Sinds Wingspan zijn uitgevers wakker: nature sells! Het laatste spel dat op de natuur-trein is gestapt is Forest Shuffle. In dit spel ga je een bos aanleggen waarin verschillende soorten bomen en planten groeien en daarnaast allerlei dieren leven. Het spelmateriaal ziet er werkelijk prachtig uit en dat wekt bij mij zeker de spellust op.
Lees verder op: https://www.spellengek.nl/forestshuffle/
Spellengek recenseert: Forest Shuffle
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Dagmar
- Geheim Genootschap
- Contacteer:
- Pura Vida
- Kardinaal
Re: Spellengek recenseert: Forest Shuffle
Leuk om te lezen! Forest Shuffle stond al op onze lijst en we wilden het op SpSp graag proberen maar het enige tafeltje was continu bezet. Dat zei al iets. Nu de zoveelste spellenkenner zo positief over dit spel schrijft, weet ik het helemaal zeker. Veel kaarten + mooi artwork + tableau bouwen + natuur + 45 minuten = raak.
Waarom zijn egels en vlinders zo'n goeie combi, vraag ik me alleen af? Dat ze slakken eten, wurmen, andere insecten, oké, maar vlinders? Of houden ze van dezelfde habitat...
?
Waarom zijn egels en vlinders zo'n goeie combi, vraag ik me alleen af? Dat ze slakken eten, wurmen, andere insecten, oké, maar vlinders? Of houden ze van dezelfde habitat...
- Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Dit is wel een belangrijke kanttekening. De puntentelling duurt bijna net zo lang als het spel zelf!Het enige serieuze minpunt van dit spel is de puntentelling. Doordat iedere soort kaart op een andere manier geteld wordt, ben je wel even bezig met punten tellen en checken of je niets vergeten bent.
Verder is Forest Shuffle de ideale opstap naar het echte werk zonder dramatische telling. Ik bedoel natuurlijk Race for the Galaxy.
- Pura Vida
- Kardinaal
Peter Hein schreef:Dit is wel een belangrijke kanttekening. De puntentelling duurt bijna net zo lang als het spel zelf!Het enige serieuze minpunt van dit spel is de puntentelling. Doordat iedere soort kaart op een andere manier geteld wordt, ben je wel even bezig met punten tellen en checken of je niets vergeten bent.
Verder is Forest Shuffle de ideale opstap naar het echte werk zonder dramatische telling. Ik bedoel natuurlijk Race for the Galaxy.
- Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Zeker. Voor snelle tableaubouwers in een compacte doos is altijd wel een plekje.