Voor de automa van Gaia Project heb ik een 'neutraal' automa-volkbord gemaakt.
De gebouwen en de volkkaart van de automa kun je hierop plaatsen. De dubbelzijdige terravorming-overzichtskaart voor de automa schuif je onder een opening in het bord die net genoeg ruimte laat voor het overzicht van 1 kleur.
Totaal niet noodzakelijk voor het spel, maar wel functioneler (en kleiner) dan wanneer je een 'gewoon' volkbord zou pakken voor de automa.
In het zip-bestand vind je het automa volkbord en een foto van het volkbord in gebruik.
Gaia Project Automa Volkbord
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Mobilux
- PIONier
Gaia Project Automa Volkbord
- Bijlagen
-
- gaia-automa-volkbord.zip
- (2.59 MiB) 444 keer gedownload
Labels:
- Pura Vida
- Kardinaal
Re: Gaia Project Automa Volkbord
Ziet er mooi uit! Ik zet de gebouwen altijd gewoon los op tafel naast de automa kaarten en de overzichtskaart. Dat kost nóg minder ruimte.. 
- roubosga
- El Capitan
- Mobilux
- PIONier
Klopt, is alleen wat chaotischerPura Vida schreef: Ziet er mooi uit! Ik zet de gebouwen altijd gewoon los op tafel naast de automa kaarten en de overzichtskaart. Dat kost nóg minder ruimte..![]()
- Pura Vida
- Kardinaal
Dat is zekerMobilux schreef:Klopt, is alleen wat chaotischerPura Vida schreef: Ziet er mooi uit! Ik zet de gebouwen altijd gewoon los op tafel naast de automa kaarten en de overzichtskaart. Dat kost nóg minder ruimte..![]()
Probeerde dit draadje trouwens van een tag te voorzien, zodat bezoekers aan de pagina van GP ook dit mooie bordje kunnen zien. Maar taggen kan alleen de OP.