Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





2 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 24 okt 2006, 21:16 
Professor Pimpel

Berichten: 247
Woonplaats: Roosendaal
Na het lezen van de spelregels van Maestro Leonardo (Duits en Nederland) begrijp ik de regels voor het plaatsen van onderzoekers (faseB) niet goed. Enkele dingen, denk ik wel te begrijpen, maar is het ook zo... ;-)

- een beurt bestaat uit meerdere zetmogelijkheden

- per zetmogelijkheid kan ik meerdere leerlingen of de meester inzetten (in een gebied)

- nieuwe leerlingen mogen enkel geplaatst worden in een door mij onbezet gebied of waar mijn meester reeds staat

- ook het plaatsen van leerlingen in het laboratorium kan slechts 1x per beurt (wel met de mogelijkheid om meerdere leerlingen ineens te plaatsen).


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2006, 19:20 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 82
jeroenh schreef:
Na het lezen van de spelregels van Maestro Leonardo (Duits en Nederland) begrijp ik de regels voor het plaatsen van onderzoekers (faseB) niet goed. Enkele dingen, denk ik wel te begrijpen, maar is het ook zo... ;-)

- een beurt bestaat uit meerdere zetmogelijkheden

- per zetmogelijkheid kan ik meerdere leerlingen of de meester inzetten (in een gebied)

- nieuwe leerlingen mogen enkel geplaatst worden in een door mij onbezet gebied of waar mijn meester reeds staat

- ook het plaatsen van leerlingen in het laboratorium kan slechts 1x per beurt (wel met de mogelijkheid om meerdere leerlingen ineens te plaatsen).


1 - inderdaad, totdat je geen meester of leerling(en) meer hebt om in te zetten; het kan wel voorkomen dat slechts 1 speler nog 1 of meerdere zetten kan doen (omdat hij/zij meer leerlingen heeft als de andere spelers OF omdat hij/zij steeds 1 leerling plaatst en de rest ineens meerdere tegelijkertijd)
2 - inderdaad OF je meester OF 1 of meerdere leerlingen (waarbij je moet bedenken dat je daarna in dezelfde ronde geen extra leerlingen meer mag bijplaatsen, behalve met een gunst van de Bestuursraad)
3 - inderdaad
4 - inderdaad, leerlingen tellen voor 1 week onderzoek en je meester voor 2 weken onderzoek

QWG


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
2 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Onderzoekers plaatsen bij Maestro Leonardo  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Tags

Leonardo da Vinci, QWG Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®