Spellenwijs.nl: Review van Happy Little Dinosaurs (Unstable)

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
Spellenwijs.nl
Party Animal
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Spellenwijs.nl: Review van Happy Little Dinosaurs (Unstable)

Bericht door Spellenwijs.nl »

In het kort:

"Ik vind Happy Little Dinosaurs een leuk spel met partygame-ish karakter. Het schattige artwork zorgt wellicht al voor een glimlach op je gezicht. Het is echter de interactie tussen spelers die écht voor de nodige hilariteit kan zorgen. En ik zeg bewust ‘kan’. Want niet iedereen houdt ervan om andere spelers bewust plat te stampen of geëlimineerd te worden. Maarja, het zijn wel de ingrediënten die Happy Little Dinosaurs grappig maken. Dus ben je liefhebber van bijvoorbeeld Exploding Kittens, Throw Throw Burrito, UNO of Unstable Unicorns? Dan kun je deze vrolijke kleine dino’s ook wel waarderen!"

Klik op onderstaande afbeelding en check m'n volledige review, foto's van het speelmateriaal én de speluitleg.

Afbeelding
Bijlagen
3424324534535.jpg
Bezoek Spellenwijs.nl voor reviews, interviews, tips en meer of volg me op Instagram of Facebook!

Labels:
Renehindriks
Grote Dienaar

Re: Spellenwijs.nl: Review van Happy Little Dinosaurs (Unsta

Bericht door Renehindriks »

Ik herken wat je schrijft, alleen de vergelijking met de andere spellen niet helemaal. Ik vind Exploding kittens, burrito en UNO niks aan, unicorns redelijk en dit vind ik een leuk spel, verreweg het leukst uit bovenstaand rijtje.
Dus laat je vooral niet afschrikken als je net als ik de Exploding Kittens erg vreselijk vindt, deze is echt vele malen leuker! ;)
Plaats reactie