Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"Everdell Glimmergold voegt een paar kaarten toe die op micro niveau wat nieuwe speelervaringen bieden. De esthetische upgrades, zoals munten en bezetfiches, zul je vaker plezier van hebben. Kijkend naar inhoud én naar de prijs, is Glimmergold naar mijn mening alleen de moeite waard voor de Everdell fans die het spel gewoon graag compleet willen hebben (zoals ik)."
Klik op onderstaande afbeelding en check m'n volledige review, foto's van het speelmateriaal én de speluitleg.
Mooie review. Wel had ik nog een vraag. Telt een legendarisch gebouw/boswezen nog wel bij kaart die bijv. unieke/gewone gebouw/boswezens telt? Zelf denk ik niet omdat legendarisch een andere naam betreft.
WTULTC schreef:
Mooie review. Wel had ik nog een vraag. Telt een legendarisch gebouw/boswezen nog wel bij kaart die bijv. unieke/gewone gebouw/boswezens telt? Zelf denk ik niet omdat legendarisch een andere naam betreft.
Thanks WTULTC!
Wat betreft je vraag: Ik deel jouw mening en gedachtegang. Op de Legends kaarten staat 'legendarisch boswezen' of 'legendarisch gebouw' en dus geen 'normaal' of 'uniek' meer. Plus ze leveren, mits goed gebruikt, al leuke voordelen op. Vind het dus heel aannemelijk dat ze hier niet in meetellen.
Hoe werkt 'de sprankelende bron'? Tellen de overwinningspunten mee als deze kaart onder een andere kaart wordt gestopt? Ik vermoed van wel, anders heeft het geen nut om er overwinningspunten op te zetten, maar bij enkele andere kaarten staat er dat een plek in de stad wordt gedeeld met...
Iris_ schreef:
Hoe werkt 'de sprankelende bron'? Tellen de overwinningspunten mee als deze kaart onder een andere kaart wordt gestopt? Ik vermoed van wel, anders heeft het geen nut om er overwinningspunten op te zetten, maar bij enkele andere kaarten staat er dat een plek in de stad wordt gedeeld met...
Excuses voor m'n vertraagde antwoord, Iris. Iets met een druk weekend enzo.
De punten van de Sprankelende Bron tellen gewoon mee aan het einde van het spel!