SPIEL DOCH! 2019 in Duisburg

De Duitse voorjaarsspellenbeurs voor familie- en gelegenheidsspelers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Bordspeler.nl
Nieuwsreporter

SPIEL DOCH! 2019 in Duisburg

Bericht door Bordspeler.nl »

Afbeelding

In het laatste weekend van maart vindt in Duisburg voor de tweede keer de Duitse voorjaarsspellenbeurs SPIEL DOCH! plaats. Dit evenement wordt georganiseerd door Nostheide Verlag, de uitgever van de gerenommeerde spellentijdschriften SPIEL DOCH! en Spielbox. SPIEL DOCH! vindt plaats op een bijzondere locatie, een voormalige staalfabriek in het in de jaren negentig stilgelegde hoogovencomplex ‘Kraftzentrale im Landschaftspark Nord’ in Duisburg.

Op SPIEL DOCH! demonstreren tientallen uitgevers uit binnen- en buitenland hun nieuwe spellen. Er zijn meerdere winkelstands waar je spellen kunt kopen. Er is een vlooienmarkt met tweedehands spellen. Daarnaast zijn er spelauteurs met demonstraties van prototypes. Ten slotte worden er toernooien en andere events georganiseerd.
  • Plaats: Landschaftspark Nord, Kraftzentrale, Emscherstr. 71, 47137 Duisburg
  • Datum: vrijdag 29 t/m zondag 31 maart 2019.
  • Tijden: vrijdag en zaterdag van 10-19 uur, zondag van 10-18 uur.
  • Meer informatie: SPIEL DOCH! website
Origineel bericht op: https://bordspeler.nl/2019/02/01/spiel- ... -duisburg/

Labels:
dirk
Elfenkoning
Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: SPIEL DOCH! 2019 in Duisburg

Bericht door dirk »

Vorig jaar geweest en aangenaam verrast geweest. Leuke toegankelijke beurs met een aantal nieuwigheden en dat op een zeer mooie oude fabriekssite.
Dit jaar ga ik het spijtig genoeg moeten missen door een slecht gepland weekendje Parijs van mijnentwege, gaat me volgend jaar niet meer overkomen :wink:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
The Iced One
Critico
Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: SPIEL DOCH! 2019 in Duisburg

Bericht door The Iced One »

Zou er ook een lijst met gedemonstreerde spellen verschijnen? Vorig jaar was dit niet het geval, maar ik neem aan dat de beurs wat aan bekendheid heeft gewonnen...
Ik zie dat er nu een hal A en B is, waren het vorig jaar ook al twee hallen?
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]