Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 31 dec 2013, 17:52 
Caballero
Avatar gebruiker

Berichten: 758
Woonplaats: Haasrode (B)
Alhoewel ik Dice town op zich best wel leuk vind, kan ik me niet van de indruk ontdoen dat het spel al op voorhand "vast ligt".
Vermits de "dames van plezier" elke ronde terugkomen heeft het naar mijn mening weinig zin om eigendomskaarten te nemen. Ze worden toch gestolen. Want beveiligen met een prikkeldraad valt zelden voor. De keren dat ik het speelde ben ik steeds in de laatste rondes voor de dames gegaan. De anderen vinden het dan niet leuk maar je bent bijna altijd gegarandeerd van de overwinning. Je moet enkel onthouden wie het eigendom van de 5 heeft. De sheriff is met zijn 5 punten ook redelijk "zwaar" te noemen want zoveel punten worden er in dit spel niet verdiend.

Dus, alhoewel dit een leuk spelletje is, blijf ik zitten met een slecht gevoel na het spel. Brengt de uitbreiding hier wat evenwicht in?

Of wat denken jullie?

_________________
derodehazen.be
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door Joverowa op di 31 dec 2013, 17:59, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 31 dec 2013, 17:58 
BordSpelMania Fan!
Avatar gebruiker

Berichten: 1581
Woonplaats: Hasselt, Belgie
Wij spelen tegenwoordig enkel nog met de uitbreiding (tenzij we met nieuwelingen spelen)

In de uitbreiding zitten nog heel wat puntenkaarten (o.a. 6, 7 en 8 geloof ik) en die kan je niet allemaal weghalen met de dames.

De uitbreiding is dus zeker een aanrader!

_________________
BordSpelMania Fans (BSM Fans) - De spellenclub voor Vlaamse en Nederlandse BSM fans die ook op BoardGameArena (BGA) actief zijn. Kom er bij en leer de andere leden beter kennen tijdens een online spelletje!
https://boardgamearena.com/group?id=6888453


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Dice town: Evenwicht dankzij uitbreiding?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Tags

Dice Town, Matagot



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®