Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





26 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Carson City
BerichtGeplaatst: za 12 sep 2009, 20:08 
Uitgever

Berichten: 23
Woonplaats: Oud-Beijerland
Ik heb een afbeelding van de Master Print uitvoering van ons nieuwe spel Carson City op Boargamegeek geplaatst.http://www.boardgamegeek.com/image/558297


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 sep 2009, 20:43 
https://www.instagra
Avatar gebruiker

Berichten: 1015
Woonplaats: Eemdijk
Het ziet er prima uit :D

Afbeelding
Ook deze keer mooie artwork!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 12 sep 2009, 20:48 
7. La Granja (2014)

Berichten: 733
Woonplaats: rilland
Supermooi! :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 sep 2009, 12:42 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
Heren QWG, op Boardgamegeek is een bericht verschenen dat er tijdens Spiel een extra karakterkaart beschikbaar is voor degenen die pre-orderen alsmede de 'early birds'. Ook meen ik ergens gelezen te hebben dat de Master Print-uitgave slechts uit 500 exemplaren bestaat. Ik neem aan dat er ook nog wat voor het Spellenspektakel overblijft...?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2009, 21:22 
Uitgever

Berichten: 23
Woonplaats: Oud-Beijerland
cymric schreef:
Heren QWG, op Boardgamegeek is een bericht verschenen dat er tijdens Spiel een extra karakterkaart beschikbaar is voor degenen die pre-orderen alsmede de 'early birds'. Ook meen ik ergens gelezen te hebben dat de Master Print-uitgave slechts uit 500 exemplaren bestaat. Ik neem aan dat er ook nog wat voor het Spellenspektakel overblijft...?



De Master Print uitgave bestaat inderdaad uit slechts 500 stuks. We stellen deze uitgave open voor degenen die het eerst inschrijven.

Hier het engelstalige bericht over de preordering:

Preordering now possible for Carson City at Spiel 2009 and 'Het Spellenspektakel 2009'!

There are 3 options for buying Carson City at Spiel 2009 (hall 5, booth 41) and 'Het Spellenspektakel 2009':

1) Pre-order and pre-pay:
- your copy of Carson City will be ready for pick up at Spiel all 4 days or at ‘het Spellenspektakel 2009’ or your copy can be send to you (costs of shipping not included)
- the bonus card ”The Indian” is guaranteed (1)
- prices: Regular edition € 28,--, Master Print edition € 30,-- (2)

2) Pre-order and no pre-pay:
- your copy will be reserved for you until the end of day 2 of Spiel, Friday. So if you preorder a game but not pre-pay, the game will not be reserved for you for the rest of the Essen fair and/or 'Het Spellenspektakel 2009'
- the bonus card “The Indian” will be reserved for you until the end of day 2 of Spiel, Friday (1)
- prices: Regular edition € 28,--, Master Print edition € 30,-- (2)

3) No pre-order:
- Carson City, both regular edition as as Master Print edition, can be bought at our booth as long as there is stock
- the bonus card “The Indian” as long as there is stock of this card (1)
- prices: Regular edition € 28,--, Master Print edition € 30,-- (2)

(1) There will be a bonus card called “the Indian”. This card can be used in combination with the other cards in the game (both regular as the Master Print Series). The card is made out of card board and is printed on both sides with dual functionality. The rules for this card will be printed on our website, www.qwggames.nl, and on boardgamegeek. There is only a limited number of these cards. We have uploaded a picture (detail) of this card: http://www.boardgamegeek.com/image/565239.

(2) See for the Master Print series www.boardgamegeek.com/image/558297. Note that there will only be 500 pcs of the Master Print Series of Carson City!!

For preorders send an e-mail at preorder.carsoncity@gmail.com. Please give your name and e-mailadress and tell which version of the game you want and if you want to prepay or not. If you want the game to be send to you, we need your adress too.

Quined-QWG Games
Arno Quispel


Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is. Als er vragen zijn, beantwoord ik deze graag.

Arno Quispel


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2009, 21:39 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
Duidelijk. Ik vind het wel een vreemd idee dat de Spiel-ganger hier duidelijk meer opties heeft dan de SpSp-ganger. De eerste kan nog twee dagen proberen zonder te betalen: die luxe heeft de SpSp-ganger niet, zeker als hij is geïnteresseerd in de MP-editie die dan al ruim een maand op de markt is. Of mag je ter plaatse van het SpSp besluiten dat je je vooruitbetaalde spel niet neemt en je geld terugvragen?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 sep 2009, 23:38 
Uitgever

Berichten: 23
Woonplaats: Oud-Beijerland
Ik begrijp je punt. Geld terugbetalen vind ik echter veel te omslachtig... Ik wil de lezers van dit forum wel de mogelijkheid bieden om voor te bestellen zonder vooruit te betalen. Het spel (of liever: de spellen) moet(en) dan wel uiterlijk op het Spellenspektakel worden afgenomen. Zo neen, dan vervalt de voorbestelling. Lijkt me redelijk, niet?

Ik zal dit trouwens herhalen op het goede bordspelforum omdat er geen ongelijkheid met onze Belgische vrienden mag bestaan. Enige probleem daarbij is dat zij minder goed in staat zullen zijn om het Spellenspektakel te bezoeken, maar daaraan passen we wel een mouw. Bijvoorbeeld toezending van de spellen (kosten niet inbegrepen).

Let op dat er veel belangstelling voor de Master Print Serie bestaat. Er worden er maar 500 van gemaakt. Weg is weg. Er komen geen nieuwe. Dus waar wacht je nog op, Cymric? Voorbestellen dus op het volgende adres: preorder.carsoncity@gmail.com.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 sep 2009, 20:51 
Nou moe!
Avatar gebruiker

Berichten: 6325
Woonplaats: Sint-Truiden - BE
aqwerty schreef:
Ik begrijp je punt. Geld terugbetalen vind ik echter veel te omslachtig... Ik wil de lezers van dit forum wel de mogelijkheid bieden om voor te bestellen zonder vooruit te betalen. Het spel (of liever: de spellen) moet(en) dan wel uiterlijk op het Spellenspektakel worden afgenomen. Zo neen, dan vervalt de voorbestelling. Lijkt me redelijk, niet?

Ik zal dit trouwens herhalen op het goede bordspelforum omdat er geen ongelijkheid met onze Belgische vrienden mag bestaan. Enige probleem daarbij is dat zij minder goed in staat zullen zijn om het Spellenspektakel te bezoeken, maar daaraan passen we wel een mouw. Bijvoorbeeld toezending van de spellen (kosten niet inbegrepen).

Let op dat er veel belangstelling voor de Master Print Serie bestaat. Er worden er maar 500 van gemaakt. Weg is weg. Er komen geen nieuwe. Dus waar wacht je nog op, Cymric? Voorbestellen dus op het volgende adres: preorder.carsoncity@gmail.com.


Mooie geste!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 sep 2009, 21:19 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
Absoluut. Ik zal eens overleggen met ZDGMW.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 sep 2009, 21:46 
6. BattleLore (2006)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Ik heb inmiddels een exemplaar gepreorderd.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 okt 2009, 22:43 
7. Memoir '44 (2004)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
Bartjes! schreef:
Ik heb inmiddels een exemplaar gepreorderd.


...en betaald! Na Spiel zal ie hier op de deurmat ploffen, hoera! :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2009, 09:43 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
Bartjes! schreef:
Bartjes! schreef:
Ik heb inmiddels een exemplaar gepreorderd.


...en betaald! Na Spiel zal ie hier op de deurmat ploffen, hoera! :D


Ik ben altijd angstig voor vallende dozen, straks komt er een deuk in :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2009, 16:50 
Beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2953
Woonplaats: Deerlijk
Bartjes! schreef:
Bartjes! schreef:
Ik heb inmiddels een exemplaar gepreorderd.


...en betaald! Na Spiel zal ie hier op de deurmat ploffen, hoera! :D


Ik kreeg de betaalinfo nog niet. Komt die per mail?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2009, 19:00 
9. Terra Mystica (2012)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
pietlavens schreef:
Bartjes! schreef:
Bartjes! schreef:
Ik heb inmiddels een exemplaar gepreorderd.


...en betaald! Na Spiel zal ie hier op de deurmat ploffen, hoera! :D


Ik kreeg de betaalinfo nog niet. Komt die per mail?


Yep, als je vooraf betaalt, krijg je per mail als het goed is een Paypal-factuurtje. Ideaal; in 30 seconden betaald.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2009, 19:01 
2. Marvel Dice Masters: Avengers vs. X-Men (2014)
Avatar gebruiker

Berichten: 2050
cab schreef:
Ik ben altijd angstig voor vallende dozen, straks komt er een deuk in :wink:


:D


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
26 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Carson City  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Tags

Carson City, QWG Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®