Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.



9 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2015, 20:08 
War/Eurogamer

Berichten: 609
Woonplaats: Tegelen
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar 1 (in principe al genoeg voor memoir 44) maar meerdere spelers altijd beter om eens wat regelmatiger memoir 44 op tafel te krijgen.
Zelf woon ik in melick (midden limburg). Ik vind het niet erg om een half uurtje te
moeten rijden en kan natuurlijk ook bij mij thuis. Zelf heb ik zo`n beetje alles van memoir 44. Laat maar ff wat weten hier of stuur een pb!!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 11 jun 2015, 12:53 
Meeple

Berichten: 13
Woonplaats: Melle
Dag Erwin,

Misschien even contact nemen met de Nederlandse Vereniging van Memoir 44 spelers :
http://m44brigade.nl/

Wellicht kunnen zij je wel verder helpen.

Mvg,
Diederik


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015, 20:45 
Avatar gebruiker

Berichten: 641
Woonplaats: Klundert
Veel spelers uit Limburg hebben we nog niet, maar Wijchen (nijmegen) is redelijk dichtbij?
Uiteraard kan je je ook zelf op de kaart laten zetten om meer spelers aan te trekken.

Vergeet ook niet om de site in de gaten te houden voor onze speeldagen. dan ben je een hele dag onder de pannen (je kan ook je email adres doorgeven, dan houden we je automatisch op de hoogte)

Hopelijk tot snel :thumbup:

_________________
organisator van Memoir'44 speldagen bij M44Brigade


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2015, 01:09 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
Ik heb Memoir zondag op Zomerspel voor de eerste keer gespeeld en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Ik ben helemaal niet voor wargames maar deze kon ik absoluut wel smaken. Ik vrees ook enkel voor speelgelegenheid want ik heb zo'n vermoeden dat mijn vrouw het niet zo geweldig gaat vinden. En ik speel ook maar zelden met twee spelers (tenzij met mijn vrouw) dus dat kan problemen geven qua speelbaarheid.

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2015, 10:15 
Avatar gebruiker

Berichten: 641
Woonplaats: Klundert
Memoir is ook stiekum een wargame zonder dat het er zo uitziet :geek: :lol:

29 augustus hebben we een speeldag in het timberwolve museum in achtmaal dat is redelijk in de buurt van turnhout geloof ik. je kan aanschuiven voor een gezellig potje memoir en meteen wat andere spelers leren kennen die ook redelijk in de buurt wonen.

Houdt de site in de gaten voor meer info :thumbup:

_________________
organisator van Memoir'44 speldagen bij M44Brigade


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2015, 11:28 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
Antoi schreef:
Memoir is ook stiekum een wargame zonder dat het er zo uitziet :geek: :lol:

29 augustus hebben we een speeldag in het timberwolve museum in achtmaal dat is redelijk in de buurt van turnhout geloof ik. je kan aanschuiven voor een gezellig potje memoir en meteen wat andere spelers leren kennen die ook redelijk in de buurt wonen.

Houdt de site in de gaten voor meer info :thumbup:

Heb het net even bekeken en Achtmaal is inderdaad niet zo ver van hier. Ik probeer die datum vrij te houden en kom dan zeker eens af. Ook het overlord principe staat me wel aan :thumbup:

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2015, 13:42 
Meeple

Berichten: 13
Woonplaats: Melle
Dag Dirk,

Ik was een van de mensen die Memoir 44 uitlegden op Zomerspel. We hebben meerdere mensen uit Turnhout en omgeving over de vloer gekregen. Misschien even informeren bij de lokale spellenclubs ? Ik geloof dat er 2 zijn in Turnhout ?

Mvg,
Diederik


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2015, 14:04 
Spelhamels Beerse

Berichten: 3042
Woonplaats: Dessel
DDB73 schreef:
Dag Dirk,

Ik was een van de mensen die Memoir 44 uitlegden op Zomerspel. We hebben meerdere mensen uit Turnhout en omgeving over de vloer gekregen. Misschien even informeren bij de lokale spellenclubs ? Ik geloof dat er 2 zijn in Turnhout ?

Mvg,
Diederik

Bij mijn weten slechts één, maar er zijn er natuurlijk nog wel in de onmiddellijke omgeving.
Ik was inderdaad één van de, ik dacht drie mensen uit Turnhout, die M44 gespeeld hadden op zaterdag. Waren er op zondag nog van Turnhout ?

_________________
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2015, 23:18 
Meeple

Berichten: 13
Woonplaats: Melle
Ja, ik heb op zondag zelf ook nog 2 mensen van Turnhout op gang gezet. Misschien hebben onze andere demo leden nog andere geholpen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
9 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Memoir 44 spelers gezocht limburg (NL)  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Days of Wonder, Memoir '44



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®