Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De compacte doos van het Witte Kasteel van Himeji herbergde veel spelkracht en spelplezier. Niet gek dus dat er een geslaagde uitbreiding van uitkwam en nu ook een tweepersoons duelversie. Waar ik bij het bassispel altijd wat terugschrok van het gepuzzel naar de meest efficiënte acties en de daarmee gepaard gaande tijd, lijkt deze vlotte duel versie daar een mooi alternatief voor te bieden.
Mooie recensie. Gezien je enthousiasme was ik verbaasd dat er toch slechts vier sterren gegeven werden. Dat maakt nieuwsgierig naar jouw vijfsterrenspellen.
Jerome schreef: ma 06 apr 2026, 18:13
Mooie recensie. Gezien je enthousiasme was ik verbaasd dat er toch slechts vier sterren gegeven werden. Dat maakt nieuwsgierig naar jouw vijfsterrenspellen.
Mijn vijf pionnen spellen zijn de tienen en de vier pionnen de achten en negens. Dat is dus ook prima. Voor dit spel verwacht ik op de langere termijn een wat repetitief karakter. Verder is het jammer dat het sparen van de origami vogels wat lastig is doordat er minder witte vogels in het spel zitten. Het doet weinig af aan het spel, maar wel voor mijn 5 pionnen.