Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





52 berichten | Pagina 3 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 31 okt 2017, 19:05 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 888
Woonplaats: Genk (B)
Duiker schreef:
Even een kleine kanttekening bij de stijgende prijzen. Ik ben bang dat ze volgend jaar nog veel harder gaan stijgen, zeker de spellen die in China worden gefabriceerd. Daar zijn namelijk de kartonprijzen enorm gestegen in de laatste maanden. Ik vroeg laatst een quote voor een nieuwe printrun voor The Dutch East Indies en die was niet minder dan 30% hoger dan die voor de eerste printrun (ceteris paribus). Daar zullen wij een deel van moeten doorberekenen aan de consument en dat geldt ook voor andere uitgevers..


Bovendien lijkt mij de stijgende vraag naar meer productie de prijszetting bij de Chinese producenten ook te beinvloeden. Meer kickstarters, meer projecten, meer capaciteit nodig bij de Panda's en anderen van deze wereld.

_________________
Instagram: SigiScsi Plays Games

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2017, 00:06 
#homoludens
Avatar gebruiker

Berichten: 948
Woonplaats: Meijel
Steep schreef:
Qua spellen waren voor onze groep de tegenvallers:

The Dutch East Indies

Het spel ziet er schitterend uit, maar hier is de vormgeving ten koste gegaan van de functionaliteit. De schepen van zowel de gewone versie als de deluxe-uitvoering zijn niet geschikt voor het opslaan van de goederen die ze moeten vervoeren. Voor mijn gevoel was ik de helft van mijn beurt aan het prutsen met blokjes, muntjes en kaartjes en dat droeg niet bij aan de spelvreugde.

Daarnaast was de keus om een kortere versie te spelen (vier goederen verzamelen in plaats van acht) op het eerste gezicht een goede keus om te zorgen dat meer mensen het spel kunnen proberen, maar uiteindelijk bleek het dodelijk voor de spelervaring.

In slechts twee beurten en zonder ver van mijn thuishaven weg te varen had ik al drie van de vier goederen verzameld, waardoor de hele interactie van het spel (andere schepen tegenkomen) niet voorkwam in het proefspel. Dit was niet bepaald handig, wellicht was het beter geweest ook de startvoorraad wat aan te passen, of de kaartverdeling zo te maken dat verder varen een vereiste werd.

Tot slot zorgde ook de brij aan icoontjes onderaan de spelerskaarten met de schepen erop ook voor gefronste wenkbrauwen bij ons: Dit bracht totaal geen duidelijkheid in hoe conflictsituaties afgehandeld dienden te worden.

Al met al een behoorlijk teleurstellende ervaring.



Duiker schreef:
Even een kleine kanttekening bij de stijgende prijzen. Ik ben bang dat ze volgend jaar nog veel harder gaan stijgen, zeker de spellen die in China worden gefabriceerd. Daar zijn namelijk de kartonprijzen enorm gestegen in de laatste maanden. Ik vroeg laatst een quote voor een nieuwe printrun voor The Dutch East Indies en die was niet minder dan 30% hoger dan die voor de eerste printrun (ceteris paribus). Daar zullen wij een deel van moeten doorberekenen aan de consument en dat geldt ook voor andere uitgevers..


:D :D :D :D :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2017, 14:37 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2230
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
EEMBC/Bongo schreef:
Steep schreef:
Qua spellen waren voor onze groep de tegenvallers:

The Dutch East Indies

Het spel ziet er schitterend uit, maar hier is de vormgeving ten koste gegaan van de functionaliteit. De schepen van zowel de gewone versie als de deluxe-uitvoering zijn niet geschikt voor het opslaan van de goederen die ze moeten vervoeren. Voor mijn gevoel was ik de helft van mijn beurt aan het prutsen met blokjes, muntjes en kaartjes en dat droeg niet bij aan de spelvreugde.

Daarnaast was de keus om een kortere versie te spelen (vier goederen verzamelen in plaats van acht) op het eerste gezicht een goede keus om te zorgen dat meer mensen het spel kunnen proberen, maar uiteindelijk bleek het dodelijk voor de spelervaring.

In slechts twee beurten en zonder ver van mijn thuishaven weg te varen had ik al drie van de vier goederen verzameld, waardoor de hele interactie van het spel (andere schepen tegenkomen) niet voorkwam in het proefspel. Dit was niet bepaald handig, wellicht was het beter geweest ook de startvoorraad wat aan te passen, of de kaartverdeling zo te maken dat verder varen een vereiste werd.

Tot slot zorgde ook de brij aan icoontjes onderaan de spelerskaarten met de schepen erop ook voor gefronste wenkbrauwen bij ons: Dit bracht totaal geen duidelijkheid in hoe conflictsituaties afgehandeld dienden te worden.

Al met al een behoorlijk teleurstellende ervaring.




Oh dat had ik nog niet gelezen.

Ik begrijp dat het werken met de goederen in de Deluxe schepen in het begin vervelend kan zijn. Dat had ik zelf ook. Na een uur spelen krijg je er wel handigheid in en gaat het wel soepel. Mocht dat niet zo zijn, in de basis schepen past sowieso alles wel handig en makkelijk. ik begrijp dan ook niet wat je daarmee bedoelt, deze schepen kun je niet mee gespeeld hebben want we hadden alleen de Deluxe spellen op tafel liggen.

Verder heb je gelijk in de spelervaring van de demo. Maar we kunnen nu eenmaal niet met maar 2 tafels mensen een heel spel laten spelen. Dit is in het volledige spel geen issue.

Ook de icoontjes op de spelersborden zijn inderdaad niet ideaal. Daar ben ik me volledig van bewust, maar er was geen tijd meer om dit aan te passen. Hoewel ze ingewikkeld lijken zijn ze juist heel simpel, als je het in de spelregels leest of iemand legt het je uit begrijp je het zo.

Ik snap dat de beurs demo die je hebt gehad in jouw geval niet uitnodigt tot het spelen van een volledig spel, maar ik zou dat je toch een keer aanraden. Dan zul je namelijk geen van die issues hebben.

In elk geval bedankt voor de feedback, ik ga eens kijken hoe we de beursdemo-ervaring kunnen verbeteren zodat op Spel Antwerpen en alle volgende beurzen men deze issues niet ervaart. En gelukkig heeft dit ook geen betrekking op het volledige spel.

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2017, 16:14 
Sojaboon

Berichten: 22
Woonplaats: Helden
Duiker schreef:
Oh dat had ik nog niet gelezen.

Geen probleem, leuk en sportief dat je reageert als medewerker (eigenaar?) van Keep Exploring Games!
Citaat:
Ik begrijp dat het werken met de goederen in de Deluxe schepen in het begin vervelend kan zijn. Dat had ik zelf ook. Na een uur spelen krijg je er wel handigheid in en gaat het wel soepel. Mocht dat niet zo zijn, in de basis schepen past sowieso alles wel handig en makkelijk. ik begrijp dan ook niet wat je daarmee bedoelt, deze schepen kun je niet mee gespeeld hebben want we hadden alleen de Deluxe spellen op tafel liggen.

Toen ik vroeg naar hoe de schepen van de basisversie eruit zagen en of die niet hetzelfde probleem hadden, zijn die erbij gepakt door de dame die ons de demo gaf. Daar past wel het aantal goederen in dat een schip kan vervoeren, maar het gebruiksgemak werd er niet beter op: Door het kartonnen zeil dat dwars op het laadruim staat, heb je geen andere optie dan de boot omschudden en dan eruit pakken wat eruit moet en dan weer erin stoppen wat er niet uit moet. Die handeling, die praktisch elke beurt nodig is, voelt voor mij niet lekker.

In de deluxeversie ging het me niet alleen om de handigheid: Je komt zoveel plaats tekort dat het een uitdaging is alles wat je mee mag voeren in het schip te zetten zonder dat er wat uit valt.
Citaat:
Verder heb je gelijk in de spelervaring van de demo. Maar we kunnen nu eenmaal niet met maar 2 tafels mensen een heel spel laten spelen. Dit is in het volledige spel geen issue.

Dat begrijp ik, maar als de speelervaring van de demo niet de speelervaring van het werkelijke spel reflecteert, dan kan ik helaas niet beoordelen of het gehele spel me wel bevalt.

Deze keuze maken kan ertoe leiden dat meer mensen afknappen op dit spel, en dat zou zonde zijn.
Citaat:
Ook de icoontjes op de spelersborden zijn inderdaad niet ideaal. Daar ben ik me volledig van bewust, maar er was geen tijd meer om dit aan te passen. Hoewel ze ingewikkeld lijken zijn ze juist heel simpel, als je het in de spelregels leest of iemand legt het je uit begrijp je het zo.

Jammer, maar hopelijk kun je dat bij de tweede printrun waar je eerder in dit topic over spreekt nog opgelost krijgen.
Citaat:
Ik snap dat de beurs demo die je hebt gehad in jouw geval niet uitnodigt tot het spelen van een volledig spel, maar ik zou dat je toch een keer aanraden. Dan zul je namelijk geen van die issues hebben.
In elk geval bedankt voor de feedback, ik ga eens kijken hoe we de beursdemo-ervaring kunnen verbeteren zodat op Spel Antwerpen en alle volgende beurzen men deze issues niet ervaart. En gelukkig heeft dit ook geen betrekking op het volledige spel.

Hopelijk ga ik die kans dan krijgen: Ik wilde dit spel echt leuk vinden en van tevoren stonden alle seinen op groen voor een aankoop: Goede speelduur, leuk thema, mooie uitvoering en veel interactie.

Als dat dan volledig teniet wordt gedaan door de demo-ervaring en mijn twijfels aan de keuze voor het speelmateriaal dan vind ik dat erg jammer.

Ik hoop dat de demo anders zal worden ingestoken zodat iedereen die het spel nog voor de eerste keer gaat spelen, wel een goed en juist beeld krijgt van hoe het hele spel speelt!

Het zou namelijk jammer zijn als meer spelers zoals ik nu een spel afschrijven op basis van een ervaring die (naar jouw mening) geen recht doet aan hoe het gehele spel gespeeld wordt.

Succes in ieder geval!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2017, 17:38 
7. Raiders of the North Sea (2015)
Avatar gebruiker

Berichten: 225
Woonplaats: Assen
vrieskist schreef:
De tegenhanger van "Leuke verrassingen/interessante koopjes?".

Welke spellen vielen tegen? Welke spellen waren asociaal duur? Spuug hier (met onderbouwing) je gal :P

Ik zal aftrappen met Flee, het nieuwe spelletje van Friedeman Friese.
Deze viel mij en mijn Essen-compaan nogal vies tegen. De set-up was al een gepuzzel en daarna zorgde de eerste kaart voor nog meer verwarring. En omdat er geen regelboek bij zit, kan je ook niet even een spelvoorbeeld opzoeken.
Kortom, na 10 minuten frustratie zijn wij weer van de tafel opgestaan en vertrokken, zonder het spel eigenlijk echt te kunnen spelen.

Ik sluit me hier volledig bij aan; Flee viel zeer zwaar tegen.. zonde van de tijd geweest.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017, 20:51 
Caballero
Avatar gebruiker

Berichten: 758
Woonplaats: Haasrode (B)
Wel, ik vind het spijtig dat ik dit moet bevestigen langs mijn zijde.
Gisteren hebben we 2 keer "Op de vlucht " gespeeld. De beide keren zijn we nog niet eens tot aan kaart 23 geraakt. Een gebrek aan uitleg laat ons twijfelen of we het wel goed spelen.
Moet je bvb de kaart met uitleg als een "gewone" kaart aanzien als je moet trekken of trek je er eentje bij?
Ik moest moeite doen om de andere spelers zover te krijgen om het nog eens te spelen.
En na de 2de keer zeiden ze me dat ik het niet meer moest boven halen en dat ze het nooit nog wilden spelen.
Toch wil ik het eens proberen met mensen die het al kennen want het spel krijgt ook goede recensies. Dus waar zit het dan???

vdW schreef:
vrieskist schreef:
De tegenhanger van "Leuke verrassingen/interessante koopjes?".

Welke spellen vielen tegen? Welke spellen waren asociaal duur? Spuug hier (met onderbouwing) je gal :P

Ik zal aftrappen met Flee, het nieuwe spelletje van Friedeman Friese.
Deze viel mij en mijn Essen-compaan nogal vies tegen. De set-up was al een gepuzzel en daarna zorgde de eerste kaart voor nog meer verwarring. En omdat er geen regelboek bij zit, kan je ook niet even een spelvoorbeeld opzoeken.
Kortom, na 10 minuten frustratie zijn wij weer van de tafel opgestaan en vertrokken, zonder het spel eigenlijk echt te kunnen spelen.

Ik sluit me hier volledig bij aan; Flee viel zeer zwaar tegen.. zonde van de tijd geweest.

_________________
derodehazen.be
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017, 21:05 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 657
Woonplaats: Joure
Joverowa schreef:
Wel, ik vind het spijtig dat ik dit moet bevestigen langs mijn zijde.
Gisteren hebben we 2 keer "Op de vlucht " gespeeld. De beide keren zijn we nog niet eens tot aan kaart 23 geraakt. Een gebrek aan uitleg laat ons twijfelen of we het wel goed spelen.
Moet je bvb de kaart met uitleg als een "gewone" kaart aanzien als je moet trekken of trek je er eentje bij?
Ik moest moeite doen om de andere spelers zover te krijgen om het nog eens te spelen.
En na de 2de keer zeiden ze me dat ik het niet meer moest boven halen en dat ze het nooit nog wilden spelen.
Toch wil ik het eens proberen met mensen die het al kennen want het spel krijgt ook goede recensies. Dus waar zit het dan???

vdW schreef:
vrieskist schreef:
De tegenhanger van "Leuke verrassingen/interessante koopjes?".

Welke spellen vielen tegen? Welke spellen waren asociaal duur? Spuug hier (met onderbouwing) je gal :P

Ik zal aftrappen met Flee, het nieuwe spelletje van Friedeman Friese.
Deze viel mij en mijn Essen-compaan nogal vies tegen. De set-up was al een gepuzzel en daarna zorgde de eerste kaart voor nog meer verwarring. En omdat er geen regelboek bij zit, kan je ook niet even een spelvoorbeeld opzoeken.
Kortom, na 10 minuten frustratie zijn wij weer van de tafel opgestaan en vertrokken, zonder het spel eigenlijk echt te kunnen spelen.

Ik sluit me hier volledig bij aan; Flee viel zeer zwaar tegen.. zonde van de tijd geweest.

Waarom weer tijd stoppen in een frustrerende ervaring? Ik heb genoeg goede spellen, pak ik liever die uit de kast :)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017, 21:26 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
Echt slechte ervaringen hadden we niet dit jaar, wel veel spellen die niet slecht waren maar ook niet leuk genoeg om te kopen. Hier een paar waar dat geldig voor was.

_________________
Mijn geleuter!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017, 22:27 
Caballero
Avatar gebruiker

Berichten: 758
Woonplaats: Haasrode (B)
vrieskist schreef:
Waarom weer tijd stoppen in een frustrerende ervaring? Ik heb genoeg goede spellen, pak ik liever die uit de kast :)


Omdat ik zelf uit het echte leven goed weet dat iedereen en alles een 2de kans verdiend!
Soms zie je niet alles/heb je een verkeerde indruk bij dat 1ste contact. En het is nu ook niet dat het spel een dag duurt. Die 2 keer was nog geen half uur :roll:

_________________
derodehazen.be
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017, 22:33 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 657
Woonplaats: Joure
Joverowa schreef:
vrieskist schreef:
Waarom weer tijd stoppen in een frustrerende ervaring? Ik heb genoeg goede spellen, pak ik liever die uit de kast :)


Omdat ik zelf uit het echte leven goed weet dat iedereen en alles een 2de kans verdiend!
Soms zie je niet alles/heb je een verkeerde indruk bij dat 1ste contact. En het is nu ook niet dat het spel een dag duurt. Die 2 keer was nog geen half uur :roll:

Dat is ook goed, maar inmiddels heb je het twee keer gespeeld natuurlijk :P

Ik val mijn spellengroep niet lastig met een 2e poging als ze de 1e keer geen plezier hebben gehad, dat is uiteindelijk toch het doel van een spel vind ik.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017, 23:28 
Party Animal

Berichten: 458
Woonplaats: Leidschendam
Ik krijg Flee volgende week. Ben benieuwd of hij echt zo slecht is t.o.v. Fear of dat het gewoon puur smaken verschillen is.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017, 13:51 
Caballero
Avatar gebruiker

Berichten: 758
Woonplaats: Haasrode (B)
Gisteren Flee nog eens op de tafel gelegd met 3 mensen die hem nog niet hadden gespeeld. 1 van hen had de "Fortress (Ten aanval) eergisteren ook gespeeld.

Ik ben blij dat ik het spel nog een kans heb gegeven. We zijn tot aan kaart 70 geraakt.
We waren het er allemaal over eens dat dit een spel is wat je moet spelen thuis en niet in een club. Je moet er echt wel "in" zitten. Wat we dan weer spijtig vonden was het abrupte einde. En we zijn er ook niet uit wat we dan fout zouden hebben gedaan.
Kristof vond "Op de vlucht" zelfs wat beter dan "Ten Aanval" omdat volgens hem "Ten Aanval" wat verder kabbelde als een rustig beekje.

Ikzelf zal zeker de 2 andere ook proberen maar ik zal ze wel beschouwen als een "Escape room" deck. Als ik bij het spelen over de helft ben geraakt beschouw ik ze als "verloren" en kunnen ze de verkoop in.

Geef het spel zeker nog een kans!

_________________
derodehazen.be
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017, 21:12 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1198
Woonplaats: Woerden
Het is heel simpel voor mij:
- als het te duur is koop ik het niet.
- als het te groot is koop ik het niet
- als het teveel tijd kost om te spelen begin ik er niet aan.

Dus wat overblijft is spellen die ik je wil besparen:
* The pursuit of happiness. Verschrikkelijke handleiding, gameplay suf en geneuzel.

* Villages of Valeria: 1x geprobeerd, mislukte; 1x geprobeerd met 2p, niet uitgespeeld. Je hebt de hele tijd het gevoel dat je een bekend spel van vroeger aan het spelen bent, en in elk geval niet VoV, lastig uit te leggen.

* Lord of the Rings the living card game. Wat een ellende. Bak vol kaarten met slecht leesbare tekst, 3 saaie missies die nergens op slaan, heeft niets met LotR te maken en gameplay onbegrijpelijk. Meteen weggedaan.

* Puerto Rico het kaartspel. Echt helemaal niks. 5x gespeeld, met een man of 3-4; meh gevoel achteraf. Voelt ongebalanceerd, kaartjes acties onnatuurlijk, heeft niets meer van de gratie van PR het bordspel. Good Riddance!

* Machiavelli + donkere landen. De eerste 10x leuk maar daarna is er helemaal niets meer aan. En nu in een nog grotere doos, een remake! Laat me niet lachen.

* El Grande. Basisspel, super chaotisch, artwork matigjes, de hele tijd klooien met blokjes, gaat nergens heen. 3x tellen en klaar. Vast alleen leuk als je heel slim bent ofzo.

* Conquistador. Tegels leggen a la carcassonne avant la lettre; idioot grote doos, spel speelde erg vreemd, met alcaldes die gesloten meren dubbel telden. Weggedaan maar weet niet waarom.

* Ra. Tergend gedoe eromheen (zoals de schijfjes met turn order), en aan het eind setjes tellen. Te grote doos, en eigenlijk gebeurt er het hele spel vrijwel niets. Af en toe "treedt de nijl buiten de oevers", wat vertaald wordt in vierkante kaartjes moeten hebben. Gewoon niet doen.

hoop dat dit helpt!

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017, 21:19 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1198
Woonplaats: Woerden
Joverowa schreef:
Omdat ik zelf uit het echte leven goed weet dat iedereen en alles een 2de kans verdiend!
Soms zie je niet alles/heb je een verkeerde indruk bij dat 1ste contact.


Ik weet niet hoe jouw leven is maar mijn ervaring is: NIETS verdient een tweede kans.
Twijfel betekent nee.
Vaag gevoel in onderbuik betekent niet doen.
Komt het op je af, dan wil het wat van je, dus: wegwezen!

En toegepast op spellen:
Niet leuk = hop naar marktplaats. Een goed spel is meteen leuk. Dan hou je ook minder twijfelaars over. Terugkopen kan altijd.
Tenzij het, ik noem maar wat, Darkest Night, of Patchistory, of de originele catan met de houten figuurtjes is.
Spellen die je zelf wel leuk vindt maar je groepen niet, en die je niet solo kunt spelen, moeten ook gewoon weg. Ze hebben hun kans gehad. Je moet maar zo denken, uit het huis is uit het hart.

Voorbeeld: Ik heb innovation gespeeld met andere gamers, vond het erg leuk. Dus gekocht om het te introduceren. Maar mijn vaste speelgroep weigert het te spelen, bij era 4 ongeveer was dat. Mijn gf heeft het volgehouden tot era 2. Dus gaat het in de verkoop, hoe mooi de componenten ook zijn, er blijft zoveel over..

Probleem is alleen dat geen hond innovation wil hebben, voor geen enkele prijs.

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017, 21:30 
a.k.a. Tio
Avatar gebruiker

Berichten: 1966
Woonplaats: Beerse
Citaat:
Een goed spel is meteen leuk

Hmm, dat durf ik tegenspreken. Sommige spellen zijn beter bij bepaalde spelersaantallen (Saboteur bijv. is niet leuk met 4, wordt veel beter met 6 of 7 vind ik, codenames is ook veel beter met 6 dan met 4 en het omgekeerde is bij veel andere spellen het geval), of worden pas goed als je weet hoe het spel gaat verlopen en je dus volgende keer vanaf het begin kan plannen, soms ligt het zelfs aan de spelersgroep waar je mee speelt. Prachtig voorbeeld van dat laatste is bijv. Genoa: met een groep vreemden of introverte mensen is dat een snoozefest, maar met goede extraverte vrienden is dat een heerlijk spel.
Dus door spellen na 1 play buiten te zetten loop je volgens mij toch wat mis. Maar met het grote aanbod dat er is, kan ik je uitspraak op zich wel volgen, alleen denk ik niet dat elk goed spel bij een eerste play goed is.

_________________
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
52 berichten | Pagina 3 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spiel  
 Feed - Onderwerp - Slechte ervaringen/hoge prijzen?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®