Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





10 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Jaipur
BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2017, 11:02 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 888
Woonplaats: Genk (B)
Net uit: Jaipur op iOS & Android. 2.99€.

Citaat:
The digital version of the game adds a tutorial for those who've never played the game as well as a mobile-exclusive campaign mode. In addition to the new campaign mode, the mobile app adds hotseat and online multiplayer and new game modes.



_________________
Instagram: SigiScsi Plays Games

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Jaipur
BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2017, 17:29 
4. Tzolk'in: The Mayan Calendar (2012)

Berichten: 1441
Woonplaats: Woudenberg
Leuk spel, wacht nog even op een aanbieding :P

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Jaipur
BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2017, 18:15 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 888
Woonplaats: Genk (B)
Blijkbaar is de 2.99 een 'tijdelijke aanbieding' wegens de release.

_________________
Instagram: SigiScsi Plays Games

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Jaipur
BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017, 16:58 
Generalist
Avatar gebruiker

Berichten: 3754
Woonplaats: Groningen
Speelt wel soepel, en heeft een campaign optie waar de regels van het spel verschillen per potje.
Wel leuk, maar ben nog niet helemaal overtuigd of het de EUR 3,50 waard was..


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Jaipur
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017, 22:25 
Sojaboon

Berichten: 24
Ik het dit spel ook, en het is goed gemaakt en ontwikkelt.

De campaign mode is ook leuk gemaakt, met veel verschillende opdrachten/spel aanpassingen.

Ik loop alleen wel vrij snel vast na een paar van de dorpen/steden te hebben gehaald.

Heeft iemand anders dat ook? Dat het bijna onmogelijk lijkt om nog te winnen? En het klinkt flauw, maar het lijkt er echt op dat je altijd precies de verkeerde kaarten krijgt vanaf een bepaald moment, hoe vaak je het ook opnieuw probeert. Met name als je op een gegeven moment besluit om toch kamelen te pakken, of omdat je niet anders kan, dat dan precies de waardevolle kaarten komen die de computer-tegenstander dan allemaal pakt of omruilt.

Ik heb echt het gevoel dat de geluksfactor veel te groot is in dit spel, en dat dit bewust wordt gemanipuleerd in dit spel vanaf een bepaald level/niveau.

Hoe denken jullie daarover?


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Jaipur
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017, 22:34 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 888
Woonplaats: Genk (B)
Ik heb de campagne al redelijk snel na uitkomen van de app uitgespeeld. Het is dus wel degelijk mogelijk om verder te geraken. :angel:

_________________
Instagram: SigiScsi Plays Games

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Jaipur
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2017, 22:37 
Sojaboon

Berichten: 24
SigiScsi schreef:
Ik heb de campagne al redelijk snel na uitkomen van de app uitgespeeld. Het is dus wel degelijk mogelijk om verder te geraken. :angel:


Oh nee, dan ben ik dus gewoon heel slecht :( :oops:


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Jaipur
BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017, 19:56 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 1030
Woonplaats: Nijmegen
NiekNL schreef:
Heeft iemand anders dat ook? Dat het bijna onmogelijk lijkt om nog te winnen? En het klinkt flauw, maar het lijkt er echt op dat je altijd precies de verkeerde kaarten krijgt vanaf een bepaald moment, hoe vaak je het ook opnieuw probeert. Met name als je op een gegeven moment besluit om toch kamelen te pakken, of omdat je niet anders kan, dat dan precies de waardevolle kaarten komen die de computer-tegenstander dan allemaal pakt of omruilt.

Ik heb echt het gevoel dat de geluksfactor veel te groot is in dit spel, en dat dit bewust wordt gemanipuleerd in dit spel vanaf een bepaald level/niveau.

Hoe denken jullie daarover?


Ik ken de app verder niet, maar het spel is ook te spelen via Yucata.de en Boardgamearena.com
Op één of andere manier ligt dit spel mij ook totaal niet! Naar schatting 75% verlies ik...
Ik zie verder ook niet wat ik anders zou moeten doen, dat is gewoon een soort blinde vlek of hoe je t ook noemen wilt.
Bij workerplacement/enginebuilder-achtige spellen kan ik er altijd wel de vinger op leggen wat je moet doen om succesvol te worden, echter bij dit spel?? Schiet mij maar lek!!!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Jaipur
BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017, 23:23 
Sojaboon

Berichten: 24
Noviomagum schreef:
Op één of andere manier ligt dit spel mij ook totaal niet! Naar schatting 75% verlies ik...
Ik zie verder ook niet wat ik anders zou moeten doen, dat is gewoon een soort blinde vlek of hoe je t ook noemen wilt.
Bij workerplacement/enginebuilder-achtige spellen kan ik er altijd wel de vinger op leggen wat je moet doen om succesvol te worden, echter bij dit spel?? Schiet mij maar lek!!!


Dit is precies zoals ik het ook ervaar! :)
Ik heb ook geen idee wat ik anders kan doen.
Eerst dacht ik dat het vooral te maken had met het moment waarop je de kamelen pakt, om het risico zo klein mogelijk te houden dat de tegenstander daarna goede kaarten eruit kan pikken. Dus ik dacht dat het beste moment is om dat te doen als zijn hand vol zit (dan kan hij niet met kamelen kaarten erbij pakken). Maar je kunt nog steeds kaarten omruilen, en dat doet de computer op hoger niveau dan ook op slinkse wijze :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Jaipur
BerichtGeplaatst: di 11 jul 2017, 15:04 
Meeple

Berichten: 13
Hier dezelfde ervaring. Heb het echt geprobeerd maar speel het al een tijdje niet meer. Beetje zonde geld.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
10 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Digitale bord- en kaartspellen & apps  
 Feed - Onderwerp - Jaipur  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Jaipur



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®