Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




17 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 06 sep 2011, 08:59 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
Op BGG gezien: http://www.boardgamegeek.com/thread/695 ... -nederland

Cornucopia misschien niet in de winkels. Veel speculatie, natuurlijk, maar misschien zijn er hier mensen die meer weten?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 06 sep 2011, 09:30 
Phoenix
Avatar gebruiker

Berichten: 1804
Woonplaats: Apeldoorn
BaSL schreef:
Op BGG gezien: http://www.boardgamegeek.com/thread/695 ... -nederland

Cornucopia misschien niet in de winkels. Veel speculatie, natuurlijk, maar misschien zijn er hier mensen die meer weten?


De tijd zal het leren....

_________________
http://www.spellenclubapeldoorn.nl
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: di 06 sep 2011, 14:53 
www.decktet.com
Avatar gebruiker

Berichten: 1490
Woonplaats: Soesterberg
Gelukkig is het tot nu toe slechts een gerucht van iemand die bepaalde informatie op een bepaalde manier interpreteert. Tot nu toe zou ik dus nog niet te veel conclusies trekken. Gelukkig maar.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 06 sep 2011, 17:33 
Website beheerder
Avatar gebruiker

Berichten: 2470
Seabie schreef:
Gelukkig is het tot nu toe slechts een gerucht van iemand die bepaalde informatie op een bepaalde manier interpreteert. Tot nu toe zou ik dus nog niet te veel conclusies trekken. Gelukkig maar.


Zou jammer zijn maar met alle uitbreidingen die al in het Nederlands uit zijn gegeven heb ik een aardige set die je kunt combineren dus ben er niet rouwig om.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 06 sep 2011, 17:45 
www.decktet.com
Avatar gebruiker

Berichten: 1490
Woonplaats: Soesterberg
Tsja, Dominion is hier thuis het meest favoriete spel, zowel van mij als van m'n vriendin als van m'n sportgenoten en zo voorts. Voor dit spel specifiek is elke uitbreiding het geld zeker waard en ook zou ik het erg fijn vinden om de hele collectie compleet te zien (gek argument, ik weet het). Als de uitbreidingen inderdaad niet meer in het Nederlands uitgebracht zouden worden zou ik er toch echt wel een 'getverderrie'-gevoel aan overhouden.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 06 sep 2011, 18:30 
Diner Jouant
Avatar gebruiker

Berichten: 2413
Woonplaats: Zaandam
Seabie schreef:
(gek argument, ik weet het)

Nee hoor, vergevorde staat van completitis, kenmerkend voor uitbreidingitis.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 06 sep 2011, 20:01 
Professor Pimpel

Berichten: 218
Woonplaats: Wormerveer
cymric schreef:
Seabie schreef:
(gek argument, ik weet het)

Nee hoor, vergevorde staat van completitis, kenmerkend voor uitbreidingitis.


Daar vertoon ik ook symptomen van. En zeker ook bij Dominion!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 07 sep 2011, 11:47 
Shai-Hulud
Avatar gebruiker

Berichten: 516
Woonplaats: Kaprijke
Schakel gewoon over naar Thunderstone :p Daar staan ook nog leuke tekeningen op de kaarten om naar te kijken ;)
Die brengen zelfs zodanig veel expansies uit dat ik voorlopig met basisspel + 3 expansies genoeg heb voor lange tijd.
Niet in het Nederlands, maar alles klinkt zowieso beter in het Engels, ik denk trouwens dat er voor het grootste deel van die monsters geen Nederlandse naam bestaat, en als dat zo is komt het ferm belachelijk over.

Sorry kon het niet laten om in een Dominion-klaag topic dit even te vermelden ;)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 07 sep 2011, 15:23 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
Leto schreef:
Schakel gewoon over naar Thunderstone :p Daar staan ook nog leuke tekeningen op de kaarten om naar te kijken ;)
Die brengen zelfs zodanig veel expansies uit dat ik voorlopig met basisspel + 3 expansies genoeg heb voor lange tijd.
Niet in het Nederlands, maar alles klinkt zowieso beter in het Engels, ik denk trouwens dat er voor het grootste deel van die monsters geen Nederlandse naam bestaat, en als dat zo is komt het ferm belachelijk over.

Sorry kon het niet laten om in een Dominion-klaag topic dit even te vermelden ;)


LOL good for you :D ik denk dat ik met thunderstone een deckbuildinggame overkill krijg, Dominion is heel erg leuk, en dat wil ik graag zo houden ;) ik ben niet de grootste Deckbuilding game fan moet ik eerlijk toegeven, hmm ja hoe moet ik dat verwoorden.

Ik vind het fantastisch verzonnen de hele mechaniek achter het spel, maar ik denk dat ik met Dominion wel genoeg aan mijn trekken kom wat betreft dit genre, ik ben er zowiezo nog lang niet klaar mee. Dus waarom geld uitgeven aan een hele nieuwe reeks, if you catch my drift.

Maar ik wens je iig veel plezier met het spelen van Thunderstone. Ze hebben iig een veel beter opbergsysteem in de doos geïntegreerd dan dominion :D, dat wil ik ze best nageven.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 07 sep 2011, 18:15 
www.decktet.com
Avatar gebruiker

Berichten: 1490
Woonplaats: Soesterberg
Ik heb dat ook een beetje, wat Paul zegt. Ik vind Dominion helemaal top en ben er nog lang niet op uitgekeken (verre van!). En het deck-building mechanisme vind ik ook helemaal top. Elke aankoop is zowel tactisch als strategisch en tegelijkertijd zorgt het 5-kaarten-per-beurt ook voor een acceptabele geluksfactor en blijft het voor iedereen spannend.

Desondanks heb ik toch niet de behoefte om een ander spel te proberen met deck-building als hoofdmechanisme. Ik ben bang dat het dan te veel zal voelen als 'meer van hetzelfde'. Een deck-building game moet toch wel wat extra te bieden hebben ten opzichte van Dominion om weer interessant te worden. En bij Thunderstone wekken de extra foefjes een 'mwah'-reactie bij me op.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 07 sep 2011, 18:45 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
Seabie schreef:
Desondanks heb ik toch niet de behoefte om een ander spel te proberen met deck-building als hoofdmechanisme. Ik ben bang dat het dan te veel zal voelen als 'meer van hetzelfde'. Een deck-building game moet toch wel wat extra te bieden hebben ten opzichte van Dominion om weer interessant te worden. En bij Thunderstone wekken de extra foefjes een 'mwah'-reactie bij me op.


Bij Thunderstone gaat het om meer dan 'foefjes'. Dit is een sfeervol fantasy spel met een deck building motor. Maar ja, dit hoeft nog steeds niet je dingetje te zijn.

Als je de kans krijgt, moet je eens een keer een potje Ascension proberen. Lekker vlot spelen & tactisch toeslaan. Voelt echt anders dan Dominion.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: wo 07 sep 2011, 19:27 
Phoenix
Avatar gebruiker

Berichten: 1804
Woonplaats: Apeldoorn
Erwin schreef:
Seabie schreef:
Desondanks heb ik toch niet de behoefte om een ander spel te proberen met deck-building als hoofdmechanisme. Ik ben bang dat het dan te veel zal voelen als 'meer van hetzelfde'. Een deck-building game moet toch wel wat extra te bieden hebben ten opzichte van Dominion om weer interessant te worden. En bij Thunderstone wekken de extra foefjes een 'mwah'-reactie bij me op.


Bij Thunderstone gaat het om meer dan 'foefjes'. Dit is een sfeervol fantasy spel met een deck building motor. Maar ja, dit hoeft nog steeds niet je dingetje te zijn.

Als je de kans krijgt, moet je eens een keer een potje Ascension proberen. Lekker vlot spelen & tactisch toeslaan. Voelt echt anders dan Dominion.


Heb ook goeie berichten gehoord over Ascension maar zelf nog niet gespeeld. Wel erg benieuwd naar dit spel misschien op ducosim zaterdag....

_________________
http://www.spellenclubapeldoorn.nl
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 07 sep 2011, 19:58 
www.decktet.com
Avatar gebruiker

Berichten: 1490
Woonplaats: Soesterberg
Mijn mening is ook puur gebaseerd op wat ik er van lees. Ik heb nooit andere deck-builders gespeeld, dus ik weet er eigenlijk maar bar weinig van af. Wellicht moet ik toch een keer een andere proberen, maar fantasy thema's doen het nooit zo erg voor mij. Aan de andere kant, Dominion doet het kunstje nu, dus waarom niet gewoon dat blijven spelen?

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 07 sep 2011, 20:28 
1. War of the Ring Collector's Edition (2010)
Avatar gebruiker

Berichten: 916
Woonplaats: Heemskerk
Ascension vind ik fantastisch!
Sterker nog... Ik zit hier nu even tussen enkele potjes door :D

Ik heb de app op mijn ipad en het is mijn meest gespeelde spel van de afgelopen weken. :D

_________________
This is what happens when you find a stranger in the Alps!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 07 sep 2011, 20:51 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6695
Woonplaats: Leusden
Drekster2001 schreef:
Ik heb de app op mijn ipad en het is mijn meest gespeelde spel van de afgelopen weken. :D


Komt me heeeeeeel erg bekend voor. :wink:


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
17 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Dominion: einde uitbreidingen?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Tags

999 Games, Dominion



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®