Spellengek recenseert: Bomb Busters

Spelrecensies op andere sites, blogs en vlogs hier gebundeld voor de BSM-gemeenschap

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
Dagmar
Geheim Genootschap
Contacteer:

Spellengek recenseert: Bomb Busters

Bericht door Dagmar »

Who you gonna call? Bomb Busters! Kijk niet raar op als je deze variant op de de soundtrack van Ghost Busters niet meer uit je hoofd krijgt nadat je Bomb Busters hebt gespeeld. Zoals de titel al verklapt ga je in dit spel alleen geen spoken onschadelijk maken maar bommen. En ik kan al vast verklappen dat het spel net zo moeilijk uit je hoofd te krijgen is als de soundtrack van Ghost Busters. Als je er eenmaal aan begint, ben je verloren.

Lees verder op: https://www.spellengek.nl/bombbusters/
Laatst gewijzigd door Dagmar op di 30 dec 2025, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Labels:
Bert_
Website beheerder

Re: Spellengek recenseert: Bomb Busters

Bericht door Bert_ »

Je review maakt me benieuwd!
Sky team was hier wel een hit, dus meer coöperatief zou wel eens in de smaak kunnen vallen.
Moet je ook heel wat onthouden van de getallen, of ligt de nadruk meer op het redeneren?
Dagmar
Geheim Genootschap
Contacteer:

Bericht door Dagmar »

Het ligt meer op het redeneren. Het belangrijkste wat je moet onthouden is dat als iemand een duoknip doet die mislukt, welk getal diegene vroeg. En dan vooral als je zelf dat getal hebt. Dat is echt goed te doen (ik heb ook geen geheugen en ben daarom geen fan van spellen met een flinke memory component).
animal82
Jakkiebak!

Bericht door animal82 »

Bert_ schreef: za 19 jul 2025, 16:48 Je review maakt me benieuwd!
Sky team was hier wel een hit, dus meer coöperatief zou wel eens in de smaak kunnen vallen.
Moet je ook heel wat onthouden van de getallen, of ligt de nadruk meer op het redeneren?
Je kan het geheugenelement uitschakelen door bij een mislukte duoknip een fiche te leggen bij de initiatiefnemer met de waarde waarnaar hij/zij vroeg.
Dagmar
Geheim Genootschap
Contacteer:

Bericht door Dagmar »

Dat is een mooie huisregel! Dank voor de tip.
Plaats reactie