Spellenwijs.nl: Review van Magische Berg (999 Games)

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
Spellenwijs.nl
Party Animal
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Spellenwijs.nl: Review van Magische Berg (999 Games)

Bericht door Spellenwijs.nl »

In het kort:

"Een speelbord dat schuin omhoog staat, fraaie 3D speelfiguren én knikkers die je zo aan je verzameling zou willen toevoegen, maken Magische Berg een speelgoed-achtig bordspel dat veel kinderen zal aanspreken. De eenvoudige spelregels en het coöperatieve spelverloop maken ‘m toegankelijk omdat je het samen kunt doen (en leren). Je hebt ook een variant waarbij je in teams tegen elkaar kunt spelen en die vind ik zelf leuker dan de coöperatieve variant. Je moet wel een rechte ondergrond hebben, want anders rollen de knikkers altijd één kant op. En zelfs al is de ondergrond waterpas, dan moet je nog steeds een beetje geluk hebben met de kant die knikkers oprollen. Maar oké, hierdoor vonden mijn kinderen Magische Berg juist spannend!"

Klik op onderstaande afbeelding en check m'n volledige review, foto's van het speelmateriaal én de speluitleg.

Afbeelding
Bijlagen
24135.jpg
Bezoek Spellenwijs.nl voor reviews, interviews, tips en meer of volg me op Instagram of Facebook!

Labels:
Plaats reactie