

Dat klopt, werd verkocht aan de stand van Plan B Games voor 35€.

_________________
http://www.spelletjesenzo2290.wordpress.com
https://www.facebook.com/Spelletjes.Enzo.2290/
https://www.instagram.com/spelletjes_enzo_2290/?hl=nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017, 09:43 
#homoludens
Avatar gebruiker

Berichten: 948
Woonplaats: Meijel
1 dagje Essen geweest, vrijdag:

6 spellen gespeeld:
Hanamikoji :ster: :ster: :ster: :ster: :halfster:
Custom Heroes :ster: :ster: :ster: :geenster: :geenster:
Edge of Humanity :halfster: :geenster: :geenster: :geenster: :geenster:
InBetween :halfster: :geenster: :geenster: :geenster: :geenster:
OrcQuest :ster: :ster: :ster: :halfster: :geenster: (helaas niet te koop)
Tao Long: The Way of the Dragon :ster: :ster: :halfster: :geenster: :geenster:

Heel goed bekeken incl uitleg maar na uitleg toch niet gespeeld:
Vengeance :ster: :ster: :halfster: :geenster: :geenster:
Grimmslingers :ster: :ster: :halfster: :geenster: :geenster: (meer van verwacht)


En gekocht:
Among the Stars (nieuw dus: 30 euro.... via de trade was dat BIN voor 2e hands ;) )
Cry Havoc: Aftermath
Hanamikoji
Star Realms laatste 4 decks
Star Realms opberg doos zonder sleeves voor 8 Euro
Chaos in the Old World
Thrash n Roll + Stage Heroes
Tales n Games: The Hare & the tortoise
Cyclades Monuments & Ancient Ruins

_________________
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door Bongo op ma 30 okt 2017, 12:35, in totaal 3 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017, 09:45 
(geen ondertitel)
Avatar gebruiker

Berichten: 308
Woonplaats: Driehuis
KASSEI schreef:
Grappig moment was de arme man die een Busen-memo wou kopen bij Spiele-Offensive en door de verkopers nogal luidruchtig te kakken werd gezet. HOEVEEL IS DIE BUSEN MEMO NU WEERAL? VOOR DEZE MAN? JA DEZE MAN HIER WIL EEN BUSEN MEMO... moet kunnen.


:lol: Daar stonden wij ook naast! Het heeft op de verkopers ook wel indruk gemaakt volgens mij, paar uur later waren we nog een keer bij die stand en die vrouw had het weer over "Titten-Memorie".

OT, Clans of Caledonia en Merkator meegenomen. Laatste is iig echt wat anders van Rosenberg, we stonden even naar een uitleg van Nusfjord te kijken, dat zag er wel heel erg hetzelfde uit als Agricola/Glasstraat/Odin etc.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017, 09:49 
#homoludens
Avatar gebruiker

Berichten: 948
Woonplaats: Meijel
KASSEI schreef:
Grappig moment was de arme man die een Busen-memo wou kopen bij Spiele-Offensive en door de verkopers nogal luidruchtig te kakken werd gezet. HOEVEEL IS DIE BUSEN MEMO NU WEERAL? VOOR DEZE MAN? JA DEZE MAN HIER WIL EEN BUSEN MEMO... moet kunnen.


Dit doen ze al jaren!!
Altijd lachen!!
Alleen al daarom paar keer in verleden met een knipoog aan de desbetreffende verkoopster altijd naar de prijs gevraagd van Busen-memo.. haha

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017, 10:04 
5. Firenze (2010)
Avatar gebruiker

Berichten: 360
Woonplaats: Antwerpen
Xildur schreef:
Toren is idd van Queendomino, zat bij de pre-order.

De toren van Kingdomino was bij een verkoopstandje naast Galleria Kaufhof ook gewoon los te koop samen met een scoreblokje als "Kingdomino-Upgrade-Kit" voor €3. De verkoopster wist ons verder te zetten dat in de nieuwe print-run van Kingdomino van Pegasus de toren en scoreblokje standaard mee in de doos zit.

_________________
- Instagram -

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017, 10:59 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 657
Woonplaats: Joure
Gespeeld:
Pioneers :ster: :ster: :ster: :geenster: :geenster: (prima spel)
Flee :ster: :halfster: :geenster: :geenster: :geenster: (wij kwamen er niet uit)
Berenpark :ster: :ster: :ster: :ster: :geenster: (erg leuk en snel)
Majesty :ster: :ster: :ster: :ster: :geenster: (speelt lekker weg, lekker snel, ziet er goed uit)
Meeple Circus :ster: :ster: :halfster: :geenster: :geenster: (niet mijn type spel, wel grappig)

Gekocht:
Majesty (laatste Engelse exemplaar :P)
Flamme Rouge + Peleton
Berenpark
Sea of Clouds
Bora Bora
Superhot
Thebes: The Tomb Raiders

Expansions/promo's:
Orléans: Neue Ortskarten N°5 + Promos N°1
Power Grid: Fabled Expansion

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017, 11:54 
Critico

Berichten: 2152
Woonplaats: nabij utrecht
Mijn lijstje:
Beide uitbreidingen van cacao
Promo cacao
Promo zooloretto
Berenpark
Gipsy king
Keer op keer
Promo first class

Habitats (opgehaald, via kickstarter)

TTR nederland via iemand van bsm overgenomen

Afbeelding

_________________
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!


Laatst bijgewerkt door aicirtap op ma 30 okt 2017, 17:49, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017, 12:26 
Professor Pimpel

Berichten: 215
Woonplaats: Amersfoort
Ik ben 2 dagen naar Essen geweest (2e Spiel) en heb de volgende buit:

Iquazú
Meeple Circus
Flamme rouge: Peloton
Downforce
Advent Brettspielkalender 2017
Photosynthesis
Dwar7s fall promo pack

Beide dagen heb ik veel spellen gespeeld. Eerste dag: Iquazú, Don't drop the soap, Booo!, TtR: France, The chameleon, Muse en iets van Swoosh.

Zondag: Bronze, Downforce, Azul, Century: Spice road

Geslaagde Spiel!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017, 13:04 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1977
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
KASSEI schreef:
Xildur schreef:
Toren is idd van Queendomino, zat bij de pre-order.

De toren van Kingdomino was bij een verkoopstandje naast Galleria Kaufhof ook gewoon los te koop samen met een scoreblokje als "Kingdomino-Upgrade-Kit" voor €3. De verkoopster wist ons verder te zetten dat in de nieuwe print-run van Kingdomino van Pegasus de toren en scoreblokje standaard mee in de doos zit.


Ik zag een upgrade kit voor 3 euro bij Galeria Kaufhof en toen ik vroeg wat daar in zat wist de chagerijnige verkoopster dat niet, dus heb ik het niet gekocht, stond ook niets op de verpakking, was witte envolop.
Later kwam ik weer om wat anders te vragen en keek ze letterlijk over me heen om gewoon de volgende koper te helpen afrekenen. (ik weet dat ik laag zit maar was zeer verontwaardigd).
Ook was Galeria Kaufhof deze keer niet de goedkoopste verkoper, ik heb spellen elders goedkoper gezien.

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
107 berichten | Pagina 6 van 8 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spiel  
 Feed - Onderwerp - Ik ga/ging naar Essen en ik neem/nam mee - EDITIE 2017  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Spiel 2017



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®