Voor Splendor is een AI gemaakt, heb ze uitgeprint maar was benieuwd naar ervaringen.
Hoe is deze bevallen?
Zoniet, wat zou je dan hoe willen veranderen?
Splendor solo
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- kosterix
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: zucht
- MickyS
- Garnaal
Re: Splendor solo
"Rock over London. Rock on Chicago."
- Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Ik hoop dat Marvel Splendor solo speelbaar gaat zijn. Die wil ik wel gaan halen, denk dat de wederhelft dat ook wel leuk vindt na onze run door de Marvel Cinematic Universe.
Recent speelde ik...

- Jerome
- Gouverneur
Maar... dan is het toch geen solo meer?Stijnhoofd schreef: Ik hoop dat Marvel Splendor solo speelbaar gaat zijn. Die wil ik wel gaan halen, denk dat de wederhelft dat ook wel leuk vindt na onze run door de Marvel Cinematic Universe.
- Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Contacteer:
Splendor is niet een spel dat ik puur voor solo zou halen, daarom is het essentieel dat hij multiplayer op tafel komt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Recent speelde ik...

- kosterix
- Burgemeester
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.
- MickyS
- Garnaal
Vanavond 3 potjes gespeeld. Erg aan te raden! Twee keer gewonnen en één keer verloren.
Wat goed uitpakt;
De automata kan je, door het relatief kleine speelveld, goed dwarsbomen. De automata pakt meer kaarten weg dan je kunt kopen. Wat voor goede spanning zorgt. Een spelletje is ook zo gespeeld en op tafel gezet.
Wat niet goed uitpakt;
De reserveer actie. Hier heb je toch echt een tegenstander bij nodig om elkaar goed te dwarsbomen. De automtata doet dit bij uitzondering.
In de pot die ik verloor was het bord vrij droog. Een normale tegenspeler, zou dezelfde gebreken hebben. Wat voor mij de interressantste potten opleveren. Omdat de automata kaarten van het bord koopt zonder hiervoor te hoeven betalen, heeft hij nooit last van boardtexture.
Wat goed uitpakt;
De automata kan je, door het relatief kleine speelveld, goed dwarsbomen. De automata pakt meer kaarten weg dan je kunt kopen. Wat voor goede spanning zorgt. Een spelletje is ook zo gespeeld en op tafel gezet.
Wat niet goed uitpakt;
De reserveer actie. Hier heb je toch echt een tegenstander bij nodig om elkaar goed te dwarsbomen. De automtata doet dit bij uitzondering.
In de pot die ik verloor was het bord vrij droog. Een normale tegenspeler, zou dezelfde gebreken hebben. Wat voor mij de interressantste potten opleveren. Omdat de automata kaarten van het bord koopt zonder hiervoor te hoeven betalen, heeft hij nooit last van boardtexture.
"Rock over London. Rock on Chicago."
-
slaapgraag
- Veenboer
- Persoonlijke Ondertitel: kwam, zag en speelde
Solo-Splendor? Waarom heb ik daar nog nooit naar gezocht of aan gedacht? Dank voor de tip!
Edit: Een paar keer gespeeld tegen AI en geeft echt de splendor-feel, maar ik vind AI aan de sterke kant. Ik sta ondertussen 5-1 achter....
Edit: ervaring baart kunst. Nu sta ik over de laatste 6 potjes 5-1 voor. Binnenkort de 'advanced' maar eens proberen!
Edit: Een paar keer gespeeld tegen AI en geeft echt de splendor-feel, maar ik vind AI aan de sterke kant. Ik sta ondertussen 5-1 achter....
Edit: ervaring baart kunst. Nu sta ik over de laatste 6 potjes 5-1 voor. Binnenkort de 'advanced' maar eens proberen!
- kosterix
- Burgemeester
Maar deze linkMickyS schreef: ma 27 jul 2020, 22:39 Vanavond 3 potjes gespeeld. Erg aan te raden! Twee keer gewonnen en één keer verloren.
https://boardgamegeek.com/thread/116517 ... e-5-nobles
lees ik als een voor mij onleesbare discussie over mitsen en maren,
is hier ooit een propere samenvatting van gemaakt die men eenvoudigweg kan uitprinten?