Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





30 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 04 sep 2012, 17:58 
www.decktet.com
Avatar gebruiker

Berichten: 1490
Woonplaats: Soesterberg
Ik ben zelf van plan om naar Essen te gaan (bij voorkeur donderdag; anders vrijdag), maar ik vind het wat zonde om er alleen heen te rijden (ben de enige èchte spellengek in mijn omgeving). Ik zoek dus wat mensen om mee mee te reizen. Ik heb in principe zelf een auto, dus er kunnen ook mensen met mij mee rijden, maar het is geen 'auto van de zaak', dus in dat geval moeten er wel benzinekosten gedeeld worden. Ideaal zou natuurlijk zijn als iemand met een leasebak een plekje vrij heeft, maar ja, dat wil iedereen wel... Ik woon zelf in Zeist trouwens.

Ik heb er maar meteen een topic voor geopend, want ik verwacht dat ik niet de enige ben die een ritje slash reisgenoot zoekt.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: di 04 sep 2012, 20:11 
Fabrieksmanager

Berichten: 832
Woonplaats: Rosmalen
Goed initiatief Seabie!

Ik vertrek vanuit Rosmalen met een auto en heb voor nog 3 mensen plek. Ik ben van plan om in ieder geval op donderdag te gaan en mogelijk ook vrijdag. Aangezien ik een leaseauto heb zijn er geen brandstof kosten, maar lijkt het me wel redelijk dat de parkeerkosten betaald worden.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2012, 16:21 
8. Gears of War: The Board Game (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 554
Woonplaats: Bredene
Ik vertrek normaal uit Bredene (Belgie) op donderdag en zaterdag. Zaterdag is volzet, maar voor donderdag kunnen er tot nu toe nog 2 mensen mee.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2012, 20:15 
Gouverneur
Avatar gebruiker

Berichten: 2357
Woonplaats: Someren
Misschien is het handig als we in de beginpost bijhouden wie vanaf waar vertrekt en hoe veel plek er is? voor als er straks nog meer mensen gaan zoeken :)


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2012, 22:57 
Matroos

Berichten: 49
Ik ga voor de complete beurs, incl. warmup day. Ik wil woensdag vroeg in de middag vanuit Den Haag vertrekken.

Ik heb een auto, en wil graag mensen meenemen, als ik zelf ga rijden, of als dat kan met iemand meerijden.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 13 sep 2012, 13:33 
1. 7 Wonders (2010)
Avatar gebruiker

Berichten: 2901
Woonplaats: Noord-Brabant
@ Tjoek, ik wil eventueel wel donderdag met je mee... Ik kom uit omgeving Uden. Dat ligt volgens mij aardig op de route vanaf Rosmalen. Natuurlijk draag ik bij aan het parkeergeld. Zelf ben ik nog nooit op Spiel geweest, maar ik wil het wel een keertje mee maken.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 13 sep 2012, 13:57 
Professor Pimpel

Berichten: 218
Woonplaats: Wormerveer
Parkeren is trouwens maar €5,- hè in de parkeergarage van de Messe. Dus dat valt heel erg mee (kan bijv de RAI nog wat Van leren)
Ik ga al met mensen mee dus doe niet mee in de vraag en aanbieding. Maar wel goed initiatief.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 13 sep 2012, 14:26 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
In principe kunnen er 2 of 3 mensen met mij mee rijden vanaf Roermond, ik ga op donderdag vroeg in de ochtend naar Essen (zondag na het opruimen naar huis), het is ongeveer een uurtje rijden, maar vorig jaar kwam ik wat files tegen, dus zal dit jaar niet veel anders zijn.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: do 13 sep 2012, 15:12 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 4133
Woonplaats: Geldrop/NL
16 Feet Pauly schreef:
In principe kunnen er 2 of 3 mensen met mij mee rijden vanaf Roermond, ik ga op donderdag vroeg in de ochtend naar Essen (zondag na het opruimen naar huis), het is ongeveer een uurtje rijden, maar vorig jaar kwam ik wat files tegen, dus zal dit jaar niet veel anders zijn.


Hey, Ik ga rond dezelfde tijd vanuit Geldrop.
Wellicht iets samen doen? :mrgreen:

_________________
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2012, 14:24 
www.decktet.com
Avatar gebruiker

Berichten: 1490
Woonplaats: Soesterberg
Tot nu toe heb ik nog geen mensen gezien die in de buurt van Utrecht komen, helaas. Ik ben nog steeds wel van plan om op donderdag of vrijdag te gaan.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2012, 14:45 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 224
Woonplaats: Best
Seabie schreef:
Tot nu toe heb ik nog geen mensen gezien die in de buurt van Utrecht komen, helaas. Ik ben nog steeds wel van plan om op donderdag of vrijdag te gaan.


Heb je al een keer contact opgenomen met JeVo, die gaat voor zover ik weet op donderdag richting Essen vanuit Utrecht (zeer waarschijnlijk met een leaseauto).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2012, 15:18 
www.decktet.com
Avatar gebruiker

Berichten: 1490
Woonplaats: Soesterberg
Ik heb hem zojuist een PB gestuurd, wie weet. Bedankt voor de tip!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2012, 17:09 
www.rollthedice.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1792
Woonplaats: Geldrop
Ik rij op donderdag vanuit Geldrop naar Essen, voorlopig nog 5 plaatsen vrij, tenzij er veel bagage mee moet, dan een plaatsje minder.
Op zondag rij ik terug, maar dan stoppen we traditiegetrouw in Sevenum voor een hapje met de mensen van RTD, ik heb nog geen zicht op hoeveel mensen er dan terug mee rijden.

_________________
Groeten Pieter
www.rollthedice.nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2012, 18:24 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 164
Woonplaats: Veldhoven
syroit schreef:
Ik rij op donderdag vanuit Geldrop naar Essen, voorlopig nog 5 plaatsen vrij, tenzij er veel bagage mee moet, dan een plaatsje minder.
Op zondag rij ik terug, maar dan stoppen we traditiegetrouw in Sevenum voor een hapje met de mensen van RTD, ik heb nog geen zicht op hoeveel mensen er dan terug mee rijden.

Het zou zomaar kunnen dat ik wel met je mee terug wil, om dan in Sevenum over te stappen in de auto van Raymond. Maar we moeten dan maar even bekijken wat het handigst is.
Bovendien hoop ik dat we zoveel spelletjes mee terug nemen dat je nog maar 4 plaatsen over hebt :D

_________________
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2012, 18:30 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 683
Ik rijd op vrijdag naar Essen. 1 plek over. Zondag ga ik terug. Ik rijd vanaf zwolle.

_________________
Ik speel niet om te winnen. Ik speel voor het genot. En als ik dan win dan geniet ik enorm.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
30 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Spiel  
 Feed - Onderwerp - De Essen 2012 Carpool Club  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

Spiel 2012



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®