Spellenwijs.nl: Review van Everdell Glimmergold (WGG)

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Spellenwijs.nl
Party Animal
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Spellenwijs.nl: Review van Everdell Glimmergold (WGG)

Bericht door Spellenwijs.nl »

In het kort:

"Everdell Glimmergold voegt een paar kaarten toe die op micro niveau wat nieuwe speelervaringen bieden. De esthetische upgrades, zoals munten en bezetfiches, zul je vaker plezier van hebben. Kijkend naar inhoud én naar de prijs, is Glimmergold naar mijn mening alleen de moeite waard voor de Everdell fans die het spel gewoon graag compleet willen hebben (zoals ik)."

Klik op onderstaande afbeelding en check m'n volledige review, foto's van het speelmateriaal én de speluitleg.

Afbeelding
Bijlagen
6666.jpg
Bezoek Spellenwijs.nl voor reviews, interviews, tips en meer of volg me op Instagram of Facebook!

Labels:
WTULTC
Elfenkoning

Re: Spellenwijs.nl: Review van Everdell Glimmergold (WGG)

Bericht door WTULTC »

Mooie review. Wel had ik nog een vraag. Telt een legendarisch gebouw/boswezen nog wel bij kaart die bijv. unieke/gewone gebouw/boswezens telt? Zelf denk ik niet omdat legendarisch een andere naam betreft.
Afbeelding
Spellenwijs.nl
Party Animal

WTULTC schreef: Mooie review. Wel had ik nog een vraag. Telt een legendarisch gebouw/boswezen nog wel bij kaart die bijv. unieke/gewone gebouw/boswezens telt? Zelf denk ik niet omdat legendarisch een andere naam betreft.
Thanks WTULTC!

Wat betreft je vraag: Ik deel jouw mening en gedachtegang. Op de Legends kaarten staat 'legendarisch boswezen' of 'legendarisch gebouw' en dus geen 'normaal' of 'uniek' meer. Plus ze leveren, mits goed gebruikt, al leuke voordelen op. Vind het dus heel aannemelijk dat ze hier niet in meetellen.
Bezoek Spellenwijs.nl voor reviews, interviews, tips en meer of volg me op Instagram of Facebook!
Iris_

Bericht door Iris_ »

Fijne review, ben blij met de foto's van het speelmateriaal. Maakt het makkelijker om een keuze te maken.
Iris_

Bericht door Iris_ »

Hoe werkt 'de sprankelende bron'? Tellen de overwinningspunten mee als deze kaart onder een andere kaart wordt gestopt? Ik vermoed van wel, anders heeft het geen nut om er overwinningspunten op te zetten, maar bij enkele andere kaarten staat er dat een plek in de stad wordt gedeeld met...
Spellenwijs.nl
Party Animal

Iris_ schreef: Hoe werkt 'de sprankelende bron'? Tellen de overwinningspunten mee als deze kaart onder een andere kaart wordt gestopt? Ik vermoed van wel, anders heeft het geen nut om er overwinningspunten op te zetten, maar bij enkele andere kaarten staat er dat een plek in de stad wordt gedeeld met...
Excuses voor m'n vertraagde antwoord, Iris. Iets met een druk weekend enzo.

De punten van de Sprankelende Bron tellen gewoon mee aan het einde van het spel!
Iris_

Bericht door Iris_ »

:thumbup: