Famiglia: Solo

Solitaire spellen, solo coöperatief, multiplayer spellen (solo of met automata) en spellen met solo varianten.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
BaSL
Team Bordspelmania

Famiglia: Solo

Bericht door BaSL »

Via Rocks Games kregen we de Nederlandstalige spelregels voor o.a. Famiglia. Daarnaast blijkt er ook een officiële solovariant te bestaan. Deze is nu ook te vinden in onze Kennisbank.

http://www.bordspelmania.eu/artikel/134 ... iglia.html
Afbeelding

Labels:
Leto
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Shai-Hulud
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Famiglia: Solo

Bericht door Leto »

Aha, dat wordt straks even uittesten :) Is in ieder geval een ondergewaardeerd leuk spelletje !
Afbeelding
Robertopellizini
Genius

Bericht door Robertopellizini »

Het spel is zeker niet ondergewaardeerd.
De huidige spelregels van het spel leven teveel grote problemen op. Ik speel het spel vaak op yucata.de en ik verlies (en win) dikwijls zonder dat de ander (of ik) ook maar één kans heeft gekregen. Ik vind het spel best leuk en met wat huisregels is dit vast goed te fixen, maar zoals het spel bedoeld is, is het wat mij betreft broken.
Voor meer info, zie http://www.boardgamegeek.com/thread/666 ... enc/page/1
Afbeelding
Leto
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Shai-Hulud

Bericht door Leto »

Hm zoveel had ik het nu ook weer niet gespeeld, ik had nog geen problemen ondervonden, maar blijkbaar zijn huisregels wel nodig...
Een reden waarom ik niet graag bord-/kaartspellen online speel is dat je dan de volgende keer aan tafel zodanig veel ervaring meer hebt dan de andere spelers dat het niet meer leuk voor me is :p Tenzij dan als de andere dat ook doen, wat hier niet het geval is.
Afbeelding
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Contacteer:

Bericht door 16 Feet Pauly »

Ik heb dit spelletje een aantal keren gespeeld en heb er echt spijt van dat ik het gekocht heb. Iedere keer dat ik het speelde voelde het spel alsof het nog niet af was ofzo. Ach ja volgende keer beter, Friedman poept ze toch wel uit aan de lopende band. Volgende keer gewoon iets voorzichtiger zijn met het kopen van 1 van zijn groene dozen.
Plaats reactie