El Grande wordt uitgegeven door 999 Games
Onze review en speluitleg vind je hier:
https://spellendreef.be/blog/p/el-grande

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Hallo, bedankt voor je bericht. Je hebt een punt als je zegt dat onze mening niet echt tot uiting komt. We vinden het moeilijk om bijvoorbeeld een spel aan te raden, of een score te geven, aangezien ieder zijn smaak toch wel wat anders is. Als we bijvoorbeeld een eurogame zouden aanraden, is dat niet correct voor iemand die doorgaans houdt van ameritrash (overigens een term die ik niet graag gebruik), of omgekeerd. Onze ervaringen staan in de conclusie en hoe wij het spel ervaarden.Edwin84 schreef: Heb zojuist de review gelezen en ben wel benieuwd naar wat jullie van het spel vonden. De regels, taktiekoverwegingen en het materiaal zijn zeer goed omschreven.
Jullie schrijven: Wat vonden wij van deze klassieker? Hier was ik met name benieuwd naar maar kwam jullie oordeel niet tegen in de review.
Daarom is het ook jou/jullie mening.spellendreef schreef: We vinden het moeilijk om bijvoorbeeld een spel aan te raden, of een score te geven, aangezien ieder zijn smaak toch wel wat anders is. Als we bijvoorbeeld een eurogame zouden aanraden, is dat niet correct voor iemand die doorgaans houdt van ameritrash (overigens een term die ik niet graag gebruik), of omgekeerd.