Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





18 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: He's back !!!!!
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 11:18 
Avatar gebruiker

Berichten: 909
Woonplaats: Lille - BE
Voor al wie van grave filmpjes en bordspellen houdt, is er nu fantastisch nieuws.
Ik post gewoon even het filmpje, dat zegt meer dan mijn woorden :

http://www.youtube.com/watch?v=rHj35arz3FA&feature=g-all-u


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: He's back !!!!!
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 11:31 
10. Formula Dé (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 483
Woonplaats: Belsele, BE
Drama-kid. :D


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: He's back !!!!!
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 11:54 
4. Takenoko (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 554
Woonplaats: Bredene
Leuk om te horen. Zijn filmpjes waren voor mij de betere Engelstalige filmpjes.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: He's back !!!!!
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 11:58 
Munchkin
Avatar gebruiker

Berichten: 1677
Woonplaats: Delft
Cool, ik vond zijn filmpjes altijd zo goed in elkaar gezet! Ook altijd mooi qua de muziek die hij eronder zet.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: He's back !!!!!
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 12:36 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
hmm eigenlijk zegt het filmpje minder dan ik had gehoopt.

Waar is ie geweest? waarom zo een aankondiging van een aankondiging? :D

De viezerik!? ons gewoon in de steek laten en dan met zo een filmpje ons valse hoop geven.

Joew.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: He's back !!!!!
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 14:20 
Avatar gebruiker

Berichten: 909
Woonplaats: Lille - BE
Ik meen me te herinneren dat er één of andere kwiet (ik dacht een jaloerse uitgever) had aangeklaagd dat hij beelden gebruikte van de spellen of zoiets. Hij had er in ieder geval genoeg van en wilde geen proces aan z'n been. 't Zal zoiets typisch amerikaans geweest zijn denk ik. Ik ben in ieder geval blij dat hij terug is en de uitgeverijen zeker en vast ... één review van Drakkenstrike en de verkoop gaat sowieso de hoogte in volgens mij. De manier waarop hij z'n filmpjes professioneel in elkaar steekt, spreekt tot de verbeelding.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: He's back !!!!!
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 14:59 
Condottiërre
Avatar gebruiker

Berichten: 944
Woonplaats: Tielt
Ik ben in ieder geval ook blij dat hij terug is. Bij een spel dat ik nader wil bekijken ga ik altijd op zoek naar zijn bijdrage en/of de bijdrage van Tom Vassel.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: He's back !!!!!
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 18:07 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
Komt op mij vooral over als een opgeblazen ego.

Ik ben overigens niet bekend met zijn eerdere werk. Ik ben geen grote volger van videorecensies.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: He's back !!!!!
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 18:45 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
Erwin schreef:
Komt op mij vooral over als een opgeblazen ego.

Ik ben overigens niet bekend met zijn eerdere werk. Ik ben geen grote volger van videorecensies.


Erwin, komaan videorecensies zijn de toekomst lezen is zo 2010 ;) :P haha. Ik denk dat Jeremy (aka drakkenstrike) vooral van bombastische films houdt. Op het nasale geluid van zijn stem na zijn zijn filmpjes altijd wel toppie hoor.

Meeste video recensies van bordspellen komen altijd zo knullig over!? Ik vind dat deze knaap het geheel naar een hoger niveau tilt.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: He's back !!!!!
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 19:54 
www.decktet.com
Avatar gebruiker

Berichten: 1490
Woonplaats: Soesterberg
16 Feet Pauly schreef:
Op het nasale geluid van zijn stem na zijn zijn filmpjes altijd wel toppie hoor.

Gewoon op 0.8x speed luisteren :thumbup:



(nee, dat doe ik niet echt...)

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: He's back !!!!!
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 20:37 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
16 Feet Pauly schreef:
...........Op het nasale geluid van zijn stem na zijn zijn filmpjes altijd wel toppie hoor.

Meeste video recensies van bordspellen komen altijd zo knullig over!? Ik vind dat deze knaap het geheel naar een hoger niveau tilt.


Ik ben een nieuwsgierige ouwe zak, wilde de 'kleine' Rotterdamse knul een plezier doen en ben eens gaan zitten voor zo'n videootje. Ik ben na een paar minuten afgeknapt op zijn vreselijke stemgeluid. Da's voor mij niet vol te houden.

Zijn dit eigenlijk wel reviews? Deed me eerder denken aan een promotie van spelmateriaal. Of ben ik te vroeg afgehaakt?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: He's back !!!!!
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 20:56 
4. Claustrophobia (2009)
Avatar gebruiker

Berichten: 916
Woonplaats: Heemskerk
Ik begrijp je punt: hij recenseert eigenlijk alleen spellen die hij goed vindt... Dat lijkt al gauw op promotie.
DAT was ook waarom een uitgever zijn filmpjes op hun site begon te zetten zonder hem daarvan op de hoogte te brengen: daar werd hij best pissig om en toen gingen zij volgens mij juist dreigen om hem aan te klagen voor copyright infringement.... :(

Erwin schreef:
16 Feet Pauly schreef:
...........Op het nasale geluid van zijn stem na zijn zijn filmpjes altijd wel toppie hoor.

Meeste video recensies van bordspellen komen altijd zo knullig over!? Ik vind dat deze knaap het geheel naar een hoger niveau tilt.


Ik ben een nieuwsgierige ouwe zak, wilde de 'kleine' Rotterdamse knul een plezier doen en ben eens gaan zitten voor zo'n videootje. Ik ben na een paar minuten afgeknapt op zijn vreselijke stemgeluid. Da's voor mij niet vol te houden.

Zijn dit eigenlijk wel reviews? Deed me eerder denken aan een promotie van spelmateriaal. Of ben ik te vroeg afgehaakt?

_________________
This is what happens when you find a stranger in the Alps!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: He's back !!!!!
BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012, 23:38 
Munchkin
Avatar gebruiker

Berichten: 1677
Woonplaats: Delft
Ik vind vooral de muziek bij het spel "Letters from whitechapel" geniaal in elkaar gezet, en nee hij gaat ook nog wel wat uitleggen over de spellen, maar niet zo fijn als bv tom Vasel van Thedicetower dat doet.

Ik zoek altijd eerst op thedicetower en aangezien Jeremy al even geen filmpjes had gemaakt heb ik al lang niet meer op hem gezocht :P

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: He's back !!!!!
BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2012, 00:07 
Avatar gebruiker

Berichten: 909
Woonplaats: Lille - BE
Natuurlijk is dit pure promotie. Onze hobby wordt wel eens verweten dat het voor kinderen is, dat het niet cool is zoals videogames dat blijkbaar wel zijn. Deze filmpjes zijn een geschenk voor onze hobby.

Mijn persoonlijke favoriet is die van Luna, ter ere van Jack vasel.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: He's back !!!!!
BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2012, 05:33 
3. Ghost Stories (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 483
Woonplaats: Belsele, BE
De video-reviews van Drakkenstrike aka Jeremy Salinas zijn m.i. kwalitatief (bij de) beste wat er op BGG te vinden is. Maar het verbaast me wel hoeveel keer hij, Tom Vasel (of The Dice Tower in het algemeen) en Lance the UndeadViking meer geliked worden dan anderen. Persoonlijk vind ik die van Board to Death TV perfect. Zij slagen er immers in om vrij beknopt een goeie evaluatie te maken rijk aan illustrerend beeldmateriaal. De videos van Salinas en zeker UndeadViking zijn me vaak te lang. Die van Vasel zijn eveneens iets beknopter, maar minder illustratief en me iets te veel reclame. Marnaudo z'n video's spreken me ook vaak aan, maar die z'n stem is pas écht nasaal ! :D

Hoe dan ook is wat mij betreft elke video-review in welke stijl dan ook een verrijking voor onze hobby. Want het kan anderen helpen net wel of niet over de streep te trekken wat een bepaald spel betreft.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
18 berichten | Pagina 1 van 2 | Ga naar pagina: 1, 2  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Videoreviews en speluitleg  
 Feed - Onderwerp - He's back !!!!!  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®