In Pandemic: Rising Tide staat de strijd met het wassende water in ons eigen kikkerlandje centraal. Door het bouwen van kleine en grote projecten ga je er voor zorgen dat ons landje langzaamaan droog valt. En dat valt niet mee, want de zeespiegel stijgt en stormen slaan regelmatig gaten in dijken. En voor je het weet sta je weer tot je knieën in het water te hozen zodat je daarna voor de zoveelste keer de dijk tussen De Hoekse Waard en het Land van Altena op kan gaan bouwen.
Lees verder op: https://www.spellengek.nl/pandemicrisingtide/
Pandemic: Rising Tide
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Dagmar
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
- Amethyst141
- Regenmaker
- Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Pandemic: Rising Tide
Grappig, ik gaf er niks om als Friesland verzoop maar waande me immer veilig in het hooggelegen Eindhoven, waar ik me dan weer wel bekommerde om mijn familie in Limburg
Topspel!
Topspel!
- Pura Vida
- Kardinaal
Leuk stukje weer, Dagmar! En fijn om zo af en toe eens een ouder spel in het spotlicht te zetten.
Friesland geef ik ook sneller op altijd en Limburg en Brabant ook trouwens. Wat mij echt pijn doet is als Walcheren eraan gaat. Dat mag gewoon echt niet.
Friesland geef ik ook sneller op altijd en Limburg en Brabant ook trouwens. Wat mij echt pijn doet is als Walcheren eraan gaat. Dat mag gewoon echt niet.
- Dagmar
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
Dank voor jullie vriendelijke woorden.
De les hier is dat een divers team (qua geboortegrond) voor betere resultaten zorgt
De les hier is dat een divers team (qua geboortegrond) voor betere resultaten zorgt
- rober
- Standaard moderator
Dat lijkt me dan ook een voorwaarde om het spel voortaan te spelen.Dagmar schreef: Dank voor jullie vriendelijke woorden.
De les hier is dat een divers team (qua geboortegrond) voor betere resultaten zorgt![]()

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
All is fair in love, war and Carcassonne

-
helena
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: kooiker
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Leuk stukje over een superleuk spel!