Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





3 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 17:36 
Meeple

Berichten: 15
Groeten mede-game-geeks!

Ik heb van mijn De Legenden van Andor voor mijn verjaardag gekregen, en mijn wauw! Wat een geweldig spel is dit.

Het enige dat me irriteerde, was de veelheid aan plastic zakjes waarin het spelmateriaal is opgeborgen. Dus heb ik maar m'n eigen foamcore inlay gemaakt. Het bevat al het materiaal van het basisspel plus de uitbreidingen Het Sterrenschild en Nieuwe Helden. Het enige dat ik heb weggelaten, zijn de blauwe 'inleidende' vierkanten die alleen in legende 1 worden gebruikt.


Nog niets bijzonders om hier te zien ...



Bovenste laag...



Bovenste laag uit de doos. Het kleine bakje linksboven bevat al het Sterrenschild-spul (behalve de bedreigingen). Het rechterdeel hiervan bevat alle vaste Sterrenschild-speelstukken, het linkerdeel fiches die per legende verschillen. Linksonder is de monsterbak. Aan de rechterkant is de 'speel-bak' :wink:



Ondiep schaaltje voor bedreigingen eruit. Zoals de naam al aangeeft, bevat het alle bedreigingen van de Sterrenschild uitbreiding, plus de draak en de toren van het basisspel.



Legende-kaarten en heldenbak. Overgebleven in de doos zijn de heldentableaus en een enkel plastic zakje met alles dat je nodig hebt om het spel met 5-6 spelers te spelen.



Alles netjes gerangschikt.



De 'speel-bak'. Alles wat nodig zijn om het spel te gaan spelen, en alle fiches klaar voor gebruik. Plaats deze bak gewoon naast het speelbord en spelen maar.



De monsterbak. Wardraks & trollen linksboven (inclusief de Dronken Trol van de Nieuwe Helden uitbreiding). Rechtsonder de skrallen en tenslotte linksonder alle gors en andere wezens (Varkur, Thorald, etc ..)



Legendekaarten en helden. Nogal vanzelfsprekend :D .


Dat was het; laat me weten wat je ervan vindt.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020, 23:41 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 2754
Woonplaats: Utrecht
ziet er gaaf uit hoor.
scheelt een hoop tijd met opzetten.

_________________
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020, 07:17 
Jakkiebak!

Berichten: 67
Woonplaats: Dordrecht
Top gedaan hoor; hartstikke mooi en handig. :thumbup:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
3 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Doe het zelf  
 Feed - Onderwerp - Foamcore inlay voor De Legenden van Andor  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Legenden van Andor, Legenden van Andor: Nieuwe Helden, Legenden van Andor: Sterrenschild



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®