Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.

Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.



51 berichten | Pagina 1 van 4 | Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: 999 Games: Najaar 2012
BerichtGeplaatst: vr 23 maart 2012, 12:32 
Erelid
Avatar gebruiker

Berichten: 4206
Woonplaats: Emmeloord
Afbeelding

Ook 999 Games is druk bezig om de titels voor dit najaar rond te maken. Na Hawaii en Ora & Labora die al eerder bekend werden gemaakt is er nu nieuws dat 999 Games een licentie voor Eggert’s bordspel Village op de kop getikt heeft.

bron: Bordspel.com


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 maart 2012, 20:02 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
Mooie aanwinst voor hun expertlijn. Ik heb Village de afgelopen maanden een paar keer gespeeld. Ik vind het een schitterend spel.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: vr 23 maart 2012, 20:05 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 4134
Woonplaats: Geldrop/NL
Ik wil me daar bij aansluiten.
Helemaal fantastisch vind ik het hoe ze hier de dood (als onderdeel van het leven zelf) op een soepele manier in het spel verweven hebben.

_________________
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 maart 2012, 21:30 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1361
Woonplaats: Leerdam
Heb dit spel afgelopen BSM.con voor het eerst mogen doen en ook bij mij is hij zeker in de smaak gevallen. Weet alleen nog niet of hij de weg naar mijn kast gaat vinden. Dit gaat denk ik wel gebeuren met hawaii.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 maart 2012, 21:33 
El Capitan
Avatar gebruiker

Berichten: 1544
Woonplaats: Meerhout
Zelf nog niet gespeeld, maar ben benieuwd!!

_________________
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: za 24 maart 2012, 11:15 
Phoenix
Avatar gebruiker

Berichten: 1804
Woonplaats: Apeldoorn
Ben ook erg benieuwd naar Village heb het nog niet mogen spelen maar ziet er op bbg foto's al tof uit. Hoop het binnenkort te mogen spelen!

_________________
http://www.spellenclubapeldoorn.nl
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 24 maart 2012, 13:26 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 625
Woonplaats: Delft
Ora et labora zit ik op te wachten. Echter alleen omdat de Engelse versie zo waanzinnig duur is in vergelijking met de Duitse. Ik vraag me af of dit spel niet te zwaar is voor de gemiddelde 999 games speler......

Village ziet er uit als de zoveelste werkerplaatser en blokjesschuiver met weinig interactie met andere spelers (ook een groot nadeel bij Ora en labora). Ik zie buiten het artwork niet direct iets vernieuwends of iets anders dat mij aantrekt.

Wat mij betreft mag 999 games zich weer meer gaan richten op de gatewaygames. Ik ben bang dat de catanspelers die een keer een ander spel willen en op het 999 logo af gaan erg zullen afhalen bij dit soort spellen

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 24 maart 2012, 13:39 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
kezuskrijst schreef:
Wat mij betreft mag 999 games zich weer meer gaan richten op de gatewaygames. Ik ben bang dat de catanspelers die een keer een ander spel willen en op het 999 logo af gaan erg zullen afhalen bij dit soort spellen


999-Games richt zich al een tijdje op alle spelliefhebbers, dwz van kleine kinderen tot volwassen expertspelers. Gezien hun grote assortiment is er dus voor elk wat wils. Vaak zijn de spellen van 999-Games ook ruim vertegenwoordigd in de schappen van de diverse winkels.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 24 maart 2012, 22:54 
Rooster Booster

Berichten: 93
Woonplaats: Den haag
kezuskrijst schreef:
Ora et labora zit ik op te wachten. Echter alleen omdat de Engelse versie zo waanzinnig duur is in vergelijking met de Duitse. Ik vraag me af of dit spel niet te zwaar is voor de gemiddelde 999 games speler......

Wat mij betreft mag 999 games zich weer meer gaan richten op de gatewaygames. Ik ben bang dat de catanspelers die een keer een ander spel willen en op het 999 logo af gaan erg zullen afhalen bij dit soort spellen


Dit zijn dus naar mijn idee twee belangrijke taken van de betere spellenspeciaalzaken. Zorgen dat mensen de spellen kopen die ze zoeken en die bij hun manier van spelen past. Zowel spellen als ora et labora en that's life hebben een geschikte groep spelers en dus kopers. Met een beetje doorvragen kan je zorgen dat de goede spellen in de goede kasten komen.

Kyra


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 24 maart 2012, 22:58 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
spellenaanzee schreef:
kezuskrijst schreef:
Ora et labora zit ik op te wachten. Echter alleen omdat de Engelse versie zo waanzinnig duur is in vergelijking met de Duitse. Ik vraag me af of dit spel niet te zwaar is voor de gemiddelde 999 games speler......

Wat mij betreft mag 999 games zich weer meer gaan richten op de gatewaygames. Ik ben bang dat de catanspelers die een keer een ander spel willen en op het 999 logo af gaan erg zullen afhalen bij dit soort spellen


Dit zijn dus naar mijn idee twee belangrijke taken van de betere spellenspeciaalzaken. Zorgen dat mensen de spellen kopen die ze zoeken en die bij hun manier van spelen past. Zowel spellen als ora et labora en that's life hebben een geschikte groep spelers en dus kopers. Met een beetje doorvragen kan je zorgen dat de goede spellen in de goede kasten komen.

Kyra


Ja of de spelers moeten zich gewoon goed inlezen in wat ze willen kopen op bijvoorbeeld een site als BGG :D.

Genoeg informatie in te winnen daarzo.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 25 maart 2012, 00:12 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 625
Woonplaats: Delft
999 games is een van de weinige merken die buiten de spelspeciaalzaak ook in winkels zoals de V&D liggen (naast de monopoly en de dr bibber). De mensen die daar komen zullen over het algemeen niet op Bgg kijken.

Persoonlijk ben ik erg tevreden met de 'expertspellen' van 999, alles precies zo nagemaakt als van het Duitse orgineel. Alleen zie ik liever dat 999 zijn energie en aanwezigheid in de V&D's meer gebruikt om buiten Catan en Carcassone nog meer gatewayspellen en goede familie spellen aan de man te brengen......

Klein door 999 te produceren verlanglijstje:
Long shot
Wits and wagers
Mosaix

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: zo 25 maart 2012, 02:29 
https://www.instagra
Avatar gebruiker

Berichten: 1015
Woonplaats: Eemdijk
Dit jaar komen er mooie aantal famile/expert titels uit ten opzichte van afgelopen jaar. Ze hebben hun huiswerk goed gedaan na Essen :D . Hawaii is mij goed bevallen en ik ben ook benieuwd naar Village en Ora & Labora. Flash Point Resue heeft een mooi lage instap voor families maar de artwork hiervan is erg Amerikaans.
Het Zooloretto dobbelspel, als dat dit jaar nog uitkomt, zou ook wel eens goed kunnen gaan lopen en Monsterfalle die staat wel op mijn lijstje voor de jongste telgen.

_________________
Afbeelding

http://boardgamegeek.com/blog/1161


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 25 maart 2012, 11:12 
Meeple

Berichten: 11
Woonplaats: Waalre
Op Zuiderspel in Eindhoven (2e Paasdag, 9 april), zal The Village te spelen zijn bij de stand van Kantoorboekhandel Versmissen. Kijk voor meer informatie en voor onze spectaculaire Zuiderspel-aanbieding op www.versmissen.nu


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 27 maart 2012, 20:00 
Joker

Berichten: 9
Woonplaats: Deventer
Leuk dat village ook uitkomt in een Nederlandse editie. Goed om een paar positieve reacties te horen. Ik ben ook benieuwd naar Ohra et Labora. Wie heeft het al gespeeld? Wat vonden jullie ervan. Ik ken van Uwe Rosenberg wel Agricola en Le Havre.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 28 maart 2012, 08:01 
Rooster Booster
Avatar gebruiker

Berichten: 94
Woonplaats: Geel
Ik heb Village nu al 3 keer gespeeld, en het is een super spel !
Beste spel sinds maaaaaanden ....
Het spel is taalonafhankelijk, dus je kan gemakkelijk de Pegasus/Eggertspiele versie spelen.

_________________
Spellenclub Het Geel Pionneke


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
51 berichten | Pagina 1 van 4 | Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Nieuws en geruchten  
 Feed - Onderwerp - 999 Games: Najaar 2012  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten


Tags

999 Games, Het Dorp



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®