De Tafel Plakt! - Topvakakantie 'Ontwerp je eigen spel'

Goede en informatieve informatie gezien op een andere site? Plaats hier een link en discussieer!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Kire
Munchkin
Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

De Tafel Plakt! - Topvakakantie 'Ontwerp je eigen spel'

Bericht door Kire »

http://detafelplakt.skynetblogs.be/arch ... 80802.html

Het loopt blijkbaar als een trein? Heb je meer info hierover? Werk je hier zelf aan mee?

Ik heb mijn zoon al ingeschreven en hij kijkt er erg naar uit!

Labels:
Gebruiker 3696

Re: De Tafel Plakt!

Bericht door Gebruiker 3696 »

De topicstarter van dit topic heeft het idee bij Top Vakantie gelanceerd en is ook een van de trekkers van het project. Misschien kom je bij hem meer te weten.
Gunther
Veenboer

Bericht door Gunther »

Ik organiseer al jaren voor Sporta vakantiekampen met gezelschapsspellen (2 keer 1 week in de zomervakantie). Fantasy Gaming om precies te zijn: we spelen een hele week spellen, afgewisseld met boogschieten, een sessie Lasershooting, rollenspellen en dit jaar ook LARP normaal gezien.

Bij ons trekt dit gemiddeld 20-25 deelnemers tussen 14-18 jaar. Wat daarbij vooral opvalt is dat er heel veel terugkomers bij zijn, ik heb al jaren een kern van dezelfde (vooral) jongens aangevuld met wat nieuwelingen.

Dus het werkt wel en trekt wel volk. Ik hoop dat bovenstaand initiatief minstens evenveel succes mag kennen, wie weet ontdekt men er nog Belgisch ontwerptalent! Super initiatief, want we werken aan de medespelers van morgen.
Kire
Munchkin
Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Kire »

Filosoof schreef:De topicstarter van dit topic heeft het idee bij Top Vakantie gelanceerd en is ook een van de trekkers van het project. Misschien kom je bij hem meer te weten.
Ik vrees van niet. Het was zijn enige topic tot nu. Ik denk niet dat het een vaste bezoeker is.

Dominique, weet jij meer?
Gebruiker 3696

De Tafel Plakt!

Bericht door Gebruiker 3696 »

Bert zit momenteel op Erasmus en is waarschijnlijk nogal druk met zich te settelen. Ik mail hem met de vraag om hier wat te posten.