Gaia Project Automa Volkbord

Solitaire spellen, solo coöperatief, multiplayer spellen (solo of met automata) en spellen met solo varianten.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
Mobilux
PIONier

Gaia Project Automa Volkbord

Bericht door Mobilux »

Voor de automa van Gaia Project heb ik een 'neutraal' automa-volkbord gemaakt.

De gebouwen en de volkkaart van de automa kun je hierop plaatsen. De dubbelzijdige terravorming-overzichtskaart voor de automa schuif je onder een opening in het bord die net genoeg ruimte laat voor het overzicht van 1 kleur.

Totaal niet noodzakelijk voor het spel, maar wel functioneler (en kleiner) dan wanneer je een 'gewoon' volkbord zou pakken voor de automa.

In het zip-bestand vind je het automa volkbord en een foto van het volkbord in gebruik.
Bijlagen
gaia-automa-volkbord.zip
(2.59 MiB) 444 keer gedownload

Labels:
Pura Vida
Kardinaal

Re: Gaia Project Automa Volkbord

Bericht door Pura Vida »

Ziet er mooi uit! Ik zet de gebouwen altijd gewoon los op tafel naast de automa kaarten en de overzichtskaart. Dat kost nóg minder ruimte.. :)
Afbeelding
roubosga
El Capitan

Bericht door roubosga »

Neem ik mee, bedankt :thumbup:
Afbeelding
Mobilux
PIONier

Bericht door Mobilux »

Pura Vida schreef: Ziet er mooi uit! Ik zet de gebouwen altijd gewoon los op tafel naast de automa kaarten en de overzichtskaart. Dat kost nóg minder ruimte.. :)
Klopt, is alleen wat chaotischer ;)
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

Mobilux schreef:
Pura Vida schreef: Ziet er mooi uit! Ik zet de gebouwen altijd gewoon los op tafel naast de automa kaarten en de overzichtskaart. Dat kost nóg minder ruimte.. :)
Klopt, is alleen wat chaotischer ;)
Dat is zeker :lol: en vooral dat overzichtskaartje slingert bij mij altijd rond. In jouw bordje heeft ie een perfect plekje. Toch een belangrijk kaartje voor al die automa acties.
Probeerde dit draadje trouwens van een tag te voorzien, zodat bezoekers aan de pagina van GP ook dit mooie bordje kunnen zien. Maar taggen kan alleen de OP.
Afbeelding
Plaats reactie