http://detafelplakt.skynetblogs.be/arch ... 80802.html
Het loopt blijkbaar als een trein? Heb je meer info hierover? Werk je hier zelf aan mee?
Ik heb mijn zoon al ingeschreven en hij kijkt er erg naar uit!
De Tafel Plakt! - Topvakakantie 'Ontwerp je eigen spel'
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Kire
- Munchkin
- Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Gebruiker 3696
Re: De Tafel Plakt!
De topicstarter van dit topic heeft het idee bij Top Vakantie gelanceerd en is ook een van de trekkers van het project. Misschien kom je bij hem meer te weten.
-
Gunther
- Veenboer
Ik organiseer al jaren voor Sporta vakantiekampen met gezelschapsspellen (2 keer 1 week in de zomervakantie). Fantasy Gaming om precies te zijn: we spelen een hele week spellen, afgewisseld met boogschieten, een sessie Lasershooting, rollenspellen en dit jaar ook LARP normaal gezien.
Bij ons trekt dit gemiddeld 20-25 deelnemers tussen 14-18 jaar. Wat daarbij vooral opvalt is dat er heel veel terugkomers bij zijn, ik heb al jaren een kern van dezelfde (vooral) jongens aangevuld met wat nieuwelingen.
Dus het werkt wel en trekt wel volk. Ik hoop dat bovenstaand initiatief minstens evenveel succes mag kennen, wie weet ontdekt men er nog Belgisch ontwerptalent! Super initiatief, want we werken aan de medespelers van morgen.
Bij ons trekt dit gemiddeld 20-25 deelnemers tussen 14-18 jaar. Wat daarbij vooral opvalt is dat er heel veel terugkomers bij zijn, ik heb al jaren een kern van dezelfde (vooral) jongens aangevuld met wat nieuwelingen.
Dus het werkt wel en trekt wel volk. Ik hoop dat bovenstaand initiatief minstens evenveel succes mag kennen, wie weet ontdekt men er nog Belgisch ontwerptalent! Super initiatief, want we werken aan de medespelers van morgen.
-
Kire
- Munchkin
- Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik vrees van niet. Het was zijn enige topic tot nu. Ik denk niet dat het een vaste bezoeker is.Filosoof schreef:De topicstarter van dit topic heeft het idee bij Top Vakantie gelanceerd en is ook een van de trekkers van het project. Misschien kom je bij hem meer te weten.
Dominique, weet jij meer?
-
Gebruiker 3696
De Tafel Plakt!
Bert zit momenteel op Erasmus en is waarschijnlijk nogal druk met zich te settelen. Ik mail hem met de vraag om hier wat te posten.