Spellenwijs.nl: Review van El Dorado Gevaren & Muisca (999)

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
Spellenwijs.nl
Party Animal
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Spellenwijs.nl: Review van El Dorado Gevaren & Muisca (999)

Bericht door Spellenwijs.nl »

In het kort:

"Ik vind De Zoektocht naar El Dorado: Gevaren & Muisca een goede uitbreiding. Het biedt 6 modules die je naar wens kunt toevoegen én die met simpele regels naadloos op het basisspel aansluiten. Mijn ervaring met het basisspel is dat spelers meestal de kortste (of zo kort mogelijke) route nemen. Dankzij de kleine modules in deze uitbreiding kom je op het speelbord voor meerdere uitdagingen te staan en heb je niet altijd de juiste kaarten. Hierdoor ervaar ik dat spelers vaker andere wegen gaan bewandelen en dat betekent dat spelers zich iets meer verspreiden over het speelbord. Als je dit leuk lijkt óf gewoon graag meer uitdaging wil, dan is Gevaren & Muisca zeker de moeite waard!"

Klik op onderstaande afbeelding en check m'n volledige review, foto's van het speelmateriaal én de speluitleg.

Afbeelding
Bijlagen
3424534534666.jpg
Bezoek Spellenwijs.nl voor reviews, interviews, tips en meer of volg me op Instagram of Facebook!

Labels:
Jerome
Gouverneur

Re: Spellenwijs.nl: Review van El Dorado Gevaren & Muisca (9

Bericht door Jerome »

Leuk, als altijd.
Ik heb ‘m al in de kast staan maar nog niet gespeeld.

Terzijde, er zit een copy/paste foutje in je review: “Mijn Helden & Demonen review in het kort?”
Spellenwijs.nl
Party Animal
Contacteer:

Bericht door Spellenwijs.nl »

Jerome schreef: Leuk, als altijd.
Ik heb ‘m al in de kast staan maar nog niet gespeeld.

Terzijde, er zit een copy/paste foutje in je review: “Mijn Helden & Demonen review in het kort?”
Scherp! Thanks, Jerome. Heb 't aangepast :).
Bezoek Spellenwijs.nl voor reviews, interviews, tips en meer of volg me op Instagram of Facebook!
Bert_
Website beheerder

Bericht door Bert_ »

Grappig genoeg vandaag nog (de basis van) El Dorado gespeeld.
Boeiend om nu de review te lezen!

Interessant dat de paden die je neemt toch wat meer variëren door alle nieuwe toevoegingen.
Momenteel heb ik zelf nog geen uitbreidingen aangeschaft, omdat we El Dorado vaak gebruiken als snel uit te leggen spel met weinig poespas.
Plaats reactie