Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"Ik vind De Zoektocht naar El Dorado: Gevaren & Muisca een goede uitbreiding. Het biedt 6 modules die je naar wens kunt toevoegen én die met simpele regels naadloos op het basisspel aansluiten. Mijn ervaring met het basisspel is dat spelers meestal de kortste (of zo kort mogelijke) route nemen. Dankzij de kleine modules in deze uitbreiding kom je op het speelbord voor meerdere uitdagingen te staan en heb je niet altijd de juiste kaarten. Hierdoor ervaar ik dat spelers vaker andere wegen gaan bewandelen en dat betekent dat spelers zich iets meer verspreiden over het speelbord. Als je dit leuk lijkt óf gewoon graag meer uitdaging wil, dan is Gevaren & Muisca zeker de moeite waard!"
Klik op onderstaande afbeelding en check m'n volledige review, foto's van het speelmateriaal én de speluitleg.
Grappig genoeg vandaag nog (de basis van) El Dorado gespeeld.
Boeiend om nu de review te lezen!
Interessant dat de paden die je neemt toch wat meer variëren door alle nieuwe toevoegingen.
Momenteel heb ik zelf nog geen uitbreidingen aangeschaft, omdat we El Dorado vaak gebruiken als snel uit te leggen spel met weinig poespas.