Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2012, 15:24 
Voor ieder wat wils
Avatar gebruiker

Berichten: 40
Hallo iedereen

Niet zo lang geleden ben ik begonnen met een nieuw bordspel kanaal op youtube in samenwerking met http://gezelschapsspelen-webshop.be. Onze bedoeling met dit kanaal is puur om mensen te informeren omtrent bordspellen, dit doen we door van elk bordspel 2 video's samen te stellen, namelijk een review en een speluitleg. Dit doen wij omdat een review voor een totaal andere doelgroep is bedoeld als de speluitleg. Met onze reviews proberen wij mensen te weten te laten komen of het betreffende bordspel, een bordspel zou zijn dat zij zouden leuk vinden en dat ze vervolgens zouden kunnen aanschaffen. Dit zijn dus mensen die nog geen beschikking hebben over het betreffende bordspel. Onze speluitleggen, zijn dan juist wel weer bedoeld voor mensen die reeds een spel hebben, maar het niet zien zitten om de volledig spelhandleiding door te worstelen.

Ik weet wel dat dharquen reeds prachtige Nederlandstalige speluitleggen en reviews maakt, maar een minpuntje aan zijn video's vind ik persoonlijk, dat ik vaak verplicht ben om een review van 20 minuten uit te kijken, voordat ik kan concluderen of het spel al dan niet iets voor mij is. En dit probleem wouden we aanpakken in onze videos. Bovendien, hoe meer bordspel video's, hoe beter, want van bordspellen kunnen nooit genoeg krijgen :D

Dit is het kanaal: Bordspelogie, Veel Kijkplezier!

Laat hieronder ook zeker even weten wat je er van vond, zowel vragen, opmerkingen, tips, opbouwende kritiek, alles is welkom :)

Verder ga ik ook nog even voor elk bordspel een appart topic aanmaken, deze topics zijn dan eigenlijk meer bedoeld voor inhoudelijk vragen, omtrent het spel.

_________________
Op zoek naar een review of een speluitleg over een bordspel, Bordspelogie is the place to be!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2012, 15:59 
www.decktet.com
Avatar gebruiker

Berichten: 1490
Woonplaats: Soesterberg
Helemaal prima dit!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2012, 19:06 
Phoenix
Avatar gebruiker

Berichten: 1804
Woonplaats: Apeldoorn
The more the better ;-)

_________________
http://www.spellenclubapeldoorn.nl
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2012, 19:38 
6. Puerto Rico (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Welkom op het forum en zoals mijn voorgangers al zeiden: hoe meer filmpje hoe beter!!

Overigens wel grappig om te zien dat we allemaal iets anders uit de filmpjes halen. Ik heb juist die eerste twintig minuten nodig om te kijken of het spel wellicht iets voor mij is, dat haal ik toch met name uit de wijze waarop het spel gespeeld wordt. De uiteindelijke review en beoordeling is voor mij minder belangrijk, omdat dat toch iets persoonlijks is.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 19 jul 2012, 12:24 
Generalist
Avatar gebruiker

Berichten: 3718
Woonplaats: Amersfoort
Allereerst welkom op het forum en hulde voor de tijd die je in het maken v/d filmpjes steekt. En ik ben altijd blij om te horen dat er meer mensen enthousiast zijn over de bordspellen.

Het is leuk dat je een andere aanpak hebt en dankzij jouw "kritiek" zal ik voor de liefhebbers voortaan een legenda onderaan mijn filmpjes toevoegen, zodat je in 1x door kan spoelen naar de review.

Heel veel succes met je filmpjes!

_________________
Bezoek ook mijn Website


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 19 jul 2012, 12:33 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1361
Woonplaats: Leerdam
Ik kan nu al zien dat jullie een ander soort spellen behandelen, dus ik denk dat jullie zelfs wat dat betreft niet heel erg in elkaars vaarwater komen te zitten. Veel plezier vooral bij het maken, want dat moet je er uiteindelijk toch wel een beetje bij hebben.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2012, 12:11 
kooiker

Berichten: 707
Heel leuk! Ik bekijk altijd met plezier de filmpjes van Dharquen, maar omdat deze filmpjes er weer anders uitzien en andere spellen behandelen is het een prima aanvulling. Ga zo door !


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
7 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Videoreviews en speluitleg  
 Feed - Onderwerp - Bordspelogie Reviews en Speluitleggen  

Gebruikers die deze topic waarderen

BaSL, Bordspelogie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JelmerB en 4 gasten


Tags

bordspelogie, review, speluitleg



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®