Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In het tijdsbestek van slechts 4 maanden tijd speelde ik 25 spelletjes Robinson Crusoe: Adventures on the Cursed Island. Het spel werd dan ook in rap tempo een van mijn favoriete spellen aller tijden. Hoe? Dat lees je op mijn blog
Veel leesplezier, en ik sta open voor opbouwende kritiek zowel op het spel als op mijn schrijfsels. Ik hoor graag van je!
In het tijdsbestek van slechts 4 maanden tijd speelde ik 25 spelletjes Robinson Crusoe: Adventures on the Cursed Island. Het spel werd dan ook in rap tempo een van mijn favoriete spellen aller tijden. Hoe? Dat lees je op mijn blog
Veel leesplezier, en ik sta open voor opbouwende kritiek zowel op het spel als op mijn schrijfsels. Ik hoor graag van je!
scythe van plek 1 verdrijven dat is nogal wat! Mooie blogpost Stijn!
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
scythe van plek 1 verdrijven dat is nogal wat! Mooie blogpost Stijn!