Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



1 bericht | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: BK Carcassonne 2016
BerichtGeplaatst: di 22 maart 2016, 09:19 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 88
Op 19 maart werd in Leuven (Wilsele) voor de 7e maal het Belgisch Kampioenschap “Carcassonne” gehouden.

Van de vooraf 100 ingeschreven deelnemers waren er 97 op het toernooi aanwezig. Veel deelnemers waren blij met de rijke prijzentafel. Een van de deelnemers was spelauteur Jurgen Spreutels. Het was een gezellige dag waar vooral fair play hoog in het vaandel stond.

Het toernooi werd met het basisspel gespeeld en duurde 6 ronden. Na de 4de ronde streden de 8 beste spelers in een 1 tegen 1 duel om de titel van Belgisch kampioen. Na een spannende finale won Wannes Vansina het van Marc Peeters. Wannes mag deelnemen aan het Wereldkampioenschap, dat op 19 oktober 2016 in Essen (Duitsland) plaatsvindt.

Een reactie van Wannes: "Ik heb al vaak deelgenomen, maar steevast de finale gemist. Eén tegen één is dan ook meer mijn ding. Winnen is leuk, maar had ik verloren, dan was ik zeker niet teleurgesteld. Het gaat tenslotte om het plezier van het spelen.
Ik zal met plezier de Belgische eer verdedigen in Essen!”


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
1 bericht | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - BK Carcassonne 2016  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Tags

999 Games, BK Carcassonne 2016, Belgisch Kampioenschap, Carcassonne, Wannes Vansina



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®