Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




22 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 06 feb 2016, 10:21 
Spelauteur
Avatar gebruiker

Berichten: 21
"Revenge of the Dictators": dé manier om je vrienden te verliezen met een spelletje. Stel je voor: elke dag zon, zee en strand in Hawaii, en daarnaast 2-5 verveelde dictators... In dit te competitieve bordspel race je van Hawaii naar het Witte Huis met als uiteindelijke doel wereldheerschappij. Echter...uiteindelijk kan er maar 1 dé dictator van Amerika zijn.

Wij zijn Black Box Adventures: een nieuwe boardgames developer. Momenteel zijn wij bezig met Revenge of the Dictators, hetgeen we willen kickstarten rond maart dit jaar.
Afgelopen week hebben wij een awesome eerste review ontvangen:

http://www.dumeegamer.com/reviews/ferry ... ators.html

_________________
Game on!

Black Box Adventures
http://www.facebook.com/blackboxadventures
http://www.blackboxadventures.com


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2016, 00:10 
Keep Exploring Games
Avatar gebruiker

Berichten: 2227
Woonplaats: Stad aan t Haringvliet
Cool!

_________________
Keep Exploring Games


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 25 jan 2017, 20:34 
Rooster Booster
Avatar gebruiker

Berichten: 81
Woonplaats: Brussel
Tom Vasel 'Dice Tower' heeft em ook een review gegeven. :think:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 25 jan 2017, 22:51 
Check: Ameritrash.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1592
Woonplaats: Amsterdam
Naja, Vasel en take that games zijn geen goeie combinatie. Ik was ook niet zo'n fan als Wesley. Ik ben ook niet zo van de take that games.

_________________
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2017, 08:44 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 301
Woonplaats: Wageningen
Ik heb hem nog niet gespeeld, maar tom had wel een behoorlijk sterke mening over het spel.
Aan zijn redenatie te horen heeft hij het volgens mij maar 1 keer gespeeld, en is dat niet bevallen.

Vind het ook raar dat hij zegt dan niemand het spel moet kopen, en het maar moeten verbranden. Normaal gesproken zegt hij dat het spel niet voor hem was, maar misschien wel voor andere.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2017, 10:13 
Avatar gebruiker

Berichten: 539
Woonplaats: Emmeloord
Ik heb het gister ook gehoord en vond het wel een behoorlijke over the top reactie. Ik snap dat het voor sommigen misschien minder leuk is, maar zo'n sterke reactie op het spel vond ik overdreven.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2017, 12:38 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
Vasel is inderdaad erg negatief over dit spel, maar in de video die ik zojuist heb gezien wordt zijn oordeel onderbouwd met degelijke argumenten. Ik kan niets oppervlakkigs aan deze review ontdekken.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2017, 13:47 
5. Catan: Cities & Knights (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2514
Woonplaats: De Goorn
Hij onderbouwt het inderdaad wel gewoon goed waarom hij het geen goed spel vindt. Daar kun je het verder mee eens zijn of niet.

Voor mij persoonlijk hoeft iemand niet zo 'los te gaan' op een spel, vind ik zelf onnodig. Maar dat moet hij verder helemaal zelf weten. Hij zal er vermoedelijk geen luisteraars of views minder door krijgen :-)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2017, 16:44 
Genius
Avatar gebruiker

Berichten: 5846
Woonplaats: Woerden
Ik vind dat Tom de mening mag geven die hij wil geven. Hij onderbouwt het erg goed, en ik vermoed dat ik tot een zelfde conclusie zou zijn gekomen, als ik zijn speluitleg zo hoor. Verbaast me toch altijd dat er zoveel commentaar is op harde kritiek, terwijl lovende woorden vaak gemakkelijk geslikt worden...

Ruud2009 schreef:
Naja, Vasel en take that games zijn geen goeie combinatie.


Deze opmerking klopt mijns inziens niet. Zo geeft Tom het spel Lifeboats (een vreselijk gemeen take that spel) een 8. En ook zijn eigen spel Nothing Personal heeft volgens mij een redelijk take that gehalte.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2017, 17:03 
1. Magic: The Gathering (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2514
Woonplaats: De Goorn
Robertopellizini schreef:
Ik vind dat Tom de mening mag geven die hij wil geven. Hij onderbouwt het erg goed, en ik vermoed dat ik tot een zelfde conclusie zou zijn gekomen, als ik zijn speluitleg zo hoor. Verbaast me toch altijd dat er zoveel commentaar is op harde kritiek, terwijl lovende woorden vaak gemakkelijk geslikt worden...


Valt toch wel mee? Zoveel commentaar op zijn harde kritiek is er niet.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2017, 18:24 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 322
Woonplaats: BE Hulshout
Feit blijft dat The Dice Tower 1 van de weinige kanalen is die ongecompromitteerd kritiek kan geven. Spellenuitgevers zullen desondanks blijven spellen opsturen naar hen. Anderen moeten gematigder zijn omdat anders hun bron van gratis spellen zou opdrogen. Behalve diegene die enkel zelf gekochte/geleende spellen bespreken natuurlijk.

_________________
Wij spelen elke 2e zaterdag van de maand in Heist-op-den-Berg vanaf 16u30. Meer info https://www.facebook.com/forumheist/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2017, 18:30 
Genius
Avatar gebruiker

Berichten: 5846
Woonplaats: Woerden
Flash schreef:
Robertopellizini schreef:
Ik vind dat Tom de mening mag geven die hij wil geven. Hij onderbouwt het erg goed, en ik vermoed dat ik tot een zelfde conclusie zou zijn gekomen, als ik zijn speluitleg zo hoor. Verbaast me toch altijd dat er zoveel commentaar is op harde kritiek, terwijl lovende woorden vaak gemakkelijk geslikt worden...


Valt toch wel mee? Zoveel commentaar op zijn harde kritiek is er niet.


Valt nu wel mee, maar sprak meer in het algemeen (ik herinner me het afkraken van Hawaii bijvoorbeeld).

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2017, 19:20 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6692
Woonplaats: Leusden
ouwezeeman schreef:
Feit blijft dat The Dice Tower 1 van de weinige kanalen is die ongecompromitteerd kritiek kan geven. Spellenuitgevers zullen desondanks blijven spellen opsturen naar hen. Anderen moeten gematigder zijn omdat anders hun bron van gratis spellen zou opdrogen. Behalve diegene die enkel zelf gekochte/geleende spellen bespreken natuurlijk.


Jij presenteert dit verschil tussen The Dice Tower en de meeste andere reviewers als een feit. Da's een binnenkomer.

Welke andere (video?) kanalen zijn volgens jou gematigder met het oog op de toestroom van gratis spellen?

Wat ik in dit verband wel grappig vind, is het 'gegeven' dat Vasel in zijn beginjaren vaak werd verweten alleen maar positief en enthousiast te zijn.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2017, 19:56 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 322
Woonplaats: BE Hulshout
Undead viking, jplay, rahdo (doet weliswaar geen runthrough als het spel niet bevalt), nox komen als eerste in mij op.

Wat niet wil zeggen dat ze niet handig kunnen zijn.

_________________
Wij spelen elke 2e zaterdag van de maand in Heist-op-den-Berg vanaf 16u30. Meer info https://www.facebook.com/forumheist/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 26 jan 2017, 20:03 
Garnaal
Avatar gebruiker

Berichten: 322
Woonplaats: BE Hulshout
Laat me het anders zeggen, ik heb het gevoel dat ze niet altijd even objectief lijken.

_________________
Wij spelen elke 2e zaterdag van de maand in Heist-op-den-Berg vanaf 16u30. Meer info https://www.facebook.com/forumheist/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
22 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - 1e review Revenge of the Dictators  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Tags

Black Box Adventures, Revenge of the Dictators



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®