Via Rocks Games kregen we de Nederlandstalige spelregels voor o.a. Famiglia. Daarnaast blijkt er ook een officiële solovariant te bestaan. Deze is nu ook te vinden in onze Kennisbank.
http://www.bordspelmania.eu/artikel/134 ... iglia.html
Famiglia: Solo
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- BaSL
- Team Bordspelmania
- Leto
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Shai-Hulud
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Famiglia: Solo
Aha, dat wordt straks even uittesten
Is in ieder geval een ondergewaardeerd leuk spelletje !
- Robertopellizini
- Genius
Het spel is zeker niet ondergewaardeerd.
De huidige spelregels van het spel leven teveel grote problemen op. Ik speel het spel vaak op yucata.de en ik verlies (en win) dikwijls zonder dat de ander (of ik) ook maar één kans heeft gekregen. Ik vind het spel best leuk en met wat huisregels is dit vast goed te fixen, maar zoals het spel bedoeld is, is het wat mij betreft broken.
Voor meer info, zie http://www.boardgamegeek.com/thread/666 ... enc/page/1
De huidige spelregels van het spel leven teveel grote problemen op. Ik speel het spel vaak op yucata.de en ik verlies (en win) dikwijls zonder dat de ander (of ik) ook maar één kans heeft gekregen. Ik vind het spel best leuk en met wat huisregels is dit vast goed te fixen, maar zoals het spel bedoeld is, is het wat mij betreft broken.
Voor meer info, zie http://www.boardgamegeek.com/thread/666 ... enc/page/1
- Leto
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Shai-Hulud
Hm zoveel had ik het nu ook weer niet gespeeld, ik had nog geen problemen ondervonden, maar blijkbaar zijn huisregels wel nodig...
Een reden waarom ik niet graag bord-/kaartspellen online speel is dat je dan de volgende keer aan tafel zodanig veel ervaring meer hebt dan de andere spelers dat het niet meer leuk voor me is :p Tenzij dan als de andere dat ook doen, wat hier niet het geval is.
Een reden waarom ik niet graag bord-/kaartspellen online speel is dat je dan de volgende keer aan tafel zodanig veel ervaring meer hebt dan de andere spelers dat het niet meer leuk voor me is :p Tenzij dan als de andere dat ook doen, wat hier niet het geval is.
- 16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Contacteer:
Ik heb dit spelletje een aantal keren gespeeld en heb er echt spijt van dat ik het gekocht heb. Iedere keer dat ik het speelde voelde het spel alsof het nog niet af was ofzo. Ach ja volgende keer beter, Friedman poept ze toch wel uit aan de lopende band. Volgende keer gewoon iets voorzichtiger zijn met het kopen van 1 van zijn groene dozen.