Het Ludieke Gezelschap: aflevering 5 - Patchwork

Goede en informatieve informatie gezien op een andere site? Plaats hier een link en discussieer!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
HetLudiekeGezelschap
Matroos
Persoonlijke Ondertitel: Podcast
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Het Ludieke Gezelschap: aflevering 5 - Patchwork

Bericht door HetLudiekeGezelschap »

Link: Aflevering 5: Patchwork

In deze extra gevulde aflevering spreken we met Wilfred Meyboom van spellenvereniging Roll The Dice, we vergelijken elkaars aankoopgedrag, nemen een groot aantal nieuwe en oude spellen door en vertelt Michiel hoe hij getuige was van een onverwachte dood van een priester.

00:00 Intro / 00:51 Welkom / 01:35 Deze maand gespeeld: Yōkaï no Mori, Zany Penguins, Red Seven, Sherlock Holmes - Consulting Detective, Mottainai / 28:58 Onder het stof: Flick 'em Up!, Bang! en PitchCar / 32:07 Interview: Wilfred Meyboom van Roll The Dice / 50:35 Onder de loupe: Patchwork / 60:06 Michiel, zijn buurman en Crokinole / 63:45 Een vraag voor allemaal: Hoe besluit je een spel aan te schaffen? / 100:35 Spellennieuws: Brugge, The Castles of Burgundy - The Card Game, Ik wil koekjes! (Me want Cookies), Revenge of the Dictators, Vanuatu, Mysterium, Mask of Anubis / 110:20 Een Klacht: Out of Print / 112:45 Afsluiting / 113:11 Ingelast bericht / 113:29 Outro

Meer details op onze Facebook pagina

Reageren? Mail ons op hetludiekegezelschap@gmail.com

De podcast is ook te vinden via iTunes, TuneIn en Stitcher.

Labels:
Sann7bergen
Grote Dienaar
Contacteer:

Re: Het Ludieke Gezelschap: aflevering 5 - Patchwork

Bericht door Sann7bergen »

Vandaag voor het eerst tijd gehad om naar jullie podcast te luisteren. Ik moet zeggen, het luistert fijn weg. Erg leuk initiatief om een Nederlandse podcast te maken voor onze fantastische hobby. Ik ben benieuwd naar de komende podcasts (ik heb er nog een paar te gaan) ;)
HetLudiekeGezelschap
Matroos
Persoonlijke Ondertitel: Podcast

Bericht door HetLudiekeGezelschap »

Sann7bergen schreef:Vandaag voor het eerst tijd gehad om naar jullie podcast te luisteren. Ik moet zeggen, het luistert fijn weg. Erg leuk initiatief om een Nederlandse podcast te maken voor onze fantastische hobby. Ik ben benieuwd naar de komende podcasts (ik heb er nog een paar te gaan) ;)
Bedankt voor de reactie.
Fijn dat wat we doen in de smaak valt.
We hebben naar ons idee een paar stappen voorwaarts gemaakt betreffende het geluid. Vrijwel elke opname hadden we qua apparatuur een andere opstelling.
Nogmaals bedankt voor de reactie!
warjan
Garnaal
Persoonlijke Ondertitel: game on!
Contacteer:

Bericht door warjan »

Ben nu de 2e aflevering aan het luisteren. Leuk! Mede door de gezellige sfeer en doordat de vaart er voldoende in blijft.

:thumbup:
arjanvanhouwelingen.com
Plaats reactie