Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




24 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2016, 08:55 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 10
maartend schreef:
heya.

Heb poosje geleden Big Book of Madness gekocht. Bleek V1 te zijn, daar zitten wat foueten in.
Contact gezocht IELLO USA voor wat vervangkaarten. Snel opgepikt daar, maar ze verwezen me door naar IELOO France, die doen nl. de europese distributie ed. Gedaan, vraag neergelegd en vervolgens nooit wat gehoord. Zowel via hub eigen emal adres als via USA contact proberen te zoeken, maar ze antwoorden ook niet op de mail vanuit IELLO USA.

Weet iemand hoe ik dat nu het beste kan oplossen?



Als je die in de Benelux in het Engels of Nederlands hebt gekocht, moet je bij Bergsala zijn. Zij verdelen deze en zorgen dan ook (normaal gezien) voor de rest. :geek:

Wij verdelen voor het moment enkel IELLO in het Frans (en "enkele" titels in het Nl).

Confusing! I know :crazy:

_________________
Keeping the inner geek alive.


Laatst bijgewerkt door Claudia_Asmodee op vr 23 sep 2016, 09:00, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2016, 08:58 
Uitgever
Avatar gebruiker

Berichten: 10
BaSL schreef:
olavf schreef:
BaSL schreef:
Asmodee verdeelt Iello en is over het algemeen beter bereikbaar.
Nou, daar heb ik nooit wat van gemerkt. Asmodee staat ook niet bekend om zijn (snelle/adequate) service.

Even terug gezocht: inderdaad. Via mail was de respons nul. Via facebook ging het zeer snel en netjes. https://www.facebook.com/asmodeeBEnl/



Thanks, ik doe mijn best! :geek:

_________________
Keeping the inner geek alive.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2016, 09:13 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
Heee, hallo.....

Vraag gaat niet over 999. Mogelijk topic openen ; Wat vinden we van de klantenservices? :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2016, 10:03 
Zwarte Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 4025
mazinho schreef:
maxitaxi777 schreef:
mazinho schreef:
Ze sturen me alles op wat ik aan ze vraag zonder enige kosten. Kan 999 een puntje aan zuigen.


Ik heb met 999 nog nooit problemen gehad hoor. Wat heb jij dan niet (gratis) opgestuurd gekregen van ze?


Elk onderdeeltje rekent 999 door net als de verzendkosten. Dat doet Asmodee heel anders. Bij 999 koop je vervangingsonderdelen, van Asmodee krijg je ze dat is het verschil.


Sent from my iPad using Tapatalk

Bij een nieuw gekocht spel krijg je ze ook van 999 gewoon hoor. Bij een tweedehands gekocht spel betaal je idd, maar vind je dat zo gek? Ze kunnen toch niet tot in de oneindigheid voor elk uitgebracht spel reserveonderdelen blijven sturen omdat mensen ze kwijtraken? Dat Asmodee dit wel zou doen, is een pluspunt voor hen, maar geen minpunt voor 999 wat mij betreft. Laat Asmodee overigens eerst maar eens reageren, dan praten we verder :lol:.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 23 sep 2016, 11:05 
El Capitan
Avatar gebruiker

Berichten: 1495
Woonplaats: Beverwijk
maxitaxi777 schreef:
mazinho schreef:
maxitaxi777 schreef:
mazinho schreef:
Ze sturen me alles op wat ik aan ze vraag zonder enige kosten. Kan 999 een puntje aan zuigen.


Ik heb met 999 nog nooit problemen gehad hoor. Wat heb jij dan niet (gratis) opgestuurd gekregen van ze?


Elk onderdeeltje rekent 999 door net als de verzendkosten. Dat doet Asmodee heel anders. Bij 999 koop je vervangingsonderdelen, van Asmodee krijg je ze dat is het verschil.


Sent from my iPad using Tapatalk

Bij een nieuw gekocht spel krijg je ze ook van 999 gewoon hoor. Bij een tweedehands gekocht spel betaal je idd, maar vind je dat zo gek? Ze kunnen toch niet tot in de oneindigheid voor elk uitgebracht spel reserveonderdelen blijven sturen omdat mensen ze kwijtraken? Dat Asmodee dit wel zou doen, is een pluspunt voor hen, maar geen minpunt voor 999 wat mij betreft. Laat Asmodee overigens eerst maar eens reageren, dan praten we verder :lol:.
+1


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 24 sep 2016, 09:19 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
Kreeg dit van IELLO USA.

I apologize for this extreme delay. I've reached out to IELLO France again and included the CEO in the chain to make sure this gets taken care of.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 07 okt 2016, 11:04 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
Hoppa. IELLO France zetten een post op FB over Spiel. Ik daaronder een reaxie (niet al te vriendelijk), binnen 10 minuten opgelost.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 07 okt 2016, 11:25 
Standaard moderator
Avatar gebruiker

Berichten: 2754
Woonplaats: Utrecht
Heb je dan onder je niet zo vriendelijke reactie alsnog gewijzigd of gereageerd dat het nu wel in 10 minuten en naar tevredenheid is opgelost? Wel zo netjes.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

_________________
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez

Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 07 okt 2016, 11:34 
Critico

Berichten: 2165
Woonplaats: Zaamslag
JeVo schreef:
Heb je dan onder je niet zo vriendelijke reactie alsnog gewijzigd of gereageerd dat het nu wel in 10 minuten en naar tevredenheid is opgelost? Wel zo netjes.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Daaronder heb ik ze netjes bedankt. Maar idd eerst afgefikt.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
24 berichten | Pagina 2 van 2 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Uitgevers  
 Feed - Onderwerp - Eindelijk contact met IELLO France  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®