Bordspelmania DUO-competitie - halvefinale I
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Bordspelmania DUO-competitie - halvefinale I
Bordspelmania DUO-competitie - halvefinale - I
We naderen de ontknoping van de Bordspelmania DUO-competitie. De laatste vier spellen treden aan in de halvefinales van de Bordspelmania DUO-competitie. Tot uiterlijk dinsdagochtend 29/3 7:15 kan je je stem uitbrengen. Per duel stem je één spel naar de finale. Je kan je uitgebrachte stem niet meer wijzigen.
Stem én beslis mee welk spel kans maakt om uiteindelijk de Bordspelmania DUO-competitie te winnen. We rekenen erop dat je ENKEL stemt in de halvefinales waarin je BEIDE spellen al gespeeld hebt.
Deelnemers aan de stemrondes maken kans op een spel voor twee. Met dank aan White Goblin Games, Asmodee en 999 Games zijn er drie spellen te verloten onder de deelnemers!
Voor meer informatie over de Bordspelmania DUO-competitie én hoe je kans maakt om een spel te winnen: klik hier.
Heb je beide spellen (en de andere spellen uit deze Borspelmania DUO-competitie) al gewaardeerd in onze spellendatabase? Indien niet, klik door naar onze BSM-spellendatabase en geef ieder spel een waardering, al dan niet met extra commentaar. Gebruik de zoekfunctie rechtsbovenaan om de spellen snel te zoeken.
We naderen de ontknoping van de Bordspelmania DUO-competitie. De laatste vier spellen treden aan in de halvefinales van de Bordspelmania DUO-competitie. Tot uiterlijk dinsdagochtend 29/3 7:15 kan je je stem uitbrengen. Per duel stem je één spel naar de finale. Je kan je uitgebrachte stem niet meer wijzigen.
Stem én beslis mee welk spel kans maakt om uiteindelijk de Bordspelmania DUO-competitie te winnen. We rekenen erop dat je ENKEL stemt in de halvefinales waarin je BEIDE spellen al gespeeld hebt.
Deelnemers aan de stemrondes maken kans op een spel voor twee. Met dank aan White Goblin Games, Asmodee en 999 Games zijn er drie spellen te verloten onder de deelnemers!
Voor meer informatie over de Bordspelmania DUO-competitie én hoe je kans maakt om een spel te winnen: klik hier.
Heb je beide spellen (en de andere spellen uit deze Borspelmania DUO-competitie) al gewaardeerd in onze spellendatabase? Indien niet, klik door naar onze BSM-spellendatabase en geef ieder spel een waardering, al dan niet met extra commentaar. Gebruik de zoekfunctie rechtsbovenaan om de spellen snel te zoeken.
Labels:
- Kire
- Munchkin
- Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
Re: Bordspelmania DUO-competitie - halvefinale I
7 Wonders Duel heeft mijn stem gekregen. Topspel en zeker nu het op BGA beschikbaar is, heel wat gespeeld het voorbije jaar.
- Lucky Jack
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
Dit is mijn lastigste keuze uit de hele DUO competitie. Ik hou van 7 Wonders Duel; de variatie in de kaartjes en de constante strijd op 3 verschillende fronten. Het is echt een duel.
Patchwork oogt simpel, maar er komt meer tactiek bij kijken dan je denkt. Dit is is ook echt een fijn spel om samen met je partner/ kinderen te spelen.
Om dit laatste kies ik dan ook voor Patchwork; die komt op het moment gewoon sneller op tafel.
Patchwork oogt simpel, maar er komt meer tactiek bij kijken dan je denkt. Dit is is ook echt een fijn spel om samen met je partner/ kinderen te spelen.
Om dit laatste kies ik dan ook voor Patchwork; die komt op het moment gewoon sneller op tafel.
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zonder twijfel 7 Wonders Duel! Niet omdat ik Patchwork niet leuk vind, maar omdat 7 Wonders Duel gewoon mijn favoriete 2 spelerspel is, misschien überhaupt wel mijn favoriete spel.
-
lordyazos
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Yannick
-
aicirtap
- Critico
- Contacteer:
Zonder twijfel patchwork. Ik vind 7 wonders wel aardig, maar leg liever patchwork op tafel
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
Joel22
- Stamhoofd
Ik heb Patchwork gestemd! Ik vind zowel het puzzelen als het economisch systeem met de knopen en tijd erg goed!
-
SvAtje
- Standaard moderator
Patchwork vanwege de eenvoud. Sorry 7 Wonders Duel. Je bent de beste 2e...
- Jerome
- Gouverneur
Patchwork.
7WD niks aan.
7WD niks aan.
-
DomusCasa
- Website beheerder
7 Wonders Duel vind ik een van de beste tweespelerspellen die ik heb, dus die verdient ook in dit geval mijn stem.
- Pura Vida
- Kardinaal
Ik vind beide spellen op hun eigen manier even leuk en dit had een finale mogen zijn, dus dan komen secundaire redenen boven. Bij Patchwork gooi je het doosje leeg en je kunt beginnen. En na afloop veeg je alles er weer in. Ik vind dat eigenlijk fantastisch. Patchwork dus.
-
helena
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: kooiker
Bijna onmogelijke keus, maar als het dan toch echt moet ga ik voor Patchwork. Eigenlijk om dezelfde redenen als voorgaande spreker: snel op tafel, en snel weer weg, en altijd leuk 
- xanthie
- Garnaal
Moeilijke keuze met lichte voorkeur voor Patchwork
- bionicman
- Hazelnoot Ridder
Geen beter tweespelerspel dan 7 Wonders Duel. Patchwork is zeer goed gemaakt, maar de spanning en genialiteit van 7 Wonders Duel heeft mijn voorkeur!
- Arjen T.
- Veenboer
Voor mij is het Patchwork geworden. Met de "grote" 7 wonders in de kast heb ik de behoefte nog niet gehad Duel te spelen. Gelukkig is er wel een grote fanbase voor.
We've got a winner!