Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



1 bericht | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018, 15:00 
Nieuwsreporter
Avatar gebruiker

Berichten: 549
AfbeeldingVan Spellenpoort Amersfoort begreep ik dat komende vrijdag de Nederlands- en Franstalige editie van Harvest Dice in de verkoop gaat. In dit dobbelspel kiezen de spelers uit een gemeenschappelijke pool één voor één de dobbelstenen waarmee ze hun moestuin vullen met sla, tomaten en wortelen. Je kunt ook jouw varkentje voeren, wat leuke bonusacties en extra punten oplevert. Aan het einde krijg je ook punten voor de marktwaarde van jouw groenten en bonuspunten voor de meeste groentes per soort en voor de meeste kruisjes in de modderpoel. Roll & write dobbelspelletjes zijn er in overvloed, waardoor ik niet snel warm of koud word van een nieuw exemplaar. Harvest Dice heeft bij mij wel de juiste snaar geraakt. Wil je weten waarom, lees dan mijn recensie van dit spel.

Afbeelding

Harvest Dice is een ontwerp van Danny Devine en wordt uitgegeven door Grey Fox Games. De Nederlandstalige editie wordt gedistribueerd door Asmodee Belgium. Het spel is geschikt voor 2-4 spelers vanaf acht jaar en heeft een speelduur van 20-30 minuten.

Meer informatie:


Origineel bericht op: https://bordspeler.nl/2018/10/31/nederl ... vest-dice/


Omhoog
Offline Profiel   Twitter  Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
1 bericht | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - Nederlandstalige Harvest Dice  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 14 gasten


Tags

Asmodee Belgium, Bordspeler.nl, Danny Devine, Grey Fox Games, Harvest Dice



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®