As a Board Gamer - Top 15 Spiel 2017 Spellen

Goede en informatieve informatie gezien op een andere site? Plaats hier een link en discussieer!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
rvlieshout
Geheim Genootschap

As a Board Gamer - Top 15 Spiel 2017 Spellen

Bericht door rvlieshout »

Oktober is aangebroken en ik kijk enorm uit naar het einde van de maand. Lekker door de hallen van de Messe struinen, spelletje spelen, spelletje kopen.

Hier is mijn top 15 Spiel 2017 spellen!!

http://www.asaboardgamer.com/nl/overig/ ... 7-spellen/

Afbeelding

REIS JE EIND OKTOBER OOK AF NAAR ESSEN? WAT ZIJN VOOR JOU DE SPELLEN WAAR JE ENORM NAAR UITKIJKT?
Laatst gewijzigd door rvlieshout op wo 18 okt 2017, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Labels:
vrieskist
Hazelnoot Ridder

Re: As a Board Gamer - Top 15 Spiel 2017 Spellen

Bericht door vrieskist »

Leuke lijst! Transatlantic lijkt mij ook interessant, maar ik ga wel even goed kijken of het niet teveel op Concordia lijkt. Noria ziet er op het eerste gezicht interessant uit. Doet me door dat wiel wat denken aan Tzolk'in. Ik hoop dat het spel zo goed is als het grafische werk op de doos :D

Daarnaast ga ik op zoek naar wat lichter werk, Majesty: For the Realm, The Castles of Burgundy: The Dice Game, Fast Forward: FLEE.

Door jouw lijstje heb ik Heaven & Ale weer opnieuw op de lijst gezet om eens te gaan bekijken. Leuke actie selectie met tile-placement kom je niet zo vaak tegen. En het thema bier brouwen verdient ook nog wel een leuk spel.
Afbeelding
Plaats reactie