Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



8 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 05 okt 2014, 11:00 
Nieuwsreporter
Avatar gebruiker

Berichten: 549
Ik heb in augustus gemeld dat Quined Games op Spiel 2014 de nieuwe Master Print spellen The Golden Ages en Massilia zal uitbrengen. Ik had hier graag inhoudelijk over deze spellen bericht, maar ik heb van de uitgever geen nadere informatie ontvangen. Gelukkig is Nox Spellenzolder beter op de hoogte gehouden. Voor inhoudelijke informatie verwijs ik daarom graag naar de volgende video’s.

The Golden Age


Massilia


Meer informatie:


Origineel bericht op: http://bordspeler.nl/2014/10/05/golden- ... op-zolder/


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 05 okt 2014, 12:44 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 357
Woonplaats: Amsterdam
Ach ja, Quined is een hobby-uitgeverijtje, dan kun je geen professionele houding verwachten, Erwin.

_________________
GAMEPACK.eu
'semper ridere'


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 05 okt 2014, 13:01 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
Richard van Vugt schreef:
Ach ja, Quined is een hobby-uitgeverijtje, dan kun je geen professionele houding verwachten, Erwin.


Wanneer het over contacten met de pers (incl. amateurs zoals ik) gaat, hoef je van de meeste Nederlandse uitgevers (ook de grote jongens) geen professionele houding te verwachten. Die hoop heb ik al lang opgegeven, scheelt mij wat ergernis. :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 05 okt 2014, 13:07 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 357
Woonplaats: Amsterdam
Erwin schreef:
Richard van Vugt schreef:
Ach ja, Quined is een hobby-uitgeverijtje, dan kun je geen professionele houding verwachten, Erwin.


Wanneer het over contacten met de pers (incl. amateurs zoals ik) gaat, hoef je van de meeste Nederlandse uitgevers (ook de grote jongens) geen professionele houding te verwachten. Die hoop heb ik al lang opgegeven, scheelt mij wat ergernis. :wink:

Ik hanteer dezelfde houding als deze uitgevers: negeer je mij, dan ik jou. Ik heb ze niet nodig. Genoeg anderen om over te schrijven.

_________________
GAMEPACK.eu
'semper ridere'


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 05 okt 2014, 13:26 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
Richard van Vugt schreef:
Ik hanteer dezelfde houding als deze uitgevers: negeer je mij, dan ik jou. Ik heb ze niet nodig. Genoeg anderen om over te schrijven.


Klopt als een bus. Ten aanzien van recensies kan ik dit zonder moeite uitvoeren. Het zwaartepunt van mijn site is nieuwsvoorziening. Dat maakt het negeren voor mij wat lastiger, maar ook daar houdt het geduld een keer op.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 06 okt 2014, 21:40 
Avatar gebruiker

Berichten: 403
Woonplaats: Kortrijk
Ter verdediging van Quined wil ik even aanhalen dat Arno waarschijnlijk hier en daar wat steken laat vallen vanwege een enorm tijdsgebrek. Zeker niet vanwege een gebrek aan interesse.
Grote bedrijven daarentegen missen vaak de interesse ten opzichte van de spelfanaat die in zijn vrije tijd uren aan zijn passie spendeert.
Ik herinner mij een voorval met Martin Wallace. Die stuurde mij ooit After the Flood, Tinners' Trail, Steel Driver en God's Playground gratis en voor niks op. Ik had hem via mail gecontacteerd in verband met de site en een eigen spelontwerp.
Het jaar daarop sprak mijn broer hem op Spiel. Hij ontving de volgende boodschap: Martin isn't allowed to make deals anymore.
Als de jongens van de marketing het overnemen, kan de kleine recensie-schrijver het wel schudden. Kan je het hen kwalijk nemen als ze moeten kiezen tussen een recensie op een Belgische of Nederlandse site en een banner op BGG of een video review van The Dice Tower? Alleen jammer dat heel wat bedrijven zelfs de moeite niet meer doen om je beleefd de deur te wijzen, je wordt gewoon genegeerd.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 06 okt 2014, 23:21 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
fabbe1 schreef:
Ter verdediging van Quined wil ik even aanhalen dat Arno waarschijnlijk hier en daar wat steken laat vallen vanwege een enorm tijdsgebrek. Zeker niet vanwege een gebrek aan interesse.


Hoi Fabrice,

Ik neem Arno niks kwalijk. Sympathieke gast, doet het uitgeven erbij, heeft het als eenpitter vast vreselijk druk. Ik heb de indruk dat mijn website voor hem niet het kanaal is voor een gedetailleerde voorstelling van zijn spellen. Het zij zo.

De uitwisseling met Richard richt zich wat mij betreft op nagenoeg de gehele uitgeversclub. Op een paar positieve uitzonderingen na is het droevig gesteld met de informatievoorziening.

‘Over jongens van de marketing’ gesproken. Mijn beste ervaringen van de afgelopen jaren had ik met dergelijke gasten. Zulke professionaliteit is dun gezaaid in spellenland.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: ma 06 okt 2014, 23:46 
Avatar gebruiker

Berichten: 403
Woonplaats: Kortrijk
Erwin schreef:
‘Over jongens van de marketing’ gesproken. Mijn beste ervaringen van de afgelopen jaren had ik met dergelijke gasten. Zulke professionaliteit is dun gezaaid in spellenland.


Hallo Erwin

jij bent dan ook al lang geen kleine garnaal meer! :D
Waarschijnlijk laat ik mij (mis)leiden door een tweetal mindere ervaringen wat dat betreft. Ik geloof dat jij beter geplaatst bent om het geheel te evalueren.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
8 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Golden Ages en Massilia op zolder  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Tags

Golden Ages, Massilia, Quined Games, Spiel 2014



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®