Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





28 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 27 okt 2019, 16:04 
Spellen aan den Rijn
Avatar gebruiker

Berichten: 1977
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
mazinho schreef:
Welke BSM’er staat waar te demoën; ook superleuk om te weten en even hoi te zeggen. Ik heb Jos en Robèr gezien bijvoorbeeld. We wonen ver uit elkaar en dan is het leuk - als je dan toch op dezelfde plek bent - om even contact te maken.


Dat zou een fijn overzicht zijn, misschien kunnen we dat voor de volgende beurs SPSP even organiseren? Ik zou het zo leuk vinden om nog meer gezichten te leren kennen. Misschien hiervoor even een topic openen? Ga ik meteen doen!

_________________
Everybody has the right to play...


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 27 okt 2019, 18:46 
4. Tzolk'in: The Mayan Calendar (2012)

Berichten: 1442
Woonplaats: Woudenberg
Ik vond die tientallen veelal nietszeggende berichten ook niet zoveel toevoegen. Fijn dat deze apart worden geplaatst voor de liefhebbers.

Heb zelf best wel wat kunnen spelen dit jaar, al was de kwaliteit erg wisselend. Op zaterdag zoveel mogelijk geprobeerd hal 3 te mijden, daar was het extreem druk.

Wat hebben we allemaal gespeeld:
Expedition to Newdale [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
Aquatica [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
Shadows of Macao [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
Sarah’s Vision [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
Chartae [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
Walking in Provence [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
Runestones [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
WayKick Arena [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
Slide Quest [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
Barbaria
Firefly Dance [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
Troia [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
Bloom Town [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
Rollecate [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
Museum [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
Old Masters [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
Yin Yang [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
The King’s Dilemma [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
Frankenstein [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️
Magnificent Flying Machines [WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️[WHITE MEDIUM STAR]️

Kortom, behalve Barbaria (vonden we helemaal niets) en Sarah’s Vision (erg matig) allemaal voldoende tot ruim voldoende en een enkele potentiële topper. 7’s koop ik niet meer, tenzij het fillers zijn die toch wel op tafel komen.

King’s Dilemma krijg ik niet op tafel en dus maar laten liggen, Yin Yang werd gekocht door mijn compagnon. Museum heb ik zelf gekocht.

Al met al hebben we ons weer prima vermaakt




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 27 okt 2019, 19:08 
Caballero
Avatar gebruiker

Berichten: 758
Woonplaats: Haasrode (B)
mazinho schreef:
Welke BSM’er staat waar te demoën; ook superleuk om te weten en even hoi te zeggen. Ik heb Jos en Robèr gezien bijvoorbeeld. We wonen ver uit elkaar en dan is het leuk - als je dan toch op dezelfde plek bent - om even contact te maken.



Het was wel een bliksembezoekje! Zonde dat we niet gewoon even hebben kunnen praten! Maar nu kan ik er idd een gezicht bij plakken.....

_________________
derodehazen.be
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 27 okt 2019, 22:39 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 843
Woonplaats: De Meern
Ik was er ook.

Donderdag's en vrijdags rondgelopen. Voor mij was alles nieuw, en ik was nergens specifiek naar op zoek, maar een aantal leuke dingen gezien, en vooral ook gemerkt waar ik op moest gaan letten.

Getest/gespeeld:
Fuji Koro. Wat ons betreft de prijs absoluut niet waard. Een berg karton waar je U tegen zegt, maar daardoor eigenlijk vooral onhandig, en dan ook maar matige gameplay.

Twee grappige korte spelletjes van dezelfde publisher:
Echidna shuffle en Last call. Beide grappig, maar te snel en simpel voor mijn smaak. Vooral echidna shuffle kan erg leuk zijn met kinderen.

Hyperion. Een twee speler denkspelletje. Een soort boter-kaas-en-eieren als het later groot is. Vijf kleuren, stapeltjes maken. Erg veel denkwerk, maar erg leuk met twee.

Verder nog het één en ander aan klein grut.

Uitleg gekregen van veel spellen, maar erg onder de indruk van On the origins of species. Die helaas (ook al was ik er om 9 uur zaterdag) al was uitverkocht.


Op zaterdag en zondag heb ik helemaal gedemo'd voor een uitgever (Thundergryph games. Hats/rolling ranch/spirits of the forest/Tang Garden).

Fantastische dagen. Veel leuke mensen en reacties.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 29 okt 2019, 15:52 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1057
Woonplaats: Beverwijk
Ik was er op vrijdag en zaterdag en vond de drukte eigenlijk wel meevallen. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik de beurs in mijn eentje bezoek. Dan kan ik helemaal mijn eigen plan trekken. De meeste tijd bracht ik door in hal 4 en 5.

Vrijdag speelde ik als eerst Masters of Renaissance. Leuk spel maar te duur voor wat het is.
Kort daarop kon ik aanschuiven bij Coloma. Prima uitleg van een leuk spel, maar het leukste bij volle bezetting. Aangezien ik voornamelijk solo speel viel deze volgens verwachting af.
Later de demo van Western Empires. Deze stond hoog op mijn probeer lijst en ik ben blij dat ik het gespeeld heb. Zelf zal ik het niet kopen maar het zegt genoeg dat de meeste mensen die meededen aan de demo het kochten. De zeer goede uitleg droeg daar zeker aan bij.

Vlak daarna stond ik bij Eagle Gryphon te kijken of Vinhos voor een leuke prijs te koop was, toen ik werd gevraagd of ik Escape Plan wilde meespelen en nog wel uitgelegd door Vital Lacerda zelf. Die kans laat je natuurlijk niet voorbij gaan. Betekende wel dat ik daarna dwars af en klaar was voor die dag. Ook dit vond ik leuk, maar 134 euro is een beetje te gek.

Desondanks was ik zaterdag weer fris en had er weer zin in.

Ik begon met een korte demo van Pax Porifiana. Dit zit ook goed voor elkaar, maar is voor mij te veel interactie. Ik hou van opbouwen en niet dat e.e.a. onder mij wordt weggekaapt.

Al rondlopen kwam ik bij World of Dragons van Jumping turtle games. In mijn selectie van te proberen spellen was deze ook naar boven gekomen. De demo tafel was vrij en ik kreeg de uitleg van Erlend zelf. Het spelletje ging dan ook gesigneerd mee de tas in.

Na een tijdje rondlopen en hopen op een tafel bij Dreamscape kwam ik per ongeluk bij Nova Luna. Ik bekeek het regelboekje en werd prompt gevraagd door 3 Duitsers of ik wilde meedoen. Met veel plezier gespeeld en eigenlijk vond ik dit de verassing van de dag, maar dat had meer met verwachtingen te maken. Ik denk dat deze dan ook nog wel in de verzameling gaat komen.

Later op de dag nog een tijd staan praten met de mensen van Medieval Lords. Ik had hun spel Shake Up op kickstarter gebackt.Van iedereen kreeg ik meteen hand. En excuses dat het niet gelukt was om het voor Spiel bij de backers te krijgen. Ze waren zo verbaasd dat ze 500 exemplaren op de eerste dag hadden uitverkocht. Dit soort enthousiasme maakt het voor mij erg leuk om naar Spiel te gaan.

_________________
We live to survive our paradoxes


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 30 okt 2019, 12:13 
Grote Dienaar

Berichten: 129
Woonplaats: Heerenveen
Mijn verslag van vier dagen Spiel

https://www.boardgamegeek.com/geeklist/263629/k-nuddes-spiel-2019-experiences


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 30 okt 2019, 12:32 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 868
Woonplaats: Bollenstreek
Mijn verslagje van Spiel staat op het blog. De eerste indrukken van mijn gespeelde spellen volgen de komende dagen.

http://spellengek.blogspot.com/2019/10/ ... l.html?m=1


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 30 okt 2019, 14:23 
BordSpelMania Fan!
Avatar gebruiker

Berichten: 1581
Woonplaats: Hasselt, Belgie
Een kort verslagje van mijn Spiel ervaring:

Op woensdag namiddag vertrokken Bart, Kristof, Johan en ik naar Essen voor 2 dagen spellenplezier. Rond 17h checkten we in in het hotel en verkenden we de binnenstad van Essen. In Bar Celona (leuk woordgrapje) genoten we van enkele Duitse biertjes met tapas. We speelden daar eerst een spelletje Mamma Mia en daarna nog een spelletje Wizard. Vervolgens eten bij de Italiaan om daarna af te sluiten met een spelletje love letter en een mini kicker-tornooi in de lobby van het hotel.

Donderdagmorgen, na een uitgebreid ontbijt, trokken we richting Messe. Ondanks de geringe afstand, deden we er toch veel langer over dan gepland door de enorme drukte en doordat een afrit aan de Messe afgesloten was. Gelukkig waren we nog net op tijd om de opening van de beurs mee te maken.

Ik verkende op mijn eentje de vele hallen en kocht ook al enkele spellen:
- de Queenies van Luxor (een spel dat thuis goed ontvangen werd),
- de uitbreidingen voor Clever en Dobbel zo Clever (2 van de betere roll & write spellen)
- Old Saloon, de uitbreiding voor Bang, het dobbelspel (heerlijk spelletje)
- 2 dozen Hanabi voor 5€/stuk. Ideaal om cadeau te doen of om op het werk met de collega’s te spelen
- Kingsburg, the dice game (dit is een beetje een gok omdat ik Kingsburg zelf zo leuk vind)
- Enkele Thinkfun schaak puzzels en een Engelse Escape Room

Tussendoor kwamen we regelmatig samen om de laatste nieuwtjes en ontdekkingen uit te wisselen en om een hapje te eten. Ook speelden we samen On the Origin of Species van Mont Taber, een Spaanse uitgever. Een mooi spel waarin je de reis van Charles Darwin met de Beagle overdeed en waarin je verschillende diersoorten diende te ontdekken en op te waarderen. Ik vond het een zeer mooi en redelijk OK spel maar niet goed genoeg om aan mijn collectie toe te voegen.

Op donderdagavond hadden we naar jaarlijkse gewoonte afgesproken met de crew van de Amerikaanse Podcast ‘The Spiel’ om samen iets te gaan eten (alweer in Bar Celona) en onze ervaringen en tips uit te wisselen en over de verschillen tussen Europese en Amerikaanse beurzen te filosoferen. Zoals steeds was dit ook dit jaar weer één van de hoogtepunten van Essen voor mij. Mooi om te zien hoe spellen mensen korter bij elkaar brengen!

Vrijdagmorgen zijn we op de beurs gestart met Terraforming Mars. Dit spel staat zeer hoog op BGG en kende ik nog niet. We kregen een zeer goede uitleg in het Nederlands van een Gentse spellenliefhebster. Ondanks de goede uitleg kon het spel geen van ons echt bekoren. We hadden allemaal het gevoel dat er nogal wat geluk elementen in het spel zaten. Vooral het feit dat je verschillende rondes moest sparen voor een bepaalde grondstof en dat iemand anders die dan met één kaartje kon komen weghalen kwam nogal random over. Ik begrijp niet goed waarom dit spel zo hoog staat.

Daarna verkende ik de overige hallen en kocht ik nog enkele spellen:
- de goodiebox van de Deutsche Spiele Preis met 4 kleine uitbreidingen van spellen die ik graag speel,
- de Venus uitbreiding voor Concordia en nog 2 extra kaarten (Cyprus en Egypte) ook voor Concordia
- Love Letter voor een collega. Ik merkte dat er bij deze nieuwe versie van Love Letter 2 nieuwe rollen bijgekomen zijn: de Spy en de Chancellor. Heeft iemand hier al ervaring mee?

Als afsluiter van de dag zijn we naar de live recording van de Dice Tower podcast gegaan. De eerste jaren was dit een zeer leuk spektakel met leuke weetjes en grapjes. De laatste jaren echter is dit verwaterd tot enkele spelletjes die nog maar weinig met bordspellen te maken hebben. Het positieve is wel dat je er kan zitten en zo je benen wat rust kan gunnen. Ik weet niet of ik volgende jaar nog zal gaan.

Daarna weer richting België, met nog een korte tussenstop om de elektrische wagen op te laden. We maakten daar van de gelegenheid gebruik om iets te drinken en een spelletje Ohanami te spelen. Dit is een klein maar heerlijk drafting spelletje dat ik dan ook onmiddellijk toevoegde aan mijn wishlist.

Op zondagmorgen vertrok ik opnieuw richting Essen. Ditmaal met Kristof en zijn zoon en met mijn twee zonen. Dit maal parkeerden we op parking 10 en namen we de bus naar de beurs. Dit ging opvallend vlot. Ook leerden we hierdoor de nieuwe ingang kennen. Dit is echt wel de beste ingang naar mijn mening. Je kan al voor 10h je ticket scannen en rustig in de lege hal 7 wachten tot de poorten naar hal 6 opengaan.

Het eerste spel dat ik uitprobeerde met mijn zonen was Cartographers. Een zeer goed Flip & Write spel dat echter al lang uitverkocht was. Blijkbaar waren alle spellen donderdag al na enkele uren verkocht! Dit moet toch wel een beetje pijnlijk zijn als uitgever, zo veel gemiste kansen. Deze staat nu wel met stip op mijn wishlist.

Daarna speelden we op de Queen stand nog Copenhagen, Copenhagen roll & write en Clash of Vikings. De eerste twee hiervan werden goed bevonden en werden dan ook aan onze verzameling toegevoegd.

Ook kocht ik nog enkele Thinkfun puzzels in promotie en tot slotte kon ik ook nog Ohanami van mijn lijstje schrappen. Dat ging snel.

Om af te sluiten speelden we nog Oh Fox en De Stijl. Oh Fox wil ik zeker nog wel eens proberen. De Stijl, waarin je een schilderij van Mondriaan maakt, is er een om snel te vergeten.

Om half zeven met de bus weer vlot naar de parking en dan huiswaarts. Essen 2019 zat er al weer op!

_________________
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
https://boardgamearena.com/group?id=6888453


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 30 okt 2019, 18:20 
Jakkiebak!

Berichten: 61
We zijn op zondag geweest. Kaartjes online besteld, vroeg vertrokken, waardoor we op P5 terecht konden en al vroeg bij ingang Süd in het restaurant aan de koffie zaten. Er was eens een jaar dat we in de file stonden, de parkeerplaatsen bij de beurs rond 9.45 uur één voor één voor onze neus sloten, we naar P10 (net nieuw) moesten rijden, vervolgens met de pendelbus in de file stonden en daarna in de rij voor een kaartje. We waren uiteindelijk pas om 11.45 (!) binnen. Nooit meer! Dit jaar was perfect.

Eén dag is te weinig om alles te zien, zeker omdat op zondag de beurs een uur eerder dicht gaat, en de standhouders zelfs al om 17.00 uur aan het opruimen zijn. We kozen er voor om hal 4 en 5 uit te kammen. Dat zijn kleinere uitgevers waarvan de spellen na de beurs vaak moeilijk te bemachtigen zijn. Ik had een lijst met zo'n 25 potentiële kandidaten, voornamelijk bedoeld als startpunt/leidraad. En verder lieten we ons verrassen.

Een aantal van de lijst zijn uiteindelijk afgevallen. Te duur voor het was bijvoorbeeld. Of één persoon op de stand die eigenlijk alleen maar Kickstarters aan het uitdelen was, en geen tijd leek te hebben om zijn nieuwe spel uit te leggen. Of uitverkocht. Of er was geen demo van.

We hebben gespeeld/gekocht:

De eerste stop was Lucky Duck Games, voor het party spel Paranormal Detectives. Ik zou het omschrijven als een mix van Black Stories en Mysterium. Alle tafels waren al bezet, en er lagen nog slechts 5 exemplaren voor de verkoop. Een vriend had hem op donderdag al gekocht, maar ik wist eigenlijk vrij zeker dat ik er spijt van zou hebben als ik hem niet zou aankopen. Eén van die 5 exemplaren gekocht, voor 30 Euro. Intussen al zelf gespeeld, en totaal geen spijt hiervan.

Hanamikoji
Niet nieuw. Een aardig spel voor 2 spelers met een interessant 'verdeel en heers' mechanisme. We vonden het toch net niet goed genoeg om mee te nemen. Niet gekocht dus.

10 Days in Europe
Ook niet nieuw en op de zelfde stand als Hanamikoji. Een vriend van ons had het nog nooit gespeeld, dus hebben we snel een rondje gedaan. Het is een filler game die bij meerdere mensen in onze groep rondzwerft en die regelmatig op de tafel komt. Niet gekocht, maar daar heb ik nu wel spijt van, zeker omdat het maar 17 Euro was.

Wongamania
Ook niet nieuw. Had al een paar jaar eerder op mijn lijst gestaan, maar het was niet goed genoeg. Dit was alweer de derde aangepaste versie, en de tweede editie van het spel. Er was flink aan gesleuteld, en nu zat het goed. Het is een aandelen- en marktspel, met 'take that' elementen. Na de demo gekocht. Oorspronkelijke beursprijs was 25 Euro, was gezakt naar 20, en terwijl we er zaten ging het naar 15 Euro. Voor 25 Euro hadden we hem ook meegenomen, dus 15 Euro was een koopje.

MourneQuest
Veel hype. We hebben een paar rondes gespeeld en het kon ons niet bekoren. Het vechtmechanisme was ons te simplistisch en het bord te druk. De uitleg was slecht, dus het oordeel is onder voorbehoud. Maar...Als je na 3 dagen demoen het spel nog niet goed kunt uitleggen, dan twijfel ik of de regels wel zo duidelijk zijn. Uiteraard niet gekocht. Zeker voor de heftige prijs van 65 Euro was het niet goed genoeg.

Pocket Detective
Detective spel, deductie. 3 scenario's, voor 7 Euro. Gekocht. Als we er drie avonden lol mee kunnen hebben is het de prijs meer dan waard.

Lucky Cat dice game
Een kickstarterdemo. Normaal loop ik daaraan voorbij, maar we werden omgekocht met allerschattigste kattenstickers. Een licht dobbelspelletje waarin wat Chinese cultuur zat verwerkt. Leuk gedaan. Ik ga deze wel backen.

Oh, Fox!
Deductie- en blufspel. Deze was erg leuk. Maar ik wil hem nog eens spelen, voordat ik een definitieve aankoopbeslissing neem. Ik weet namelijk niet of hij vaak op tafel zou komen. Niet gekocht dus.

Muse
Spel in de trant van Dixit, maar dan iets eenvoudiger. Meer een activiteit dan een spel. Voor onze groep bij tijd en wijle een welkome afwisseling. Een vriend heeft een van de laatste exemplaren aangeschaft.

En toen was het intussen 17.30 uur en besloten we huiswaarts te gaan.
Ik heb wederom een topdag gehad daar in Essen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 30 okt 2019, 18:41 
Jakkiebak!

Berichten: 61
Nautilus schreef:
Het is afwachten tot de aankondiging, maar volgens mij is het nu drukker dan voorgaande jaren.


De uiteindelijke stand: 209.000 bezoekers.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 30 okt 2019, 18:50 
Grote Dalmuti
Avatar gebruiker

Berichten: 2669
Woonplaats: Etten-Leur
Hoe komt het dat een aantal spellen al zo snel is uitverkocht?

Lukt het niet op tijd genoeg exemplaren te drukken voor Spiel? Of wordt over het algemeen niet zo'n groot aantal verkopen verwacht en te weinig geproduceerd?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 30 okt 2019, 19:01 
Jakkiebak!

Berichten: 61
Edwin84 schreef:
Hoe komt het dat een aantal spellen al zo snel is uitverkocht?

Lukt het niet op tijd genoeg exemplaren te drukken voor Spiel? Of wordt over het algemeen niet zo'n groot aantal verkopen verwacht en te weinig geproduceerd?


Dat laatste vooral. Ik sprak wat uitgevers waarvan de spellen op mijn wishlist uitverkocht waren. Allemaal, zonder uitzondering: 'We hadden dit niet verwacht'. Sommigen waren er voor het eerst en waren overrompeld door de massaliteit. Ze hadden er wel over gehoord, maar zelf meemaken is toch iets anders...

Je moet niet vergeten dat de verzendkosten hoog zijn, zeker als je niet uit Europa komt. Het is dan best duur (en risicovol) om te veel mee te nemen. Immers, wat je over hebt, moet je of weer terug verschepen (duur), of voor dumpprijzen gaan verkopen.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019, 00:47 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1200
Woonplaats: Woerden
darkman schreef:
Mijn vriendin en ik hadden een aardig lijstje van spellen samengesteld waar we geïnteresseerd in waren. Van dat lijstje is uiteindelijk geen enkel spel in de tas beland.

Laatste map van Concordia met nieuwe regels voor vismarkt. € 16,-.

precies de reden dat ik nooit meer naar dat soort beurzen ga. De laatste keer was spellenspektakel vorig jaar, teringdrukte, pokkeherrie, smerig warm, en alles duur, en wat ik leuk vond was volzet. Ik hoor het wel als er iets was dat de moeite waard was.
Zelfs als je 1 spel koopt, heb je eigenlijk de toegangsprijs erbij uitgegeven. Plus evt benzine en hotel en elders duur en slecht eten.

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
28 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spiel  
 Feed - Onderwerp - korte beursverslagen en interessante koopjes-Spiel 2019  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®