Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 31 mei 2011, 12:33 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
Ok, ok, ik hou het al een tijdje in de gaten en het wilde maar niet uitkomen, maar volgens mij is het dan toch eindelijk zover. Carcassonne de Volgeling uitbreiding ligt in de winkels, ook de Jubileum uitgave en het dobbelspel liggen er. Ik weet het niet zeker want ben nog niet in de winkels geweest, maar ik zag op ene webshop dat ze hem al hadden, daarna bij de website van 999games.nl geweest en daar staan ze ook bij nieuwste spellen.

Woohoo dus vandaag maar even een exemplaartje van de volgeling op de kop tikken ergens :D.

Ik weet niet waarom ik hier zo enthousiast over ben... maar die mini uitbreidingen vind ik toch altijd wel erg leuk. EN!!! deze kan je gebruiken om leuke koekjes mee te maken... echte horige koekjes. (ik zal maar niet zeggen wat dat in het Limburgs betekend).

Als iemand ze ook daadwerkelijk heeft zien liggen let me know waar!! :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 31 mei 2011, 12:50 
www.decktet.com
Avatar gebruiker

Berichten: 1490
Woonplaats: Soesterberg
Ik ben inmiddels behoorlijk Carcassonne-moe, maar deze mini-uitbreiding wil ik best nog toevoegen. Na het lezen van de regels had ik in ieder geval zoiets van "ah, prima toevoeging".

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Carcassonne De Volgeling, Jubileumuitgave en dobbelen maar!!  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Tags

Carcassonne, Carcassonne Jubileum Editie, Carcassonne: De Volgeling, Carcassonne: Het Dobbelspel



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®