Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




17 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Klantenservice 999
BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2015, 00:18 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2217
Woonplaats: Den Haag
Hallo! Ik heb een 999 spel dat niet meer compleet is. Via Twitter krijg ik geen reactie van 999. Wat is jullie ervaring met service van 999? Wat is het beste kanaal om ze te bereiken? Ik heb onlangs met Days of Wonder én IELLO fantastische ervaringen gehad; wat kan ik van 999 ervaren aan service en snelheid?

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Klantenservice 999
BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2015, 00:27 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
mazinho schreef:
Hallo! Ik heb een 999 spel dat niet meer compleet is. Via Twitter krijg ik geen reactie van 999. Wat is jullie ervaring met service van 999? Wat is het beste kanaal om ze te bereiken? Ik heb onlangs met Days of Wonder én IELLO fantastische ervaringen gehad; wat kan ik van 999 ervaren aan service en snelheid?


Erg goede klantenservice (vaak zelfde dag nog antwoord), maar dan wel regulier via e-mail. Facebook heb ik ook weleens een bericht gestuurd en daar duurde het een paar dagen. Bij Twitter kan het nog zijn dat je op 'privé' staat, waardoor ze je tweet niet ontvangen. Hier spreek ik uit eigen ervaring; NS bleef me naar mijn idee maar 'negeren', maar dat had dus een andere reden :lol:.

Samenvattend; ik zou het via e-mail proberen, gaat doorgaans vlot en wordt goed afgehandeld :).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Klantenservice 999
BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2015, 01:27 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2217
Woonplaats: Den Haag
Thanks Max!

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Klantenservice 999
BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2015, 09:44 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1057
Woonplaats: Beverwijk
Ik heb ze ook via de mail benaderd in het verleden en werd prima geholpen.

_________________
We live to survive our paradoxes


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Klantenservice 999
BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2015, 09:55 
4. Tikal (1999)
Avatar gebruiker

Berichten: 1870
Woonplaats: Steenwijk
Zelfde verhaal hier, prima service, zelfs toen ik vertelde over een tweedehands spel dat ik incompleet had gekocht.

Ik vind trouwens via Twitter vaak niet zo "netjes". Je zet ze onnodig voor het blok en maakt daarnaast wereldkundig dat ze je een incompleet spel verkocht hebben. Dat kan trouwens wel nuttig zijn mocht je niet de gewenste reactie krijgen, maar als eerste contact mail of bel ik persoonlijk liever.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Klantenservice 999
BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2015, 10:34 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2217
Woonplaats: Den Haag
Goed om te horen. Over de keuze van het medium: dat ligt eraan hoe je het medium gebruikt. Ook op Twitter kan je normaal communiceren en het is over het algemeen een snel medium. In plaats van 1 op 1 is het 1 op veel communicatie waardoor je in dit specifieke geval misschien uit onverwachte hoek hulp krijgt.

Ben wel benieuwd wat je van mijn tweet vindt Jorrit:

@999_games ik mis een paar onderdelen van een spel - kunnen we contact hebben via pm? #indebanvandering

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Klantenservice 999
BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2015, 10:40 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2217
Woonplaats: Den Haag
E-mail verstuurd; houd jullie op de hoogte!

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Klantenservice 999
BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2015, 12:41 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
Normaal altijd snel en positief antwoord van de klantenservice.

Echter, twee weken geleden een mail gestuurd over een beschadigd speelbord van Elfenland: Jubileumeditie. Geen antwoord gekregen. Paar dagen geleden nog eens ter herinnering een mail gestuurd, maar ook daar nog geen antwoord op gehad. Misschien dat ze het druk hadden met Spellenspektakel, maar lijkt mij niet dat iedereen in het bedrijf daar mee bezig is. Wacht nog even af... :angel:

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Klantenservice 999
BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2015, 13:13 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2217
Woonplaats: Den Haag
Ik heb reactie gekregen: 3 ontbrekende kartonnen tegels en een hobbit figuur voor €2. Het spel ligt nieuw voor €5,99 bij Action dus ik heb gepast.

Heel andere koek dan Days of Wonder die ipv 1 fiche een hele set Splendor fiches stuurt of IELLO die naast de gevraagde vervangingskaart ook stickers en extra goodies meestuurt. Allemaal service die me doet glimlachen.

Waar zou het aan liggen? Heeft 999 die €2 écht nodig?

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Klantenservice 999
BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2015, 13:29 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
mazinho schreef:
Ik heb reactie gekregen: 3 ontbrekende kartonnen tegels en een hobbit figuur voor €2. Het spel ligt nieuw voor €5,99 bij Action dus ik heb gepast.

Waar zou het aan liggen? Heeft 999 die €2 écht nodig?


Dan ben je nog altijd € 3,99 voordeliger uit bij 999 :P.

Ik geloof niet dat ze het nodig hebben; het is gewoon beleid. Ontbrekende of beschadigde onderdelen van recent gekochte spellen worden gratis opgestuurd. Ontbrekende onderdelen van oudere spellen koop je voor € 0,50 per onderdeel.

Dit beleid vind ik niet heel vreemd; anders zijn ze 10 jaar na uitgave van een spel nog bezig met het versturen van gratis onderdelen naar mensen die onderdelen zelf kwijtraken, er niet zuinig mee omgaan of een spel goedkoop van een rommelmarkt of kringloop halen. Vandaar dat het afhankelijk is van de uitgavedatum van het spel. Voor Elfenland en Leeuwenhart heb ik missende onderdelen bij gekocht (kwam uit een Kringloop winkel dus dan loop ik dat risico op missende onderdelen nou eenmaal en daarvoor betalen vind ik dan ook geen probleem; waarom zou de uitgever daarvoor moeten opdraaien?). Marco Polo kocht ik nieuw en kwam met een beschadigd kaartje en een volledig gescheurde inlay; dat kreeg ik uiteraard kosteloos opgestuurd :).


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Klantenservice 999
BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2015, 14:21 
Grote Dienaar

Berichten: 116
In de afgelopen jaren twee keer een spel gekocht met ontbrekende onderdelen van 999 games.
Waren overigens oudere spellen en inderdaad toch de onderdelen kunnen krijgen.
Wel tegen betaling maar dit vind ik geen probleem.
Persoonlijk vind ik het geen geld om je spel voor twee euro weer compleet te krijgen.
Dat er een aanbieding bij action ligt is toeval. Had twee maanden eerder of later gekomen bij de Action en dan had deze er niet gelegen.
Al met al liggen de onderdelen voor 2 euro op je mat en voor 4 euro extra moet je naar de action rijden (kost geld) en vervolgens deze winkel verlaten met 1 spel.....mij lukt dat niet!

Mariska


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Klantenservice 999
BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2015, 14:27 
Fabrieksmanager
Avatar gebruiker

Berichten: 858
Woonplaats: Rotterdam
Ik vind niet dat je moet betalen voor ontbrekende of beschadigde onderdelen wanneer het spel nieuw uit de seal/winkel komt. Je hebt tenslotte al betaald voor een volledig en nieuw spel.

Heb je het spel al jaren en is er iets kwijt geraakt en beschadigd na jaren gespeeld te zijn, dan is het heel erg tof als een uitgever het gratis vervangt, maar ook wel begrijpelijk als daar een kleine vergoeding tegenover staat (bijv. verzendkosten).

_________________
"I am a tattooed sexy dancing monkey"


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Klantenservice 999
BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2015, 14:59 
Completionist
Avatar gebruiker

Berichten: 2217
Woonplaats: Den Haag
Ik geloof te veel in leggen van waardevolle relaties met je doelgroep en niet in transactionele relaties. Het is net als een avondje de kroeg in met vrienden; reken je tot op de Euro uit wie wat gedronken heeft of geef je een rondje en investeer je in je relatie.

Ik ken mensen uit beide kampen; zo zal het ook met uitgevers zijn. Dank voor jullie reacties in ieder geval!!!

_________________
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Klantenservice 999
BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2015, 16:01 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4023
mazinho schreef:
Het is net als een avondje de kroeg in met vrienden; reken je tot op de Euro uit wie wat gedronken heeft of geef je een rondje en investeer je in je relatie.


En na een etentje hebben dan de mensen die het hardst roepen "we delen de kosten" twee keer extra drinken genomen en ijs op... Daar trap ik dus niet meer in; iedereen houdt gewoon bij (en betaalt) wat hij of zij neemt tegenwoordig. Je zou delen inderdaad kunnen zien als investeren in relaties maar je hebt er altijd van die mensen tussen zitten zoals ik hier beschrijf :P. Natuurlijk kan je ook besluiten helemaal geen tijd en energie meer in zulke mensen te steken :lol:.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Klantenservice 999
BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2015, 16:34 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 657
Woonplaats: Joure
Ik had missende onderdelen bij het toen recent uitgekomen Concordia en die kreeg ik gratis opgestuurd. Voor een oud spel zou ik het al fijn vinden als ze het spel weer compleet zou zijn, en waarschijnlijk zou ik zelf even ophalen bij 999 games, ik rij er elke dag langs :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
17 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Uitgevers  
 Feed - Onderwerp - Klantenservice 999  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Tags

999 Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®